بروزرسانی اخیر پلی استیشن 5 مزایای جدیدی را در اختیار گیمرها قرار میدهد. بعد از آپدیت اخیر، بالاخره امکان خاموش کردن صدای بیپ PS5 در هنگام روشن کردن کنسول فراهم شده است.

برای خاموش کردن صدای بیپ PS5 نیازی به دانش خاصی نیست زیرا برای این اقدام کافیست که یک مسیر ساده را طی کنید تا بتوانید به تنظیمات مربوط به خاموش کردن صدای بیپ PS5 دسترسی پیدا کنید. صدای بوق PS5 بسیار تحریک کننده بوده است که در هنگام خاموش یا روشن کردن آن شنیده میشود. این موضوع سبب اضطراب کاربران و حتی عصبانی شدن آنها میشود که اگر به دنبال خاموش کردن صدای بیپ پلی استیشن 5 هستید میتوانید از این آموزش پلازا کمک بگیرید.

فهرست مطالب

خاموش کردن صدای بیپ PS5

در مورد خاموش کردن صدای بیپ PS5 اطلاعات درست درمانی در بخش راهنمای کنسول ذکر نشده است و شاید این موضوع یک ضعف برای بخش آموزشی کنسول به شمار بیاید که از دست سونی در رفته است. اگر میخواهید از شر صدای ناخوشایند بیپ کنسول خلاص شوید باید روندی که در ادامه ذکر شده است را دنبال کنید تا بتوانید صدای آن را قطع کنید. دقت داشته باشید که این مسیر را به دقت مطالعه و گام به گام پیش بروید زیرا انجام کوچک ترین تغییر اشتباهی میتواند مشکلات بیشتری را برای شما در پی داشته باشد.

نحوه خاموش کردن صدای بوق PS5

برای شروع مسیر زیر را به دقت پیگیری کنید.

  • ابتدا وارد تنظیمات کنسول خود شوید.

تنظیمات کنسول در بالا سمت راست وجود داشته است که شکل آن مانند یک چرخ دنده بوده و در تصویر زیر دور آن حاشیه سبز رنگ کشیده شده است.

چگونه صدای بیپ ps5 را خاموش کنیم؟

  • سپس وارد بخش سیستم شوید که این بخش مربوط به تنظیمات مهم و کلی کنسول بوده است.

چگونه صدای بیپ ps5 را خاموش کنیم؟

  • به پایین صفحه اسکرول کنید تا به گزینه ای به نام Beep Sound برسید. این بخش میزبان تنظیمات مختلفی بوده است که با وارد شدن به آن میتوانید به تنظیمات مربوط به فعال سازی یا غیر فعال سازی صدای بیپ دسترسی داشته باشید.

چگونه صدای بیپ ps5 را خاموش کنیم؟

  • در ادامه مانند تصویر تیک Mute Beep Sound را فعال کنید تا صدای بیپ کنسول برای شما قطع شود.

چگونه صدای بیپ ps5 را خاموش کنیم؟

  • تمام. با انجام 4 مرحله فوق به آسانی میتوانید از شر صدای بیپ کنسول خلاص شوید که این مورد تا حدود زیادی برای پلی استیشن 4 نیز کارایی داشته است که پیشنهاد میشود در ادامه جهت آشنایی با دلایل به صدا در امدن بیپ با ما همراه باشید که به نکات خوبی اشاره شده است.

دلیل صدای بیپ در کنسول

شاید به محض خرید کنسول اورجینال از فروشنده بشنوید که صدای بیپ را غیر فعال کنیم؟ این موضوع شاید در نگاه اول برای شما و فروشنده چندان مهم نباشد اما باید بدانید گاهی اوقات همین صدای بیپ اطلاعات و هشدارهای مهمی را نسبت به کنسول به شما میدهد. این موضوع میتواند مربوط به بروزرسانی کنسول و یا بوجود آمدن مشکلات جدید در کنسول باشد که این موارد از نگاه اول چندان مهم نیستند اما به محض بروز مشکل تازه متوجه خواهید شد که این صدای آزار دهنده برای چه چیزی وارد کنسول شده است.

همچنین بخوانید :

در بسیاری از مواقع که کنسول خود را به اینترنت متصل میکنید شاهد نوتیفیکیشن های جدیدی خواهید بود که برخی مربوط به بروزرسانی نرم افزاری کنسول بوده و برخی مربوط به بروزرسانی بازی های موجود. در چنین شرایطی بسته به نیاز خود میتوانید از آنها استفاده کنید. ناگفته نماند که این اطلاعات فقط و فقط برای افزایش اطلاعات عمومی شما نسبت به کنسول به مقاله اضافه شده است. اگر احساس میکنید که نکته مهمی وجود داشته که از قلم نویسنده جا مانده است لطفا با ما در بخش نظرات همراه باشید و گزینه های پیشنهادی خود را برایمان ارسال کنید.

سخن پایانی

آموزش خاموش کردن صدای بیپ PS5 به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید برای انجام اینکار نیازی به بردن کنسول نزد تکنسین نیست و به آسانی در طول چند مرحله ساده میتوانید به خاموش کردن صدای بیپ PS5 برسید. نظر شما نسبت به این مقاله آموزشی چیست؟ شما عزیزان در ادامه میتوانید نظر خود نسبت به آموزش و توضیحات کلی را بیان کنید. همچنین اگر روش بهتری را سراغ دارید که به آن اشاره نشده است، لطفا در بخش نظرات باما همراه باشید و گزینه های پیشنهادی خود را برایمان ارسال کنید.

منتخب کاربران

source

توسط