در Rise of the Ronin همچنین می‌توانید با مکان‌ها پیوند برقرار کنید، که نقش مهمی در اکتشاف دارد.

Rise of the Ronin بازی جدید استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) و بزرگترین اثر این استودیو محسوب می‌شود که دارای دنیایی بسیار بزرگ برای کاوش است. این بازی در ژاپن در دوره باکوماتسو اتفاق می‌افتد و بازیکنان با شخصیت‌های تاریخی مانند Sakamoto Ryoma و Yoshida Shoin مواجه می‌شوند، اما تصمیمات شما جهت داستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

در مصاحبه با Game Informer، کارگردان بازی، Fumihiko Yasuda، فاش کرد که چندین پاسخ در مکالمات وجود دارد. در لحظات خاصی از داستان، می‌توانید تصمیم بگیرید که هدف زنده بماند یا بمیرد. جالب اینجاست که اگرچه بازیکنان نباید انتظار تعداد زیادی از این شاخه‌ها در داستان اصلی را داشته باشند، برخی ماموریت‌های جانبی بر روایت تاثیر خواهند گذاشت. چندین پایان برای باز کردن وجود دارد و کمک به برخی شخصیت‌ها در بعضی ماموریت‌ها می‌تواند به باز کردن یک پایان خاص کمک کند.

در مورد پیوستگی ماموریت‌ها، یاسودا گفت:

شما شخصیت‌های زیادی را در طول داستان ملاقات می‌کنید که می‌توانید با آنها پیوند برقرار کنید. و بسیاری از ماموریت‌های جانبی نیز به این شخصیت‌های تاریخی مرتبط هستند. همچنین سیستمی برای ایجاد پیوند با سرزمین‌ها و مکان‌های مختلف وجود دارد. بنابراین، با کمک به مردم در سرزمین‌های خاص، می‌توانید پیوند خود را با آنها عمیق‌تر کنید. انگیزه زیادی برای کاوش در جهان حول این سیستم‌های پیوندی با شخصیت‌ها و مکان‌ها وجود دارد.

این رویکرد شبیه به سیستم شهرت برای مکان‌های خاص است. شاید بازیکنان بتوانند بر اساس تصمیمات خود در سراسر کشور مورد احترام یا مورد نفرت قرار گیرند.

Rise of the Ronin در تاریخ ۲۲ مارس (۳ فروردین) برای PS5 منتشر خواهد شد.

source

توسط