استانبول یکی از محبوبترین شهرهای دیدنی ترکیه است که سالانه گردشگران زیادی به آن سفر می‌کنند. وجود جاذبه های دیدنی فراوان، مراکز تفریحی جذاب، رستوران های متنوع و تجربه زندگی شبانه از جمله جذابیت های استانبول برای گردشگران است. اما استانبول به یک شاخصه دیگر نیز شهرت دارد و آن چیزی نیست جز خرید! مراکز خرید استانبول با اجناس برند و با کیفیت و قیمت های جالب، گردشگران را به سفر ترغیب می‌کنند. اگر شما هم قصد خرید در این مراکز را دارید، در ادامه با بهترین مراکز خرید استانبول آشنا شوید.

چرا در استانبول خرید کنیم؟

قبل از این که با مراکز خرید استانبول آشنا شوید، شاید برای شما سوال باشد که چرا برای خرید باید استانبول را انتخاب کنیم؟ استانبول یکی از شهرهای توریستی ترکیه با مراکز خرید متنوع است که خیلی از افراد برای خریدهای سالانه خود به این شهر می‌روند. در ترکیه می‌توانید اجناس ترک با کیفیت و انواع برندهای معتبر بین المللی را با قیمت مناسب خریداری کنید.

تنوع برندهای معتبری مثلا زارا، برشکا، دیفکتو و سایر برندهای با کیفیت و اجناس در این مراکز خرید بسیار بالاست و این موضوع باعث می شود تا شما هزینه خود را صرف خرید اجناسی کنید که واقعا ارزش خرید کردن دارند. علاوه بر آن می‌توانید از جاهای دیدنی این شهر هم بازدید کنید و لذت خرید خود را دوچندان کنید. در ادامه چند مورد از مهمترین مراکز خرید استانبول را معرفی کرده ایم.

مرکز خرید توریوم استانبول

توریوم یکی از مهمترین مراکز خرید استانبول است که در منطقه اسن پورت قرار دارد. این مرکز خرید که جزو لوکس ترین مراکز خرید استانبول هم محسوب می‌شود، در سال 2010 افتتاح شده و مجموعه ای کامل از مجموعه های برندهای جهانی پوشاک، لوازم خانگی، ورزشی و محصولات آرایشی در استانبول است.

در این مرکز خرید می‌توانید هرآنچه که نیاز دارید، به سادگی پیدا کنید. این مرکز خرید یک اسنوپارک یا پارک برفی معروف هم دارد که برای علاقمندان به اسکی می‌توانند اوقات خوشی در این مرکز خرید سپری کنند. این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 11 شب هرروز باز است.

مرکز خرید پالادیوم استانبول

اگرچه مرکز خرید پالادیوم در بخش آسیایی استانبول واقع شده اما همچنان یکی از بهترین مراکز خرید استانبول محسوب می‌شود. این مرکز خرید با معماری زیبا جزو یکی از مراکز خرید است که همواره پر از مسافرانی است که در حال خرید هستند. در این مرکز خرید اجناسی با برندهای معروف تامی هیلفیگر، زارا، پیر کاردین و آدیداس و غیره فعالیت می‌کنند.

images 1688537408 64a5094019076

این مرکز خرید دارای فودکورت، رستوران سنتی و بین المللی، پارکینگ 5 طبقه، سالن های سینما و تئاتر نیز هست که می‌تواند برای یک روز کامل شما را سرگرم کند. این مرکز خرید تنوع بالایی از لوازم مورد نیاز بانوان، آقایان و کودکان دارد.

مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید در استانبول، مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی است که در منطقه ای به همین نام واقع شده و لوکس ترین پاساژهای شهر در این مرکز خرید قرار دارند. بهترین، معروفترین و شیک ترین برندها و اجناس مطرح ترکیه را می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. نکته قابل توجه در خصوص این مرکز خرید، فاصله کم آن تا میدان تکسیم استانبول است. بنابراین شما با اقامت در خیابان استقلال یا یکی از هتل های منطقه تکسیم، به راحتی به این مرکز خرید دسترسی خواهید داشت.

مرکز خرید آکمرکز

یکی از بهترین و معروفترین مراکز خرید استانبول، مرکز خرید آکمرکز است که در سال 95 و 96 میلادی به عنوان بهترین مرکز خرید اروپا و جهان معرفی شد. این مرکز خرید در نزدیکی محله بشیکتاش استانبول قرار دارد. بسیاری از معروف‌ترین برندهای جهانی در این مرکز خرید شعبه دارند، بنابراین می‌توانید از هر برندی که دوست دارید، یک خرید جذاب و به یادماندنی انجام دهید. در پاساژ آکمرکز می‌توانید انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه و همین طور محصولات آرایشی، اسباب‌بازی، لوازم و ابزار الکترونیکی و وسایل ورزشی را تهیه کنید.

مرکز خرید اوت لت آسیا پارک

مرکز خرید آسیا پارک یکی از اوت لت های آسیایی استانبول است که در هفت طبقه ساخته شد. در این پاساژ می‌توانید انواع برندهای مطرح جهانی را ببینید و خرید کنید. باید بدانید که اوت لت ها عموما در دسته مراکز خرید ارزان قرار دارند و این بهترین فرصتی است که بتوانید اجناس با کیفیت و برند را با قیمت مناسب خریداری کنید. نکته مهم در خصوص این اوت لت آن است که در نزدیکی فرودگاه واقع شده و بسیاری از مسافران در فاصله باقی مانده تا پرواز خود برای خریدهای خود می‌توانند به اینجا سر بزنند.

images 1688537408 64a5094020f4b

چگونه به استانبول سفر کنیم؟

استانبول مراکز خرید دیگری نیز دارد، اما در این مطلب سعی کردیم تا به چند مورد از مهمترین آنها بپردازیم. اگر قصد سفر به استانبول برای خرید را دارید، پیشنهاد می‌کنیم در انتخاب هتل خود دقت به خرج دهید تا بتوانید بخشی از بودجه خود را صرف هزینه های خرید کنید.

در فلای تودی می‌توانید خرید بلیط هواپیما تهران استانبول و رزرو هتل های استانبول را با کمترین قیمت انجام دهید. برای این کار باید وارد وب سایت فلای تودی شوید، بسته به نیاز خود می‌توانید از صفحه پروازها و هتل ها، رزرو خود را با کمترین قیمت انجام دهید. کارشناسان فلای تودی نیز به صورت 24 ساعته در خدمت شما هستند تا به سوالات و ابهامات شما پاسخ دهند.

source

توسط