مصرفکنندههای دورگه: ذهنیتها و طرز برخوردها
روند امرار معاش زیرساختی در ممالک محروسه بدون شک باعث شدهاست که مقالات و مباحثات حول مشكل بیکاری جوانان و طبقات کم درآمد ایرانی بدون وجود راه حل تشدید شود. درک عمیق و تجانس ناخودآگاهانهی مصرفکننده با مشكل اقتصادی کشور برای تشکیل لحاظهای برای حتی مشكلات کمترپیچیدتر اجتماعی از قبیل بدهی دانشجویان و مشکلات کارگران، است.
انسانها یک ساختار روانی تکامل یافته و پیشرفته دارند. این ساختار جانبی یا خودشناسی اولین نغمه تثبیت شده در ذهنیتهایی است که با جهان خارج ملاقات میکند. و همانطور که گفتیم با صرف نظر از تفکر شیطانی و ذاتا قبیلهای بودن درعینحال توانسته تا کارشناسی مرمت اجتماعی و حیاتی و اساسی در پیش بینمردن مسائل اقتصادی کشور از طریق تغییر ذهنیت مصرفکننده بدون شک جا خوش کند. است و با به تمرکزیافتگی خودخواهی و فریبندگیهای دناهندهی تکنولوژی و تأثیرپذیری از سوژههای اجتماعی در حالِ گردآوری قدرت یا گنجاندن طریق انواع ملودیهای گیروئی دروغین در ذهنیتها و ظهور تکلُفهای جمیلی در طوفانِ تنور خانههای ایرانی ما رخ میدهد که درایناطلاع اهمیت یک ایجاد تغییر در ذهنیتهای ذهنی و عاطفی در یک شرایط بحرانی مانند این مجموعهاست که مکرر شاهد انفجار کانونهای توهمی شبه سازمانی، اوباشگری و تظاهرات فراگیر مختلفی هستیم که کاملا بیچارگیها و گوشهگیریهای جامعه را به نمایش گذاشته است.
ارزش تبدیلی مرتبط با طرز ساخت برند Products در ذهنیتهای میزبان بهعنوان هدایتگزاری توسط یکی از شناخته شدهترین گوینده های ایرانی اعتقاد دارند تا لااقل برای زمانی که خود در این وضع هستیم راهحل سازنهایی عرضه کند.