به گزارش صنعت ماشین،

 نمایشگاه تحول صنعت خودرو، همان طور که از اسمش پیداست محلی است برای نمایش دستاوردهای خودرو کشور و بدین شکل، با نمایشگاه خودرو که در تهران و دیگر شهرهای کشور برگزار می‌شود، تفاوت دارد.

نمایشگاه تحول صنعت با حضور پرقدرت خودروسازها برگزار می شود


سال گذشته شاهد برگزاری اولین نمایشگاه تحول صنعت خودرو بودیم که شاید آن‌طور که باید کیفیت لازم را نداشت، اما امسال دومین دوره این نمایشگاه قرار است با سطح کیفی بالاتری برگزار شود.

همچنین بسیاری از خودروسازان داخلی هم برخلاف سال گذشته، امسال با میل و رغبت بیشتری در این نمایشگاه حاضر خواهند شد. هدف از برگزاری این نمایشگاه پرداختن به توانمندی‌های صنعت خودرو است و این نمایشگاه میزبان هزاران نفر از علاقه‌مندان خودرو خواهد بود.

خودروسازان با حضور در این نمایشگاه می‌توانند دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و به رقابت و برند سازی بپردازند.

نمایشگاه تحول صنعت خودرو یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های حوزه خودرو است که امسال برای دومین دفعه با حضور بزرگان این صنعت در آبان ۱۴۰۲ برگزار می شود.

محورهای دومین دوره نمایشگاه تحول صنعت خودرو

“مسیر زمانی تحول خودرو، اقدامات شکل گرفته در خصوص برنامه تحولی، برنامه خودرویی وزارت صمت و فرمان هشت ماده ریاست جمهوری، فرایند طراحی خودرو، پلت‌فرم‌های خودرو، محصولات فناورانه و دانش‌بنیان، خودروهای آینده، خودروهای تجاری و اتاق خبر”

در سال گذشته در این نمایشگاه از چندین خودرو جدید از جمله تارا برقی، رانا برقی ایران خودرو، ریرا ایران خودرو، دنا پلاس پلاگین هیبرید، دنا با موتور توربو گازسوز، سهند سایپا، هاچبک SP0 سایپا، مینی کراس SP0 سایپا،  کراس اور آریا سایپا،  هاچبک SP100 سایپا،  ساینا هاچبک برقی،  اطلس سایپا، سایپا M44، خودرو ملی کرمان موتور، خودرو برقی کرمان موتور، کی ام سی J7 کرمان موتور، آریزو 5 برقی مدیران خودرو، تیگو 8 پرو هیبرید مدیران خودرو، رونمایی شد و پیشبینی می‌شود که امسال نیز از خودروهای جدید با امکانات ویژه رونمایی شود.

شرکت کنندگان دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو ۱۴۰۲ عبارتند از:

    ایران خودرو
    گروه صنعتی ماموت
    سایپا
    کرمان موتور
    عقاب افشان
    گروه مپنا
    مدیران خودرو
    مکث موتور
    آمیکو
    پیلسان
    ایلیا خودرو
    کویر موتور
    نیرو موتور

“گفتنی است چندی پیش شایعاتی در خصوص حضور اجباری خودروسازان در این نمایشگاه منتشر شده بود که با پیگیری ها مشخص شد، این شایعه به هیچ وجه صحت نداشته و اکثر خودروسازان و مجموعه‌های خودرویی کشور با اختیار خود، برای شرکت در این نمایشگاه برنامه ریزی کرده اند”

این نمایشگاه محل مناسبی برای فعالان صنعت خودروسازی است تا دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند. نمایشگاه تحول صنعت خودرو از تاریخ 23 الی 26 آبان در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. عموم افراد می‌توانند از این رویداد در ساعات ۸ صبح الی ۱۵ بعدازظهر بازدید به عمل آورند.

نمایشگاه تحول صنعت با حضور پرقدرت خودروسازها برگزار می شود


source

توسط