به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، رئیس کمیته بانوان هیات فوتبال فارس در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه این مسابقات به میزبانی تهران، گفت: در مرحله نخست ۳۴ تیم حضور داشتند که در ۶ منطقه به رقابت پرداختند و تیم‌های ستاره ساز و شمس آذر اوز نمایندگان فارس به دور بعد صعود کردند.

سلطنت نوروزی افزود: در مرحله دوم ، ۱۲ تیم در ۲ گروه ۶ تیمی در شهر قزوین به رقابت پرداختند که تیم ستاره ساز فارس با ۱۰ امتیاز صعود کرد و در گروه دیگر نیز شمس آذر اوز صعود کرد و به این ترتیب دو تیم فارس به لیگ دسته دو و مرحله نهایی بازی‌ها راه یافتند.

نوروزی اضافه کرد: در مرحله نهایی و در تهران، ۴ تیم طبیعت تهران، بیدستان قزوین، ستاره ساز فارس، شمس اوز فارس با هم به رقابت پرداختند که پس از برگزاری بازی‌های ضربدری، تیم‌های شمس آذر اوز و بیدستان قزوین به دیدار رده بندی و ستاره ساز فارس و طبیعت تهران به دیدار فینال رسیدند.

رئیس کمیته بانوان هیات فوتبال استان فارس اظهار داشت: در دیدار پایانی لیگ مناطق، تیم ستاره ساز فارس در یک رقابت جذاب و نزدیک طبیعت تهران را شکست داد و قهرمان شد و طبیعت تهران و بیدستان قروین به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

source