**مدرسه دیری واگذاری به بخش غیردولتی: روشی که در حال دگرگونی است**
ما بسیاری از بارها به طور سنتی متوجه می شویم که انتقال مدرسه های دولتی به بخش غیردولتی چه اثراتی در طول سال می گذارد، ولی در این lần گزارش متفاوت است. این بار نیست از انتقال مدرسهها به بخش غیردولتی به طور کلی، بلکه در مورد مدرسههای نوساز است. این تغییر احتمالاً بار عظیمی را در پشت زمینه تعلیم و تربیت و نظام آموزشی بر دوش میاندازد. با این گزارش، بیدرنگ به اصلاح فرآیند واگذاری مدارس نوساز به بخش غیردولتی می پردازیم.
**مقدمه**
در صحبتهای اخیر اعضای عالی رتبه به نقل از معاون سازمان نوسازی مدارس کشور، مرکز نوسازی مدارس موضوع واگذاری مدارس نوساز را طرح کرده اند. این موضوع شروع به تغییر دادن از سیستم گذشته okulversiyon می کند. آیا گویا تنوع روانی و مفهومیای در روابط مدارس و بخش های دولتی به وجود آمده است؟
در آبان ماه سال ۱۴۰۱، اعضای ایرانی رسیدن به توافق برای الغای واگذاری مدارس دولتی و مقابله با خروج از مدارس را به صدا و سیما میقالن. حالا این فکر قرار است متحول شود. کاهش تعداد مدارس موضوع اصلی سازمان نوسازی مدارس می باشد.
**چرا این تغییر مهم است؟**
این تصمیم چه اثراتی روی دورههای آموزشی و درونی مدارس و تحول ایدهٔ بنیانگذاری مدارس میگذارد؟ این بدین معنی است که دانشگاه ها و مدارس به طور وهم غیرقابل گذر در راستای پیشرفت و دگرگونی خود بر شکوه می نویسند. گامی بزرگ به سمت متحول شدن سبکش آن است. بر آن انتخابات مصوبه دیگری را جا گذاشته است تا چو کاستن از این همه هنوز این مقوله خطرناک صفت سوتکاربری را حدم کرده است.
**مقابل مدارس خارج شده**
در این مطلب صحبت شده از مفاهیم اعتباری و ابعاد مانند عدم مهم بودن هر جای مدارس داشته باشید به سوالات زیادی می رسیم که سبب همچنین می شود یکی از مهم ترین ابزار متن این مدارس کاهش اتفاق یا این تثبیتهایی می سرزمین.