تا به حال به این فکر کرده اید که از با خرید کرم ضد آفتاب بدون رنگ مناسب با خاصیت روشن کننده، می توانید به روشن شدن پست خود نیز کمک کنید ؟ اصلا از کرم ضد آفتاب استفاده می کنید ؟ می دانید بهترین محصول مراقبت از پوست ضد آفتاب ها هستند ؟ اگر در بین محصولات مراقبت از پوست که روزانه از آن استفاده می کنید، کرم ضد آفتاب وجود ندارد، لازم است در انتخاب روتین پوستی خود تجدید نظر کنید!

اگر پوستی سالم و شاداب می خواهید باید از آن در برابر نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش محافظت کنید و این کار تنها با استفاده از ضد آفتاب امکان پذیر است. فراموش نکنید ضد آفتاب نه تنها در برابر اشعه های نور خورشید، بلکه در برابر آلودگی ها و عوامل محیطی نیز از پوست صورت شما محافظت می کند. خوشبختانه امروزه در فروشگاه های لوازم آرایشی مدل های بسیار نامحدود بسته به سلیقه و نوع پوست هر شخص کرم ضد آفتاب وجود دارد، که دست مخاطبان در خرید بهترین کرم ضد آفتاب صورت را باز کرده است.

اگر می خواهید با یک تیر دو نشان بزنید و تنها با خرید کرم ضد آفتاب پوست صورت خود را چند درجه روشن تر و شفاف تر کنید، حتما به لیست بهترین کرم های ضد آفتاب های روشن کننده صورت سر بزنید. تیم بانه گالری در این مقاله به شما کمک می کند تا با محدود سازی انتظاراتی که از کرم ضد آفتاب خود دارید، در مسیر انتخاب درست خود قرار بگیرید و سلامت و جوان ماندن پوست صورت خود را تا سالیان سال تضمین کنید.

چگونه بهترین کرم های ضد آفتاب روشن کننده صورت را تشخیص دهیم ؟

در حالت کلی گفته شد که ضد آفتاب ها نقش یک محافظ قوی را برای پوست ایفا می کنند، اما بر اساس نوع مشکل افراد ترکیبات این محصولات متفاوت است. شاید برای شما نیز سوال باشد بارز ترین تفاوت یک ضد آفتاب معمولی و ضد آفتاب روشن کننده چیست؟ از انجایی که کرم ضد آفتاب روشن کننده به پوشانندگی و از بین بردن لکه ها و تیرگی های پوست می رود، به صورت کلی در ترکیبات خود دارای یکی از این عصاره های طبیعی ( ویتامین E، عصاره خیار یا لیمو ) می باشد.

از دیگر فاکتور های بهترین کرم های ضد آفتاب روشن کننده صورت می توان به ضد آب بودن، ماندگاری بالا و همچنین جلوگیری از ایجاد چین و چروک اشاره کرد. در ادامه مطالب ما چند مورد از پر فروش ترین و پر رضایت بخش ترین کرم های ضد آفتاب را به شما معرفی کرده ایم.

معرفی 5 مورد از بهترین کرم های ضد آفتاب روشن کننده صورت

با اینکه کرم های ضد آفتاب روشن کننده بسیار زیادی در بازار وجود دارد، اما باز ممکن است انتخاب محصول مناسب حتی با در نظر گرفتن فاکتور هایی که در بالا معرفی شدند، کمی برای شما عزیزان سخت باشد. به همین دلیل ما 5 مدل از بهترین کرم های ضد آفتاب روشن کننده صورت از برند های خوبی که در فروشگاه اینترنتی بانه گالری موجود داریم را در ادامه این مطلب به صورت مختصر به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد، در نظر داشته باشید که این محصولات بر اساس نظرات مصرف کنندگان و رضایت و فروش بالای آنها انتخاب شده و در این مقاله درج شده اند.

  1. کرم های ضد آفتاب وکالی

اگر به دنبال یک کرم ضد آفتاب روشن کننده می گردید که هم از کیفیت خوب و قابل قبولی برخوردار باشد و هم قیمت اقتصادی داشته باشد، این چهار مدل ضد آفتاب از برند وکالی را از دست ندهید. در واقع کرم های ضد آفتاب وکالی، بی رنگ و مناسب استفاده آقایان و بانوان تولید شده اند. محافظت از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB خورشید این محصولات، از اساسی ترین ویژگی یک ضد آفتاب با کیفیت به شمار می رود.

این محصولات دارای ویتامین های ضروری E – C – A است و با این ترکیبات خود به خوبی پوست شما را روشن و سفید می کند. توجه داشته باشید، خرید کرم ضد آفتاب وکالی در چهار مدل در داخل وب سایت امکان پذیر است که هر 4 مدل آنها ویژگی های کاملا یکسانی دارند و تنها تفاوت آن ها این است که در SPF های ( 50 – 60 – 70 و 90 ) ساخته شده اند و هر فرد باید با توجه به اینکه در چه گرمایی قرار است از این کرم ها استفاده کند، SPF مناسب خود را انتخاب کند.

انواع کرم ضد آفتاب وکالی

  1. کرم ضد آفتاب لانسون بی رنگ

از خوش فروش ترین کرم های ضد آفتاب موجود در وب سایت که تاکنون رضایت مشتریان بسیار زیادی را کسب نموده است، ضد آفتاب بی رنگ از برند لانسون می باشد. این محصول با ترکیبات ضد چین و چروک و مرطوب کننده و همچنین SPF50 به خوبی از پوست در برابر اشعه های نور خورشید تا 8 ساعت محافظت می کند. این محصول خفن با ساختار و بافت سبک بر روی پوست موجب اکسیژن رسانی عمیق می شود. این کرم ضد آفتاب بی رنگ مناسب هر تایپ پوستی آقایان و بانوان می باشد. اگر در لیست بهترین کرم های ضد آفتاب روشن کننده پوست به دنبال یک محصول با کیفیت و قیمت مناسب می گرید به شما پیشنهاد می کنم این گزینه  را فراموش نکنید!

کرم ضد آفتاب لانسون بی رنگ SPF50 مناسب پوست خشک

  1. کرم ضد آفتاب بیودرما اسپات

در ابتدای مطالب به ویژگی ها و ترکیبات کرم های ضد آفتاب روشن کننده اشاره شد تا مخاطبان بهتر بتوانند محصول مدنظر خود را خریدارای نمایند. کرم ضد آفتاب فتودرم بیودرما اسپات با SPF 50 با برخورداری از ویژگی های آبرسانی و تغذیه کننده بسیار قوی، در استفاده مرتب و طولانی مدت، شما را از شر لکه ها و تیرگی های پوستی نجات می دهد و پوست صورت را تا چند درجه شفاف و روشن می کند. این کرم ضد آفتاب روشن کننده اقتصادی، با بازتایش 98% اشعه های خورشسد، یک ضد پیری قوی نیز به شمار می رود. توجه داشته باشید که این محصول کاملا بی رنگ است و هیچ گونه اثر سفیدی بر روی پوست به جا نمی گذارد. فاقد چربی بودن این کرم ضد آفتاب بیودرما سبب شده مناسب تمامی تایپ پوستی ها به ویژه پوست های چرب شود.

کرم ضد آفتاب فتودرم بیودرما اسپات SPF50

  1. کرم ضد آفتاب حلزون کلاژن

یکی از بهترین و با کیفیت ترین در عوض قیمت مناسب ترین کرم ضد آفتاب رنگی اما روشن کننده موجود در بازار، کرم ضد آفتاب حلزون کلاژن مدل BB CREAM می باشد. این محصول 100% اورجینال می باشد و با رنگ بژ روشن در داخل وب سایت موجود است. این کرم حاوی ترشحات بزاق حلزون و ویتامین E است تا چند درجه پوست شما را شفاف و روشن می کند. این محصول با بافت سبک و SPF 50 به خوبی پوست را در برابر اشعه های خورشسد محافظت می کند و مناسب استفاده آقایان و بانوان است. کلاژن سازی، ترکیبات فاقد پارافین و مرطوب کنندگی قوی از دیگر ویژگی های بارز کرم ضد آفتاب حلزون کلاژن می باشد.

  1. اسپری های ضد آفتاب وکالی

ضد آفتابی که در کنار محافظت کنندگی، ضد لک و ضد اکنه باشد، از نظر مخاطبان بسیار محبوب تر است! اسپری های ضد آفتاب ضد وکالی که کاملا بی رنگ طراحی شده اند علاوه بر اینکه با SPF 50  و SPF 70 پوست را از شر اشعه های نور خورشید در امان می گذارند به آبرسانی عمقی سلول ها نیز می پردازند. توجه داشته باشد داخل وب سایت دو مدل اسپری ضد آفتاب وکالی موجود می باشد که ویژگی های مشترکی دارند و تنها در SPF متفاوت اند. این محصول با ترکیبات دارای ویتامین E – C – A یک روشن کننده و شفاف کننده خوب به شمار می رود. اگر به دنبال یکی از بهترین کرم ضد آفتاب روشن کننده پوست در بازار می گردید، این مدل را از دست ندهید.

استفاده از اسپری ضد آفتاب خارجی وکالی برای صورت

چگونه از کرم ضد آفتاب روشن کننده استفاده کنیم ؟

مهمترین نکته در استفاده از این محصولات مراقبتی برای محافظت از پوست در برابر آفتاب، این است که باید همیشه از آنها استفاده کنید، 15 دقیقه قبل از قرار گرفتن در زیر خورشید بر روی صورتتان اعمال شده باشند و بعد از گذشت نهایتا 3 ساعت در صورت امکان مجدد آن را تمدید کنید. اما اگر می خواهید کرم های ضد آفتاب روشن کننده، اثر روشن کنندگی خود را نیز بگذارند، بهتر است که قبل از استفاده از آنها، حتما با استفاده از یک فوم شستشوی صورت با کیفیت، صورتتان را شسشتو داده، حدالامکان از یک ماسک ورقه ای روشن کننده استفاده کرده و در نهایت بر روی صورتی تمیز و عاری از هر آلودگی و آرایش، از کرم ضد آفتاب بدون رنگ روشن کننده استفاده کنید.

سخن پایانی

همان طور که می دانید کرم ضد آفتاب اصلی ترین و  جدا ناپذیر ترین بخش روتین پوستی روزانه هر فرد است. در مقاله بالا ما چند نمونه از خوش فروش ترین کرم ضد آفتاب روشن کننده پوست به علاقه مندان این محصول، معرفی کرده ایم تا بتوانند بهترین راحت تر از بین صد ها گزینه انتخاب، ضد آفتاب مدنظر خود را انتخاب نمایند.

source

توسط