تاریخ انتشار Baldur’s Gate 3 برای ایکس باکس در مراسم گیم اواردز اعلام می‌شود

استودیوی Larian ماه آینده تاریخ انتشار بازی مورد انتظار Baldur’s Gate 3 برای ایکس باکس سری ایکس/اس را اعلام خواهد کرد. تاریخ انتشار در مراسم The Game Awards که در روز ۷ دسامبر (۱۶ آذر) برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد.

روز دوشنبه، Baldur’s Gate 3 برای هشت جایزه در رویداد ماه آینده نامزد شد – همانند بازی Alan Wake 2. در همان روز، لاریان برنامه‌هایی برای اعلام تاریخ انتشار Xbox Series X/S برای بالدرز گیت ۳ و نسخه فیزیکی آن را دارد.


مطلب پیشنهادی:مقایسه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اسکدوم کنسول را بخریم؟
مقایسه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس

این استودیو در به‌روزرسانی‌ای که روز چهارشنبه منتشر شد، گفت:

بازیکنان ایکس‌ باکس، شنیده‌ایم که به دنبال اخبار بیشتری در مورد Baldur’s Gate 3 هستید. این بازی برای انتشار در ماه دسامبر در راه است. شما را در The Game Awards برای نمایش تریلر اعلام تاریخ دقیق عرضه خواهیم دید.

Baldur’s Gate 3 که در ماه آگوست برای پی‌سی و یک ماه بعد از آن برای پلی استیشن ۵ و مک منتشر شد، یکی از تحسین‌شده‌ترین عناوین نسل کنونی است و یک موفقیت تجاری بزرگ نیز بوده است.

همچنین در مراسم Golden Joystick Awards 2023 به‌عنوان بهترین بازی سال ۲۰۲۳ معرفی شد.

Baldur’s Gate 3

روز گذشته، بنیانگذار و مدیر عامل Larian، سوئن وینکه، نامزدی جوایز بسیاری را «یک افتخار واقعی» خواند. او گفت:

این یک افتخار بزرگ است، به‌خصوص در سالی که بازی‌های بزرگ زیادی منتشر شده است. دیدن این موضوع که «RPG خاص‌پسند» کوچک ما با چنین استقبالی مواجه شده بسیار انگیزه‌دهنده است. ای کاش می‌توانستم درباره بازی بزرگ بعدی‌مان صحبت کنم، اما این موضوع [موفقیت Baldur’s Gate 3] کاملا ما را تشویق می‌کند تا مطمئن شویم مرزهای بیشتری را پشت‌سر بگذاریم. من در مورد آن بسیار هیجان‌زده هستم.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره بازی بعدی استودیو سازنده Baldur’s Gate ‌3 موجود نیست، اما با این فرض که با فرنچایزهای Divinity یا بالدرز گیت ارتباطی داشته باشد، احتمالا طرفداران بازی‌های CRPG بسیار منتظر آن خواهند بود.


مطلب پیشنهادی:۶ اشتباهی که نباید در استارفیلد انجام دهیدحتما به این موارد دقت کنید
۶ اشتباهی که نباید در استارفیلد انجام دهید


۹ دشمن ترسناک توی بازی‌های ویدئویی که کابوسمون بودن!

نیل دراکمن بار دیگر به ساخت بازی The Last of Us Part 3 اشاره کرد - ویجیاتو

source

توسط