متخصصان پوست توصیه می‌کنند که حتی اگر هیچ روتین پوستی خاصی ندارید و اصلا سلامت پوست چندان برایتان مهم نیست، باز هم خرید کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید. در صورت عدم محافظت از پوست، اشعه مضر نور خورشید می‌تواند آسیبی را به پوستتان برساند که گاه جبران‌نشدنی باشد؛ آسیبی مثل ابتلا به سرطان پوست. با این هدف که به شما کمک کنیم از میان گزینه‌های فراوان موجود در داروخانه‌ها بهترین ضد آفتاب را انتخاب کنید، این مقاله را به معرفی بهترین ضد آفتاب های ایرانی و خارجی اختصاص داده‎ایم. سعی‌ می‌کنیم تنوع به خرج داده و برای انواع مختلف پوست ضدآفتاب‌های محبوب ایرانی و خارجی را چه بی‌رنگ و چه رنگی معرفی نماییم.

آنچه در این مقاله می خوانیم

معرفی بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب

برای افراد با پوست چرب استفاده از ضدآفتاب‌های زیر را پیشنهاد می‌دهیم:

کرم ضد آفتاب مات SPF50 لاویاچه

از آنجایی که این ضد آفتاب بر پایه آب فرموله شده، برای پوست‌های چرب و مختلط ایده‌آل به شمار می‌آید. فرمولاسیون سبک و زود جذب این کرم، ظاهری مات به صورت شما می‌دهد تا به دلیل چربی زیاد، پوست شما چرب به نظر نرسد. این کرم در برابر آب و تعریق مقاوم بوده و این مورد یکی از مزایای بارز آن است. با استفاده از این ضد آفتاب می‌توانید اثر مضر اشعه UV خورشید را روی پوست خود خنثی نمایید.

 کرم ضد آفتاب لاویاچه

خرید ضد آفتاب لاویاچه

ویژگی‌های مهم کرم ضد آفتاب مات SPF50 لاویاچه حجم SPF نوع پوست شرکت تولید کننده
مات/ ضد لک/ آبرسان/ مقاوم در برابر آب و تعریق/ جذب سریع/ فرمولاسیون سبک 50 میلی‌لیتر 50 چرب و مختلط لابراتوار آرایشی بهداشتی شمس

کرم ضد آفتاب SPF30 پوست چرب لافارر

به عنوان بهترین ضد آفتاب ایرانی، یکی از محصولات برند محبوب لافارر را به شما پیشنهاد می‌دهیم. کرم ضد آفتاب SPF30 پوست چرب لافارر ضد لک و بدون رنگ بوده و از آنجایی که فاقد چربی است از بروز آکنه جلوگیری می‌کند. به منظور پیشگیری و همچنین درمان لک‌های پوستی می‌توانید از این ضدآفتاب استفاده کنید تا محافظت ایده‌آلی نیز در برابر نور خورشید از پوست شما به عمل آید. این ضدآفتاب، مات کننده پوست و ضد حساسیت است.

 کرم ضد آفتاب لافارر

خرید ضد آفتاب لافارر

ویژگی‌های مهم کرم ضد آفتاب پوست چرب لافارر حجم SPF نوع پوست شرکت تولید کننده
ضد حساسیت/ مهار ترشح سبوم/ برطرف کننده لک 40 میلی لیتر 30 چرب لابراتوارهای بین المللی و تحقیقاتی دکتر کامکار

فلوئید ضد آفتاب SPF50 پوست چرب اکتی ویت ویتالیر

این ضد آفتاب هم نوع بی‌رنگ دارد و هم رنگی. فلوئید ضد آفتاب SPF50 پوست چرب اکتی ویت ویتالیر با بافت سبکی که دارد، غیر کومدون‌زا بوده و با جلوگیری از بروز چربی اضافی، از ایجاد آکنه نیز پیشگیری می‌کند. اگر می‌خواهید محافظتی عالی در برابر نور خورشید برای پوست خود ایجاد کنید، قیمت ضد آفتاب برای شما مناسب باشد و در عین حال از کیفیتی عالی برخوردار شوید، این محصول را حتما امتحان نمایید. زینک پی سی ای و نیاسینامید از ترکیبات مهم موجود در این ضدآفتاب هستند.

 ضد آفتاب ویتالیر

خرید ضد آفتاب ویتالیر

ویژگی‌های مهم ضد آفتاب اکتی ویت ویتالایر حجم SPF نوع پوست شرکت تولید کننده
بافت بسیار سبک/ غیر کومدون زا/ کنترل چربی پوست 50 میلی لیتر 50 چرب پارس صدرا فناور

معرفی بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک

به عنوان بهترین ضد آفتاب برای افرادی که پوست خشک دارند، محصولات زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم:

کرم ضد آفتاب SPF50 وچه

اگر پوست خشک یا معمولی دارید، بهترین ضد آفتاب ایرانی برای شما کرم ضد آفتاب SPF50 وچه می‌تواند باشد. این کرم با بافت بسیار سبک و فرمولاسیون ماندگار، در برابر آفتاب سوختگی، پیری زودرس و خشکی از پوست محافظت به عمل می‌آورد. این ضد آفتاب در سه نوع بی‌رنگ، بژ طبیعی و بژ روشن تولید شده است. پوشش‌دهی یکنواخت این محصول از ویژگی‌های چشمگیر آن است. با استفاده از ضد آفتاب وچه نرمی پوست به شما بازگردانده خواهد شد.

ضد آفتاب وچه برای پوست خشک
خرید ضد آفتاب وچه

ویژگی‌های مهم کرم ضد آفتاب وچه حجم SPF نوع پوست شرکت تولید کننده
فرمولاسیون سبک/ کاهش خشکی پوست/ پوشش دهی یکنواخت 40 میلی لیتر 40 خشک و معمولی به سفارش توسعه وشه, توسعه کسر آسیا

کرم ضد آفتاب SPF50 کامپودرما

با داشتن پوست خشک، محصول دیگری که می‌توانیم به شما پیشنهاد دهیم، کرم ضد آفتاب SPF50 پوست خشک کامپودرما است. با استفاده از این محصول علاوه بر محافظت مناسب از پوست در برابر اشعه ماورا بنفش، می‌توانید شاهد کاهش خطوط ریز روی چهره بوده و به جوان‌سازی پوست خود کمک کنید. این کرم، خاصیت مرطوب کننده و آبرسان داشته و بدون ایجاد رد سفیدی روی پوست، پوششی مناسب ایجاد می‌کند. سبک و زود جذب بودن از مزایای این ضد آفتاب است. این کرم تحت لیسانس فرانسه است و گاه به عنوان بهترین ضد آفتاب خارجی معرفی می‌شود.

 خرید ضد آفتاب کامپودرما

خرید ضد آفتاب کامپودرما

ویژگی‌های مهم  ضد آفتاب پوست خشک کامپودرما حجم SPF نوع پوست شرکت تولید کننده
مقاوم در برابر آب و تعریق/ یبک و زود جذب/ فاقد ترکیبات حساسیت زا 40 میلی لیتر 40 خشک آریا شیک منطقه آزاد قشم

کرم ضد آفتاب SPF50 اریکه

بهترین ضد آفتاب خارجی کدام است؟ .افرادی که پوست خشک یا نرمال دارند و به دنبال بهترین کرم ضد آفتاب هستند، می‌توانند محصولی از برند معتبر اریکه را امتحان کنند. کرم ضد آفتاب SPF50 اریکه از پوست در برابر نور خورشید محافظت کرده و بدون ایجاد حس چربی رطوبت‌رسانی مناسبی را به عمل می‌آورد. این کرم ضد آفتاب ضد التهاب و قرمزی بوده، سرعت جذب بالایی دارد و در برابر آب و تعریق از خود مقاومت نشان می‌دهد. این ضدآفتاب که خاصیت آنتی باکتریال نیز دارد، تحت لیسانس فرانسه است و برخی آن را به عنوان بهترین ضد آفتاب خارجی می‌شناسند.

 کرم ضد آفتاب اریکه

خرید ضد آفتاب اریکه

ویژگی‌های مهم ضد آفتاب اریکه حجم SPF نوع پوست شرکت تولید کننده
رطوبت رسان/ جذب بالا/ مقاوم در برابر آب و تعریق/ ضد التهاب و قرمزی 50 میلی لیتر 50 خشک و نرمال آریا شیک منطقه آزاد قشم, به سفارش شرکت آریا زیبا سلامت

معرفی بهترین ضد آفتاب پوست حساس

بهترین ضد آفتاب با قیمت مناسب برای پوست حساس کدام است؟ موارد زیر را می‌توانیم به شما معرفی کنیم:

کرم ضد آفتاب SPF50 بیزانس

اگر پوست خشک و حساس دارید، کرم ضد آفتاب SPF50 بیزانس را به عنوان بهترین ضد آفتاب با قیمت مناسب استفاده کنید. این ضد آفتاب، رنگی است و با پوشش فوق‌العاده‌ای که دارد، پوست شما را صاف و یکدست نشان می‌دهد. از این ضد آفتاب قوی می‌توانید انتظار داشته باشید که 12 ساعت پوست شما را کاور کند و به مدت 24 ساعت رطوبت‌رسانی به وجود آورد. حتی برای دور چشم خود هم می‌توانید ضدآفتاب بیزانس را به کار ببرید. کمک به رفع آکنه، عدم ایجاد براقی روی پوست و مقاومت در برابر آب و تعریق از مزایای این محصول است.

 ضد آفتاب بیزانس

خرید ضد آفتاب بیزانس

ویژگی‌های مهم ضد آفتاب بیزانس حجم SPF نوع پوست شرکت تولید کننده
قابل استفاده برای دور چشم/ رفع آکنه/ ماندگاری بالا/ حاوی حلال آبی به جای روغن 40 میلی لیتر 50 خشک و حساس اسپادانا دارو مینا

کرم ضد آفتاب مینرال SPF50 مای فارما

افراد با پوست حساس و حتی کودکان می‌توانند از کرم ضد آفتاب مینرال SPF50 مای فارما استفاده کنند. همان طور که از نام این محصول پیداست، مینرال بوده و محافظتی ایمن از پوست در برابر آفتاب به عمل می‌آورد. سازندگان این ضدآفتاب ادعا دارند که این محصول اولین فرمولاسیون حاوی ترکیب اختصاصی تامین ویتامین D است. آبرسانی عمیق به سلول‌های پوست، مقاوم در برابر آب و بافت بسیار سبک از مزایای این محصول است. بعد از استفاده از این کرم، اثری از سفید کنندگی روی پوست مشاهده نخواهد شد.

 ضد آفتاب مای فارما

خرید ضد آفتاب مای فارما

ویژگی‌های مهم کرم ضد آفتاب مینرال مای فارما حجم SPF نوع پوست شرکت تولید کننده
مینرال/ بدون ایجاد حساسیت و التهاب/ بافت سبک/ مقاوم در برابر آب 40 میلی‌لیتر 50 حساس آریان کیمیا تک

بیشتر بدانید: تفاوت ضد آفتاب فیزیکی و شیمیایی

فلوئید ضد آفتاب SPF50 فیزیکال سان سیف

پوست‌های حساس به عنوان بهترین ضد آفتاب ایرانی می‌توانند به سراغ خرید فلوئید ضد آفتاب SPF50+ فیزیکال سان سیف بروند. نه تنها این ضدآفتاب از پوست در برابر تابش نور خورشید محافظت می‌کند بلکه بازسازی و ترمیم پوست نیز کمک می‌کند. اگر پوست مستعد قرمزی دارید حتما این ضد آفتاب را امتحان کنید. مقاوم بودن در برابر تعریق، شستشو و آلودگی هوا از دیگر مزایای این محصول است. از اسانس و پارابن در این محصول استفاده نشده و به همین دلیل به افراد با پوست حساس توصیه می‌شود.

 ضد آفتاب فیزیکال سان سیف

خرید ضد آفتاب سان سیف

ویژگی‌های مهم فلوئید ضد آفتاب فیزکال سان سیف حجم SPF نوع پوست شرکت تولید کننده
جلوگیری از التهاب و قرمزی پوست/ کمک به التیام پوست/ مقاوم در برابر تعریق 50 میلی لیتر 50 حساس لابراتوار پارس حیان

بیشتر بدانید: نقد و بررسی بهترین ضد آفتاب های ضد لک

بهترین ضد آفتاب دور چشم

یکی از مشکلات در مورد ضد آفتاب این است که در بیشتر موارد نمی‌توان آن را برای ناحیه دور چشم مورد استفاده قرار داد. در اینجا ما به عنوان بهترین ضد آفتاب دور چشم، محصولی را به شما معرفی می‌کنیم که بسیار پرطرفدار است:

ضد آفتاب دور چشم آیسول

در صورتی که به دنبال بهترین ضد آفتاب ایرانی تخصصی برای دور چشم هستید، ضد آفتاب دور چشم آیسول را امتحان کنید که از کیفیتی مثال‌زدنی برخوردار است. این محصول با جذب سریع از پوست نازک و حساس دور چشم محافظت به عمل می‌آورد. هر نوع پوستی که داشته باشید می‌توانید این محصول را مورد استفاده قرار دهید. این ضدآفتاب در دو نوع بی رنگ و رنگی عرضه می‌شود. ترکیبات شیمیایی مضر در این ضدآفتاب استفاده نشده است.

 ضد آفتاب دور چشم آیسول

 خرید ضد آفتاب دور چشم آیسول

چشم‌پزشکان و متخصصان پوست نیز استفاده از این کرم ضد آفتاب را تائید کرده‌اند. پارابن، اسانس، رنگ و مواد حساسیت‌زا در این محصول استفاده نشده است. ترکیبات آنتی اکسیدانی در این ضدآفتاب با از بین بردن رادیکال‌های آزاد از پوست محافظتی ایمن به عمل می‌آورند.

ویژگی‌های مهم ضد آفتاب دور چشم آیسول حجم SPF نوع پوست شرکت تولید کننده
جذب سریع/ عدم ایجاد حساسیت/ فاقد ترکیبات شیمیایی مضر 15 30 انواع پوست پارس صدرا فناور

بهترین مارک ضد آفتاب از نظر پزشکان

در این قسمت برندهای بهترین ضد آفتاب خارجی را به شما معرفی می‌کنیم:

  • کلینیک
  • شیسیدو
  • اوریاژ
  • ایزدین
  • بایودرما

همچنین بهترین ضد آفتاب ایرانی با قیمت مناسب و کیفیت بالا از لحاظ برند به شرح زیر است:

  • درماتیپیک
  • لافارر
  • سینره
  • پریم
  • اریکه
  • کامپودرما
  • وچه

به جز موارد ذکر شده، موارد دیگری هم وجود دارند که در این مقاله به شما معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: کرم ضد آفتاب رنگی بهتر است یا بی رنگ؟

آخرین نکته در مورد بهترین ضد آفتاب خارجی و ایرانی

بهترین ضد آفتاب با قیمت مناسب را می‌توانید از داروخانه آنلاین مثبت سبز به راحتی سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرید. این داروخانه همواره روی بسیاری از بهترین مارک‌ های ضد آفتاب تخفیف‌های مناسب قرار می‌دهد تا رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد. اگر در مورد خرید ضد آفتاب و اینکه کدام ضد آفتاب برای شما مناسب است، پرسشی دارید، برای متخصصان ما کامنت بگذارید.

source