به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ استاندار کرمان با افتتاح مرکز آموزش جوار کارگاهی و آموزشگاه گواهینامه ویژه گروه معدنی جهاد نصر سیرجان، از همکاری موفق سازمان فنی و حرفه‌ ای با شرکت‌ ها در زمینه مهارت‌ آموزی نیروهای تخصصی خبر داد و این اقدام را گامی مهم در توسعه مهارت و اشتغال در استان دانست.

محمد مهدی فداکار به همکاری موفق سازمان فنی و حرفه‌ ای با شرکت‌ ها در زمینه مهارت‌ آموزی نیروهای تخصصی اشاره و اظهار داشت: هم‌ افزایی با شرکت‌ ها در جهت ارتقای مهارت‌ ها به‌ خوبی شکل گرفته است.

افتتاح مرکز آموزش جوار کارگاهی در سیرجان

وی با تأکید بر اینکه مهارت‌ آموزی حلقه مفقوده در صنعت و اشتغال است، افزود: با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ ای و حمایت شرکت‌ ها، تجربه‌ های موفقی در این زمینه در سراسر استان به دست آمده است.

استاندار کرمان همچنین بیان کرد: در نقاط مختلف استان، از نودژ تا کوهبنان، با همکاری شرکت‌ های بزرگ اقتصادی، آموزش‌ های مهارتی در حال اجراست و شرکت‌ ها اهمیت این امر را به خوبی درک کرده‌ اند.

فداکار با اشاره به اهمیت آموزش در تخصص‌ های حساس، تصریح کرد: گروه جهاد نصر برای آموزش نیروهای خود گام برداشته و این اقدام ارزشمند به ایجاد ظرفیت‌ های جدید، کاهش آسیب‌ ها و ارتقای ارزش افزوده کمک می‌ کند.

افتتاح مرکز آموزش جوار کارگاهی در سیرجان

source