سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر بندرعباس را به گرما و شرجی زیاد می‌شناسید و از‌این‌رو سفر به این شهر و رزرو بلیط از طریق سامانه‌هایی مانند فلای تودی را تنها به فصل‌های سرد موکول می‌کنید، باید بگوییم این شهر با تمام ویژگی‌هایش یک لوکیش جذاب برای فیلم‌ها نیز به‌حساب می‌آید.

به‌طور کلی اصلی‌ترین لوکیش در ایران شهر تهران است اما شهرهای جنوبی نیز می‌توانند گزینه بسیار جذابی برای فیلم‌برداری باشند. روایت از مردم جنوب که همواره به خو‌ن‌گرمی و مهمان‌نوازی مشهور هستند می‌تواند یک درام جذاب به‌وجود بیاورد.

برخی کارگردان‌ها برای اینکه فیلم آن‌ها رنگ‌وبوی جنوب داشته باشد شهر زیبای بندرعباس را به‌عنوان لوکیشن فیلم‌برداری انتخاب کرده‌اند. با شناخت این فیلم‌ها و تماشای آن‌ها می‌توانید پس از ورود به شهر و حین‌ گشت‌وگذار سری هم به این لوکیشن‌‌ها بزنید.

چرا بندرعباس لوکیشن مناسبی برای فیلم‌برداری است؟

اگر تاکنون سفری به بندرعباس نداشته‌اید پیشنهاد می‌کنیم حتماً بازدید از این شهر را در برنامه خود قرار دهید تا علاه‌بر دیدن جاذبه‌های طبیعی با حس‌وحالی که در این شهر وجود دارد نیز آشنا شوید.

برای رفتن به بندرعباس و درک این حس‌وحال می‌توانید بلیط خود را از فلای تودی رزرو کنید. درصورتی‌که تابستان بود و گرمای هوا برایتان آزاردهنده شد نیز امکان تهیه بلیط بندر عباس تهران برای بازگشت از طریق این سامانه در کوتاه‌ترین زمان وجود دارد.

اما به‌طور کلی با حضور در این شهر می‌توانید حس زیبای زندگی که در جای‌جای بندرعباس وجود دارد را درک کنید. ساحلی زیبا و آرامش‌بخش به‌همراه لوکیش‌های طبیعی و جذاب باعث شده این شهر انتخاب مناسبی برای فیلم‌برداری باشد. آشنایی با این فیلم‌ها به شما در دیدن بهتر بندرعباس کمک می‌کند.

معرفی فیلم‌های ضبط‌شده در بندرعباس

جنوب کشور به‌خصوص شهر بندرعباس به‌دلیل نزدیکی به دریا علاوه‌بر اینکه گزینه خوبی برای گردشگری است و ازاین‌رو بلیط‌های آن همواره در سریع‌ترین زمان از طریق سامانه فلای تودی به‌فروش می‌رسند، می‌تواند صحنه‌های زیبایی برای فیلم‌برداری نیز ایجاد کند.

به همین دلیل برخی از کارگردان‌ها این شهر را برای ضبط صحنه‌های مختلف فیلم‌ خود انتخاب کرده‌اند. در ادامه به‌معرفی برخی از این فیلم‌ها می‌پردازیم.

فیلم زخم باز

یکی از فیلم‌های جذاب حسین تبریزی که توانسته رضایت بینندگان مختلف را به‌دست بیاورد زخم باز است. بسیاری از سکانس‌های این فیلم در شهر زیبای بندرعباس ضبط شده و می‌تواند شما را با فرهنگ مردم این خطه آشنا کند.

در این فیلم با روایت جذابی از زندگی دختری جوان روبه‌رو می شویم که خانواده‌ای با فرهنگ سنتی دارد اما روشی که برای زندگی در پیش گرفته کاملا با باورهای خانوادگی او متضاد است. با توجه به زیاد بودن سکانس‌های خیابانی در این فیلم شما می‌توانید تا حدودی با نحوه پوشش و فرهنگی که مردم این شهر دارند آشنا شوید. اگر دیدن این صحنه‌ها برایتان جذاب بود بهتر است خیلی زود از طریق فلای تودی بلیطی به مقصد بندرعباس رزرو کنید تا یک سفر جذاب داشته باشید.

تله فیلم خالوکریم

اگر به فیلم‌های طنز علاقه‌مند هستید دیدن فیلم خالو کریم را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این فیلم داستان زندگی جوانی را روایت می‌کند که در اثر اتفاقی خاص در دنیای خوانندگی به شهرت می‌رسد. اما مشهور شدن باعث تغییر مسیر زندگی او می‌شود.

تمام لوکیشن این فیلم در شهر بندرعباس ضبط شده و کارگردانی آن برعهده علی خائف بود. فیلم خالو کریم زمینه را برای حضور دیگر کارگردان‌ها و ضبط فیلم‌های جدید در این خطه جذاب کشور فراهم کرده است.

بازیگران این فیلم نیز برخی اهالی تهران و برخی دیگر بومیان بندرعباس هستند. استفاده از بازیگران جنوبی باعث تلفظ درست لهجه می‌شود و این مورد باعث درک کامل فضای فیلم توسط بیننده خواهد شد. 

بسیاری از افراد علاقه‌مند به سفر، با دیدن فیلم‌های جذابی که در شهرهایی خاص ضبط شده‌اند برای رفتن به آن منطقه و دیدن لوکیشن‌ها ترغیب می‌شوند. اگر شما نیز پس از دیدن خالو کریم تصمیم گرفتید به بندرعباس سفر کنید فلای تودی در زمینه رزرو بلیط به شما کمک می‌کند.

سریال خرچنگ

در کنار فیلم‌های سینمایی ضبط‌شده در بندرعباس باید گفت سریالی 13 قسمتی به‌نام خرچنگ نیز در این شهر ساخته شده که با مضمون پلیسی خود توانست مخاطبین زیادی جذب کند؛ اگر به فیلم‌‌های مهیج علاقه‌ دارید تماشای این سریال گزینه خوبی‌به‌حساب می‌آید.

البته علاوه‌بر بندرعباس بخش‌هایی از این سریال در بندر شهید رجایی و جزیره هرمز ضبط شده است. پس با دیدن آن می‌توانید منطقه‌های مختلفی از جنوب کشور را ببینید و با توجه به صحنه‌های موجود، مکان مورد نظر خود برای سفر را انتخاب کنید.  

در فیلم خرچنگ شما با 28 بازیگر بومی نیز آشنا خواهید شد. همچنین پنج بازیگر مطرح در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند تا فیلمی با کیفیت بالا ساخته شود و بتواند نظر بینندگان را جلب کند.

در رابطه با داستان این سریال باید گفت مجموعه خرجنگ روایتی از چند باند خراب‌کار را دنبال می‌کند که قصد دارند به اقتصاد ایران ضربه بزنند. ازاین‌رو با همکاری عوامل بیگانه اقدام به واردات دستگاه‌های چاپ پول تقلبی می‌کنند.

سریال خرچنگ توسط نادر رونده کارگردانی شده و با توجه به اپیزودهای ضبط‌شده در بندرعباس، به‌خوبی این شهر را به تصویر کشانده است. اگر پس از دیدن این فیلم تمایل داشتید به جنوب سفر کنید فلای تودی در مسیر رزرو بلیط و هتل به شما کمک می‌کند.

فیلم ساحل امن

دیگر فیلم سینمایی که با ژانر پلیسی در بندرعباس ساخته‌شده ساحل امن است که می‌تواند در کنار نشان‌ دادن زیبایی‌های بندرعباس، اهمیت این شهر و نحوه حفظ مرزهای آبی را به ما نمایش می‌دهد.

این فیلم توسط کرامت پورشهسواری ساخته شده و داستان آن در رابطه با گروهی جاسوسی-‌تروریستی است که می‌خواهند پیش از برگزاری انتخابات وارد کشور شوند و امنیت داخل کشور را بهم بریزند.

اما نیروی پلیس متوجه فعالیت‌های آن‌ها می‌شود. سایر اتفاقات فیلم بسیار مهیج هستند و باعث کسب رضایت بینندگان می‌شوند. ضمن اینکه برخی روایت‌های موجود در داستان در داخل کشور اتفاق افتاده‌اند. پس با دیدن آن علاوه‌بر دیدن لوکیشن‌هایی از بندرعباس می‌توانید به اهمیت وجود امینت و تلاش‌های مستمر نیروهای انتظامی پی‌ببرید.

جمع‌بندی

اگر علاقه‌دارید بلیط سفر خود به بندرعباس را از طریق فلای تودی رزرو کنید اما هیچ تصوری از این شهر در ذهن شما وجود ندارد می‌توانید فیلم‌هایی که در این بندر ضبط شده‌اند را مشاهده کنید. از فیلم‌ و سریال‌های ساخته‌شده در بندرعباس باید به زخم باز، خرچنگ، ساحل امن و خالو کریم اشاره کرد.

source

توسط