اگر تصمیم دارید با فهرستی از بازی های آفلاین خوب در سال 2024 آشنا شوید نیازی به گشت و گذار در گوگل پلی نیست زیرا در این مقاله به معرفی بهترین بازی های آفلاین اندروید 2024 پرداخته ایم که میتوانید با نمونه های جذابی سروکار داشته باشید.

امروزه مصرف اینترنت بازی های آنلاین روز به روز بیشتر و بیشتر میشود و همین امر سبب شده تا نیاز کاربران به بازی های آفلاین بیشتر از قبل باشد. اگر تصمیم دارید از نبردهای هیجانی و آنلاین دور باشید و بیشتر روی بازی های محتوایی آفلاین تمرکز داشته باشید پیشنهاد میشود لیست بازی های آفلاین اندروید 2024 را در پلازا از دست ندهید که برای شروع به 5 بازی برتر این حوزه اشاره نموده ایم. امکان دانلود مستقیم بازی های Offline از گوگل پلی وجود داشته است پس نیازی به سرچ مجدد نخواهید داشت.

فهرست مطالب

بازی های آفلاین اندروید 2024

ماینکرافت یکی از محبوب ترین بازی های سندباکس در جهان های مختلف بوده که ماهیت اصلی  آن به صورت آفلاین بوده است و این مورد سبب خواهد شد تا به آزادی نامحدودی دسترسی داشته باشید. مزیت های بسیار این بازی به شما این امکان را میدهد تا بتوانید با ابزارهای ساده مانند تبر به سراغ ساخت قطعات بزرگتر و بهتر بروید.

فارغ از ساخت و ساز های کوچک بدنیست بدانید بازی ماینکرافت اجازه ساخت قلعه و مکان های وسیع را به شما میدهد که در این زمینه قادر به تجربه گیم پلی طولانی مدتی خواهید بود که برای اجرای آن نیازی به اینترنت نخواهید داشت. طراحی پیکسلی مانند بازی در کنار صدای دلنشین میتواند شما را با یکی از بهترین بازی های آفلاین 2024 برای اندروید مواجه کند که بدنیست بدانید در ادامه به گزینه های بیشتری اشاره شده است. ماهیت ماینکرافت به نحوی بوده که از همان لحظات ابتدایی شما را درگیر ویژگی های خود خواهد نمود و این عنصر اصلی ترین عامل موجود در سرگرمی شما بوده است که نباید آن را فراموش کرد. همچنین باید بدانید که بازی ماینکرافت در گوگل پلی امتیاز بالایی را بدست آورده است.

همچنین بخوانید :

بازی های آفلاین اندروید 2024

در میان سری بازی های شبیه سازی موجود در گوگل پلی Stardew Valley یک نمونه برجسته بوده که در حقیقت میتواند به معنای واقعی کلمه شما را با شبیه سازی کشاورزی مواجه کند. در طول بازی با داستانی عالی مواجه خواهید شد که مزرعه قدیمی پدربزرگ شما اکنون به صورت ارث به شما واگذار شده است و شما ماموریت دارید که این مزرعه را به بهترین حالت خود برگردانید.

همچنین بخوانید :

بازی Stardew Valley میزبان شکوه و عظمت خوبی در گذشته بوده ولی اخیرا به دلایل مختلف زیبایی های خود را از دست داده است و همین موضوع سبب شده تا تمام شکوه و عظمت آن از بین برود. لازم به ذکر است بدانید که بازی Stardew Valley یک محصول 2 بعدی بوده که در آن خبری از تقلب نخواهد بود و باید به صورت کاملا حقیقی به دنبال پایان دادن به ماموریت های بازی باشید. گیم پلی جذاب بازی قادر به سرگرم نمودن شما برای مدت زمان طولانی خواهد بود که در این زمینه میتوانید بیش از 100 ساعت در بازی حضور داشته و سرگرم مراحل آن شوید. فارغ از زمین های کشاورزی بخش های وسیع دیگری نیز در طول بازی آفلاین Stardew Valley برای شما درنظر گرفته شده که برای دستیابی به آنها باید مراحل اولیه بازی را به پایان برسانید.

بازی های آفلاین اندروید 2024

شاید کمتر کسی فکرش را میکرد که یک بازی شطرنج قادر به حضور در لیست بهترین بازی های آفلاین اندروید باشد که بدنیست بدانید این بازی نیازی به آپدیت ندارد. بکارگیری قوانین اصلی شطرنج به شما این امکان را میدهد تا بتوانید در برابر یک رقیب از پیش تعیین شده حضور پیدا کنید که برای اینکار نیازی به اتصال اینترنتی نخواهید داشت. بازی Chess امکان اجرا به صورت دو نفره را نیز داشته است که در چنین شرایطی میتوانید به تقویت سطح هوشی خود کمک کنید و با دوستانی که شطرنج باز هستند به رقابت های مختلفی بپردازید. همانطور که گفته شد بازی Chess کاملا آفلاین بوده است و نیازی به اینترنت نخواهد داشت.

همچنین بخوانید :

بازی های آفلاین اندروید 2024

گیمرهای بسیاری در پلتفرم های مختلف با بازی گیاهان در برابر زامبی ها آشنا هستند که دومین نسخه از آن میزبان یک ماجراجویی پر هرج و مرج بوده است. بازی آفلاین Plants vs Zombies 2 اینبار در مصر باستان جریان داشته است که باید به شهرهای آینده سفر کنید. این بازی برای اولین بار در سال 2009 منتشر شد که از همان روز های اولیه توانست میزبان گیمرهای بسیاری از سراسر جهان باشد و با موفقیت های بسیاری که بدست آورد چندین سال بعد میزبان نسخه جدیدی تحت عنوان Plants vs Zombies 2 بود.

همچنین بخوانید :

داستان بازی مانند گذشته بوده یعنی باید از حملات زامبی ها جلوگیری کنید که در این نسخه از بازی بیش از 300 مرحله برای شما درنظر گرفته شده است و این موضوع عامل مهمی بر سرگرمی شما برای مدت زمان طولانی بوده است. بدنیست بدانید برای ایجاد تعادل در بازی نیروهای بسیاری برای شما درنظر گرفته شده است که برخی از آنها قدیمی و برخی جدید هستند و همچنین برخی توانایی های جدیدی را کسب نموده اند. طراحی بهبود یافته و صدای عالی از مزایای جدید بازی Plants vs Zombies 2 بوده است که پیشنهاد میشود آنرا از دست ندهید. در ادامه فهرست جهت آشنایی با بازی های بیشتر باما همراه باشید.

بازی های آفلاین اندروید 2024

سری بازی های مسابقه ای همیشه سرگرم کننده بوده اند که بدنیست بدانید بازی Hill Climb Racing از سوی استودیو فنلاندی Fingersoft توسعه یافته است و ماهیت دو بعدی و ساده آن میتواند شما را برای مدت زمان خوبی سرگرم کند. ماهیت آفلاین بازی نیازی به اتصال اینترنتی نداشته زیرا به آسانی میتوانید ماشین خود را ارتقاء دهید و سکه های جمع آوری شده را برای تقویت خود خرج کنید. ماشین های متعدد و مسیرهای بسیاری در طول این بازی وجود داشته است که با آزادسازی آنها میتوانید به گیم پلی خوبی برای سرگرمی دسترسی داشته باشید. طراحی دیدنی و صدای هیجان انگیز بی تردید روی تقویت گیم پلی بازی نقش مهمی خواهد داشت که بدنیست بدانید این بازی امروزه میزبان گیمرهای بسیاری از سراسر جهان بوده است.

source

توسط