بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در کشور استرالیا رده‌بندی سنی دریافت کرد

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 درجه سنی بزرگسال یا R +18 را توسط سازمان رده‌بندی سنی استرالیایی دریافت کرده است. اگرچه اینکه این رده‌بندی به چه محتوایی داده شده مشخص نیست، اما احتمالا به یک تریلر مورد‌ انتظار داده شده باشد. این رده‌بندی جدید مصادف با مراسم گیم اواردز (The Game Awards) است که ۱۶ آذر (۷ دسامبر) برگزار می‌شود. همچنین گفته شده که ایکس باکس در این مراسم نمایش‌هایی دارد.


مطلب پیشنهادی:بهترین لباس‌هایی که می‌توانید در Assassin’s Creed: Mirage بپوشیدبهترین لباس‌هایی که بسیم می‌تواند در حین مبارزه به تن کند
بهترین لباس‌هایی که می‌توانید در Assassin’s Creed: Mirage بپوشید

Senua's Saga: Hellblade 2

عنوان Senua’s‌ Saga:‌ Hellblade 2 اولین بار در مراسم گیم اواردز سال ۲۰۱۹ معرفی شد، پس نشان دادن یک تریلر همراه یا رونمایی از تاریخ انتشار بازی در مراسم امسال دور از ذهن نیست. Hellblade: Senua’s Sacrifice (بازی نخست) به طور کل رده‌بندی MA +15 را توسط سازمان رده‌بندی استرالیایی دریافت کرده بود.

توضیحات رسمی توسعه‌دهندگان در رابطه با دنیای هل‌بیلد به شرح زیر است:

دنباله بازی موفق Hellblade: Senua’s Sacrifice در یک ماجراجویی خشونت‌آمیز از بقا در قالب افسانه و عذاب ایسلند و وایکنیگ‌ها جریان دارد. هدف این بازی نجات انسان‌هایی است که مورد ظلم وحشتناکی قرار گرفته‌اند. در نتیجه سنوآ با یک کشمکش و مبارزه برای شکست تاریکی درون و بیرون دست و پنجه نرم می‌کند. عمیقا درون قسمت بعدی در داستان Senua غرق خواهید شد، یک تجربه ویژه که به وسیله عناصر سینمایی درگیرکننده، اِلمان‌های تصویری زیبا و صداهای دربرگیرنده شما را درون خود می‌کشد.

Senua’s Saga: Hellblade 2 در سال ۲۰۲۴ برای ایکس باکس سری اس/ایکس و پی‌سی منتشر می‌شود.


مطلب پیشنهادی:چرا فورتزا بهترین فرانچایز تاریخ ریسینگ است؟ [تماشا کنید]پاسخی به یک ادعای بزرگ
چرا فورتزا بهترین فرانچایز تاریخ ریسینگ است؟ [تماشا کنید]


بررسی پلی استیشن پورتال

بازی های Remnant: From The Ashes و Remnant II به گیم پس اضافه شدند - ویجیاتو

source

توسط