برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی زنان بیمارستان تامین‌اجتماعی امیرالمومنین(ع) اهواز

به مناسبت هفته تربیت بدنی یک دوره مسابقات آمادگی جسمانی در ۴ رده سنی با حضور ۲۲ شرکت‌کننده از کارکنان و همسران کارکنان بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز در باشگاه ورزشی شهید مرتضی اورک برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی خوزستان، این مسابقات با حضور دکتر موسوی مدیر بیمارستان، مرتضی‌زاده، مترون، عطایی، مسئول ورزش زنان مدیریت درمان و جمعی از مسئولین واحدها برگزار شد و پس از رقابت‌های دیدنی ورزشکاران، نفرات اول هر رده سنی مشخص شدند.

بر اساس این گزارش در رده سنی زیر ۳۲ سال خانم نتاج ، در رده سنی ۳۲ تا ۴۰ سال ایمانا کردونی، در رده سنی ۴۰ تا ۴۵ سال آمنه نوری و در رده سنی بالای ۴۵ سال شهین محمودی به مقام اول رسیدند و از سوی برگزار کننده مسابقات جوایز نفیسی دریافت کردند و به دیگر شرکت کنندگان هدایایی اهدا شد.

زهرا رئیسی، مربی آمادگی جسمانی و مسئول برگزاری این مسابقات ضمن تبریک هفته تربیت بدنی گفت: ورزش از جمله مهم ترین فاکتورها برای حفظ سلامتی و تندرستی است. زنان به علت داشتن متابولیسم خاص بدنی بیش از آقایان در خطر ابتلا به بیماری ها هستند. به همین سبب لازم است تا برای پیشگیری از بروز احتمالی به بیماری های خطرناک در صدد پیشگیری و تقویت سلامت خود از طریق ورزش برآیند.

رئیسی، کارشناس پرستاری بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز در پایان با تقدیر و تشکر از مسئولین بیمارستان و ورزشکاران شرکت کننده خواهان توجه بیشتر مدیران به مسئله ورزش بانوان و تجهیز سالن ورزشی بیمارستان شد.

source