به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن پیام مدیرکل بهزیستی استان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

در مقابل شیوه های پیچیده تهاجم دشمنان، پدافند غیرعامل باید کاملا هوشیار و جدی باشد. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

پدافند غیرعامل به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل اقتدار و توفیق سازمان ها در حفظ و گسترش امنیت و زمینه‌ساز توسعه متوازن و پایدار و عامل دستیابی به رفاه و توسعه همه‌جانبه است.

هفته پدافند غیرعامل، فرصتی است تا با مروری بر جایگاه و اهمیت پدافند غیرعامل در حوزه پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی بتوان در راستای تحقق سیاست‌های ابلاغی سازمان بهزیستی کشور به منظور کاهش آسیب پذیری جامعه هدف و بازتوانی و تسهیل امورات مرتبط با این اقشار در زمان بحران، اقدامات موثر و مطلوبی فراهم آورد تا در زمان حوادث به سطح مناسبی از تاب آوری، پایداری و ایمن سازی برسیم.

بی شک، شناسایی نقاط آسیب پذیر و آگاه‌سازی در این خصوص که مقدمه توانمندی و آمادگی آحاد مردم جامعه می باشد، آستانه مقاومت و تحمل مردم را در برابر تهدیدات، بلایای طبیعی و غیر طبیعی مختلف امکان‌پذیر می کند و ضروری است تا پدافند غیرعامل به عنوان راهبرد اصلی نهادینه شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل که امسال با شعار «پدافند غیرعامل، تدبیر امروز، امنیت فردا»آغاز شده است، برای تمامی همکاران شاغل در بهزیستی استان مازندران و فعالان حوزه پدافند غیرعامل، سربلندی و بهروزی را از خداوند متعال مسالت می نمایم.

فریبا بریمانی 

مدیرکل بهزیستی مازندران

source