امیر حسن‌ زاده در نشست با علی عبدی معاون برنامه‌ ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌ های کل کشور با اشاره به پیگیری‌ هایی که برای رفع کمبود بلیت در استان کرمان از طریق مرتضی دهقان معاون هوانوردی و امور بین‌ الملل سازمان هواپیمایی کشوری انجام شده است، گفت: با سرمایه‌ گذاری‌ هایی که توسط شرکت‌ های جدید هواپیمایی صورت گرفت، پروازهای مسیر کرمان به مشهد و کرمان به تهران از سوی شرکت هواپیمایی کاسپین به پروازهای موجود استان؛ افزوده شد.

وی افزود: با وجود 10 اثر تاریخی ثبت جهانی در استان کرمان و توجه به ظرفیت‌ های کشاورزی، معدنی و گردشگری؛ نیاز است، ظرفیت فرودگاهی استان تقویت شود و پروازهای بیشتری با حجم بیشتر در فرودگاه‌ ها داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان به فعالیت پنج فرودگاه در استان اشاره و ابراز داشت: برگزاری همایش تبیین فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری در مجموعه فرودگاه‌ های استان کرمان امری لازم و ضروری است؛ تا بتوانیم فرصت‌ های موجود در زمینه ایجاد ترمینال‌ های باری و هتل‌ های فرودگاهی را به سرمایه‌ گذاران معرفی کنیم.

حسن‌ زاده، همچنین خواستار حضور مدیرکل شرکت فرودگاه‌های کشور و معاون وی در استان کرمان در راستای بازدید از فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری فرودگاه‌ ها شد.

وی با اشاره به وجود ۱۰ اثر ثبت جهانی و ظرفیت‌ های منحصر بفرد گردشگری استان کرمان اظهار کرد: افزایش پروازهای خارجی از فرودگاه کرمان باید به‌ صورت جدی پیگیری و برقرار شود.

source