در یک روز تا به امروز، مدیرکل بهزیستی استان با همراهی فریبا بدرنژاد، رئیس اداره پذیرش و هماهنگی و حمیدرضا سوری، معاون اشتغال و مشارکتهای مردمی به دیدار مددجویان بهزیستی در یکی از مراکز بهزیستی استان رفت. این دیدار رویدادی شایان توجه بود که نشان میداد بهزیستی در تلاش است تا به درستی با مشکلات مددجویان درآمده و پاسخگوی نیازهای آنها باشد.
رسول بابایان مدیرکل بهزیستی استان در این دیدار تأکید کرد که رویکرد پاسخگویی و مسئولیتپذیری در ساختار مدیریتی بهزیستی به یکی از اولویتهای اصلی این مجموعه تبدیل شده است. او با تأکید بر اهمیت توجه به مشکلات جامعه هدف، از آن خبر داد که دیدارهای چهرهبهچهره با مددجویان فرصتی برای درک مشکلات و نیازهای آنها و اتخاذ تصمیمات اثربخش برای رفع موانع پیشروی آنهاست.
پس از استماع مسائل و دغدغههای مددجویان توسط مدیرکل و تیم همراه، دستورات لازم برای پیگیری تخصصی و تسریع در روند رسیدگی به مشکلات توسط مدیرکل صادر شد. این اقدام نشان میداد که تمام تلاشها برای بهبود شرایط مددجویان است.
در ادامه این دیدار، مدیرکل بهزیستی استان مدعی شد که این دیدارها، فرصت خوبی برای درک درستتر از نیازهای مددجویان و اتخاذ تصمیمات موثر برای حل موانع است. و با اشاره به اهداف منظم برگزاری این دیدارها، از آنها به عنوان تجلی تعهد مجموعه بهزیستی به شعار “حمایت، توانمندسازی و کرامت انسانی” نام برد.
این دیدار همچنین با هدف تقویت اعتماد عمومی، ارتقاء کیفیت خدمات و کاهش فاصله بین مردم و مسئولان دنبال میشود. توجه به مسائل و مشکلات مددجویان و تلاش برای حل آنها نشان میدهد که مجموعه بهزیستی در تلاش است تا شرایط کاربران خود را بهبود بخشد.
با این بیانیه میتوان از اهمیت دیدارهای مدیرکل با مددجویان و هماهنگیهای انجام شده در این زمینه بهعنوان فرصتهایی برای درک مشکلات و نیازهای افراد اشاره کرد.