کلاس حضوری یوس
در ستون قبلی خود، در مورد 5 بهترین راه برای سرمایه گذاران برای مهاجرت به ایالات متحده صحبت کردم. این بار به همین موضوع برای کانادا می پردازم.
سوال: بهترین برنامه مهاجرتی کانادا برای یک سرمایه گذار و خانواده آنها چیست؟
در اینجا پنج گزینه برتر شما برای مهاجرت سرمایه گذاران کانادا آمده است:
1. برنامه سرمایه گذار مهاجر استان کبک

* طرفدار: امنیت وجوه و هزینه کم مشارکت غیرفعال
* منفی: کاغذبازی فشرده که منبع و مسیر وجوه را نشان می‌دهد، استان La belle شما (و سرمایه‌گذاری شما) را می‌خواهد.
حدود 750000 دلار (800000 دلار کانادا) با دولت استان کبک به مدت پنج سال بدون بهره سرمایه گذاری کنید. در حدود 24 تا 36 ماه، شما اقامت دائمی را دریافت می کنید که به شما و خانواده نزدیکتان اجازه ورود به کانادا را می دهد. کل مبلغ در پایان پنج سال از دولت کبک به شما بازپرداخت می شود.
برای فرانسوی زبانان، این برنامه همیشه باز است. برای انگلیسی زبانان یا افرادی که فرانسوی صحبت نمی کنند، این برنامه تا سپتامبر 2014 بسته است.
این یک سرمایه گذاری غیرفعال است که در آن پول شما توسط کبک برای توسعه اقتصادی استفاده می شود. نکته جالب اینجاست که باید موافقت کنید که در استان کبک زندگی کنید، برای مثال در مونترال یا شهر کبک. با این حال، منشور حقوق و آزادی های کانادا حقوق تحرک را تضمین می کند و بنابراین این امکان را برای سرمایه گذاران فراهم می کند که متعاقباً به سایر نقاط کانادا نقل مکان کنند.
اگر 750,000 دلار زیاد به نظر می رسد، می توانید از یک واسطه مالی وام دریافت کنید. به این ترتیب، سرمایه گذاران می توانند بار سرمایه گذاری 750000 دلاری را به مدت پنج سال از عهده خود بردارند. هزینه وام کمتر از 205000 دلار (220000 دلار کانادا) است.
هیچ شرط سنی یا تحصیلی برای این برنامه وجود ندارد، اما سرمایه گذار و اعضای خانواده باید از سلامت معقولی برخوردار باشند. به غیر از اخطار فرانسوی زبان بالا، عملاً هیچ الزامی برای مدرک زبان وجود ندارد.
این مقاله را بخوانید تا نگاهی عمیق تر به برنامه داشته باشید.
2. بند 205 ویزای کار

* طرفدار: کنترل پول و خود حمایتی
* منفی: خطرات مرتبط با یک راه اندازی و مشارکت فعال مورد نیاز این یکی شامل راه اندازی کسب و کار شماست.
این فرآیند مستلزم ادغام شرکت کانادایی شما، ثبت نام در Revenue Canada، افتتاح حساب بانکی کانادایی برای شرکت شما و واریز پول به حساب برای استفاده شرکت است.
شما باید یک طرح کسب و کار تهیه کنید که توضیح دهد سرمایه گذاری شما چه از نظر اقتصادی، اجتماعی یا فرهنگی چه سودی برای کانادایی ها خواهد داشت. به عنوان مثال، من یک مشتری داشتم که در نوا اسکوشیا تجارتی را برای صادرات محصولات ماهی کانادایی به بازار آسیا افتتاح کرد. ما استدلال کردیم که این تجارت ماهیگیران کانادایی را استخدام می کند و بازارهای صادراتی جدیدی برای محصولات ماهی کانادا پیدا می کند. ویزا تایید شده
پردازش کمتر از شش ماه طول می کشد. پس از یک سال موفقیت در کسب و کار، می توانید تحت کلاس تجربه کانادایی برای اقامت دائم درخواست دهید.
این همچنین گزینه خوبی برای ترکیب با یک سناریوی فرنچایز، مانند رستوران یا هتل های زنجیره ای است.
برای تجزیه و تحلیل بیشتر به ویدیوی من در بخش 205 مراجعه کنید.
3. ویزای کار انتقال بین شرکتی

* طرفدار: راه ارزان برای دریافت اقامت دائم
* منفی: نیاز به پشتیبانی یک شرکت درخواست کننده دارد اگر از شرکت خود در خارج از کشور به یک شرکت کانادایی وابسته منتقل شده اید تا به عنوان مدیر، مدیر اجرایی یا فردی با دانش تخصصی کار کنید، ممکن است بعداً حق دریافت اقامت دائم کانادا را داشته باشید. یک مدیر نفت شل را در نظر بگیرید که برای اداره یک کارخانه فرعی در فورت مک موری به کانادا آمده است.
یکی دو شرط: 1. باید حداقل یک سال در سه سال گذشته برای شرکت وابسته در خارج از کشور کار کرده باشید. 2. شغل شما در کانادا باید شبیه کاری باشد که در خانه انجام می دادید.
با فرض اینکه واجد شرایط باشید، تا چهار سال ویزای کار دریافت خواهید کرد.
زمان پردازش برای انتقال گیرندگان بین شرکتی کمتر از شش ماه است. پس از یک سال، می توانید تحت کلاس تجربه کانادایی برای اقامت دائم درخواست دهید.
4. برنامه های نامزد استانی (PNP)

* حرفه ای: تنوع زیادی برای انتخاب، پردازش اولویت
* منفی: قوانین دائماً در حال تغییر، مرتبط با استان سرمایه‌گذاری، مشارکت عملی بسیاری از استان‌های کانادا برنامه‌های مهاجرت تجاری خود را دارند که به نام برنامه‌های نامزد استانی (PNP) شناخته می‌شوند. آنها کمی مانند ویزای کار بخش 205 کار می کنند. من از استان جزیره پرنس ادوارد (PEI) به عنوان مثال استفاده می کنم.
برنامه PEI مستلزم داشتن دارایی خالص کمتر از 560,000 دلار (600,000 دلار کانادا)، کمی بیش از 185,000 دلار (200,000 دلار کانادا) به عنوان سپرده امنیتی قابل استرداد، سرمایه گذاری حدود 185,000 دلار (200,000 دلار کانادا) در دو سال تجربه مدیریتی در یک کسب و کار است. پنج سال گذشته و شرایط لازم برای زبان انگلیسی و حداقل آموزش را داشته باشد.
برای موفقیت در این برنامه، باید به طور موثر به PEI سفر کنید تا با مقامات استانی ملاقات کنید و آنها را از تمایل خود برای سرمایه گذاری و زندگی در PEI راضی کنید. بازپرداخت سپرده امنیتی شما بر اساس این تضمین ها است.
اگر سرمایه گذاری پیشنهادی شما در یک شرکت محلی تایید شود، گواهی نامزد استانی برای شما صادر می شود که اولویت پردازش مهاجرت را برای شما فراهم می کند. این منجر به اقامت دائم می شود که در اکثر موارد 12 تا 24 ماه طول می کشد.
برخلاف بخش 205 و گزینه های انتقال گیرنده بین شرکتی در بالا، برنامه های PNP مانند آنچه در PEI وجود دارد مجوزهای کاری را رد می کنند و سرمایه گذار را مستقیماً به اقامت دائم می برند.
استان های دیگری که سرمایه گذاران را جذب می کنند، بی سی، مانیتوبا و ساسکاچوان هستند. هر یک از برنامه ها از نظر روحی یکسان هستند، اما الزامات آنها ممکن است متفاوت باشد.
5. برنامه کارآفرینی کبک

* طرفدار: سرمایه گذاری کوچک در کسب و کاری که منجر به اقامت دائم می شود
* منفی: مدیریت فعال یک کسب و کار در استان کبک لازم است برای واجد شرایط بودن برای این برنامه، باید:

* دارایی خالص حداقل 280,000 دلار (300,000 دلار کانادا)
* داشتن حداقل دو سال تجربه در راه اندازی کسب و کار در پنج سال گذشته و در عین حال کنترل حداقل 25 درصد از حقوق صاحبان سهام
* با سرمایه گذاری حداقل 94,000 دلار (100,000 دلار کانادا) حداقل 25٪ از سهام یک تجارت در کبک را ایجاد یا به دست آورید. ارزیابی برنامه عواملی مانند:

* سن شما
* ماهیت و مدت آموزش شما
* مهارت های زبانی شما
* ویژگی های شخصی شما و دانش شما از کبک اقدامات انجام شده برای کسب یک کسب و کار در کبک یا توانایی شما برای انجام یک پروژه تجاری، عنصر کلیدی در ارزیابی شما خواهد بود.
جزئیات بیشتر در مورد این برنامه را می توان از وب سایت دولت کبک دریافت کرد.
بنابراین آنها وجود دارند – پنج گزینه مهاجرت به کانادا که اگر سرمایه گذار هستید باید در نظر بگیرید.
با توجه به تغییرات اخیر در قانون که انتظار می رود از اول ژانویه 2015 اجرایی شود، پس از چهار سال اقامت در کانادا، می توانید برای شهروندی و پاسپورت کانادا اقدام کنید.
حتی اگر در حال حاضر آماده مهاجرت نیستید، ممکن است این گزینه ها را به عنوان یک طرح پشتیبان مهاجرت در نظر بگیرید، فقط در صورتی که ظاهر چیزهایی را که در آن هستید دوست نداشته باشید. همچنین حتما ویدیوی من را که این گزینه ها را خلاصه می کند تماشا کنید.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Andy J. Semotiuk من یک وکیل مهاجرت ایالات متحده و کانادا هستم و به بیش از 10000 مشتری با مشکلات قانونی مختلف کمک کرده ام. من عضو کافه های نیویورک و کالیفرنیا در ایالات متحده و کافه های انتاریو و BC در کانادا هستم. من یک خبرنگار سابق سازمان ملل، یک نویسنده منتشر شده، یک سخنران حرفه ای و کار برای شرکت حقوقی Pace در تورنتو هستم.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

source

توسط