رییس حوزه ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، مشاور وزیر نفت و قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور در سازمان بهزیستی کشور با دکتر سیدجواد حسینی، سرپرست این سازمان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، در این دیدار مباحث مرتبط با سازمان بهزیستی و مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت، همکاری های مشترک با کمیته امداد و موضوعات تقنینی و نظارتی مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح و طرفین به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

دکتر حسینی در این دیدار ضمن تاکید بر توسعه همکاری های مشترک با کمیته امداد در موضوعات مرتبط به حمایت و توانمندسازی مددجویان گفت: همکاری های میان سازمان بهزیستی و کمیته امداد باید توسعه کمی و کیفی پیدا کند.

وی با اشاره به ظرفیت ۷۰۰ میلیارد تومانی وزارت نفت در موضوع مسئولیت های اجتماعی، افزود: در تعاملات با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استفاده از این ظرفیت و احیای آن تاکید شده است.

سرپرست سازمان بهزیستی کشور همچنین در مورد نقش تقنینی و نظارتی مجمع تشخیص مصلحت نظام در موضوع سیاست ها ابلاغی مقام معظم رهبری گفت: از این مجمع تقاضا داریم که با نظارت بر اجرای صحیح و دقیق قوانین و سیاست های ابلاغی در حوزه مسائل مرتبط با مددکاری و مددجویان سازمان بهزیستی را یاری کند.

source