خدمات سئو سایت
و حالا این PPC است که وارد رینگ می شود… او به نظر می رسد آماده غرش کند! او با مشت خود را به تماشاگران نشان می دهد – به چپ، به راست نگاه می کند و – صبر کنید، این چیست!؟ جمعیت دارد وحشی می شود! PPC مستقیماً سئوی ناکارآمد را که در گوشه دیگر قرار دارد و آماده حمله به نظر می‌رسد، بیرون می‌آورد! من به شما می گویم، مردم، از زمان مناظره کالج بزرگ کامپیوتر و علوم اطلاعات شمال شرقی، جنگ ستارگان و ارباب حلقه ها در سال 07، رقابتی به این تلخی ندیده ام! خب، شاید تلخ تر از آن، در واقع… نکته این است که PPC و SEO ممکن است خواهر و برادر باشند، اما اختلاف آنها با یکدیگر می تواند عمیق باشد. دنی به ما کمک می کند تا نزاع را حل کنیم و این گروه از برادران را دور هم جمع کنیم (و در واقع به نوعی از تعصب خود جلوگیری می کند!). استفاده از ناخن های خود را فراموش نکنید، پسران!

رونویسی ویدیو سلام، همه. نام من دنی دوور است. من اینجا در SEOmoz کار می کنم و سئو انجام می دهم. امروز من در مورد جمعه تخته سفید هیجان زده هستم. ما “رقابت خواهر و برادر: PPC در مقابل SEO” را انجام می دهیم. همانطور که احتمالاً می توانید حدس بزنید، من یک معتاد بزرگ سئو هستم. من دوست دارم PPC را مسخره کنم. داشتم با اعضای PPC در تیممان صحبت می‌کردم، جوآنا لرد، که این کار را در اینجا برای ما انجام می‌دهد، و او به من گفت که باید بهترین رفتارم را داشته باشم. باید سعی کنم بی طرف باشم من تمام تلاشم را می کنم. من از همه شما دعوت می کنم اگر فکر می کنید که من بیش از حد مغرضانه هستم و می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید، فیلم ارسال کنید. لطفا آنها را به آدرس ایمیل من danny@seomoz.org ارسال کنید. اگر به اندازه کافی خوب باشد، آن را در این وبلاگ قرار می دهیم تا بتوانیم بزرگترین دیدگاه ممکن را به مردم ارائه دهیم. من می دانم که کارکردن دوربین های فیلمبرداری برای شما PPCها سخت است. فقط یادتان باشد رکورد را بزنید و درپوش لنز را بردارید. این شروع خوبی برای بی طرف بودن نیست.

باشه بنابراین، PPC و SEO، چیزی که من در مورد آن صحبت می کنم، البته، چیزی است که در صفحات نتایج موتورهای جستجو می بینید. در بالا و سمت راست در ایالات متحده تبلیغاتی را خواهید دید. شما قرار است برای آنها هزینه کنید. وقتی در مورد PPC صحبت می کنم، به آن ها اشاره می کنم، پرداخت به ازای هر کلیک. سئو، بهینه سازی موتور جستجو، بقیه صفحه خواهد بود. هر دوی اینها، می دانید، دو کانال متفاوت برای بازاریابی هستند. آنها برای رسیدن به همان هدف تلاش می کنند. آنها هر دو در تلاش هستند تا ترافیک را به یک چیز خاص هدایت کنند. هر زمان که به دو کانال مختلف از یک چیز نگاه می کنید، مهم است که بفهمید چه مزایا، چه معایب، چه نقاط قوت و چه نقاط ضعف وجود دارد. اینها چگونه می توانند با هم کار کنند؟ چه زمانی استفاده از یکی به جای دیگری مناسب تر است؟ اجازه دهید در مورد مزایا و معایب PPC و SEO صحبت کنم.

معایب PPC واقعاً طولانی است، اما مجبور شدم آن را ساده کنم تا بتوانم آن را روی تخته سفید اینجا قرار دهم. با PPC، خیلی سریع شروع می شود. بنابراین، اگر می خواهید برای مثال در گوگل نمایش داده شوید، می توانید یک کمپین تبلیغاتی ایجاد کنید و در همان روز تبلیغات شما نمایش داده می شود. همچنین اندازه گیری آن بسیار ساده تر از سئو است. در واقع، این چیزی است که من به PPCers حسادت می کنم. در حالی که من می توانم از تجزیه و تحلیل و چیزهای دیگر استفاده کنم، تلاش برای اندازه گیری سئو پیچیده می شود زیرا شما چنین شبکه گسترده ای ایجاد می کنید. در حالی که PPC، گوگل، بینگ، و یاهو و هر کس دیگری رابط های بسیار خوبی ساخته اند. آنها کارهای بزرگی انجام داده اند. بنابراین اندازه گیری ROI مستقیم خود در PPC بسیار آسان تر است.

نقطه ضعف PPC این است که در مقایسه با سئو سنتی هزینه زیادی دارد. شما به ازای هر کلیکی که وارد می شود، هزینه پرداخت می کنید. این به مرور زمان اضافه می شود. اگر نمی‌دانید، روی یک سیستم حراج کار می‌کند، بنابراین برای کلمات کلیدی رقابتی‌تر هزینه بیشتری می‌پردازید، که لزوماً همان سیستم سئو نیست.

با سئو، راه اندازی کندتر است. بنابراین، در واقع، شروع به کار سئو ممکن است زمان زیادی طول بکشد. اما در اصل رایگان است. هنگامی که یک بار آن را انجام دهید، در جای خود قرار می گیرد و با فرض اینکه بهترین شیوه ها تغییر نمی کنند، که معمولاً تغییر نمی کنند، در طول زمان بر روی خود ایجاد می شود. هزینه راه اندازی کندتر است. هزینه کمتری برای شما دارد و در طول زمان بر روی خود ساخته می شود. منظورم این است که اگر لینکی را از نیویورک تایمز دریافت کنید، در مورد سئو به عنوان مثال، آن لینک برای طول عمر لینک به شما کمک خواهد کرد. اگر تبلیغی را با PPC اجرا می کنید، تبلیغاتی که یک سال پیش اجرا شده است لزوما به شما کمک نمی کند. اگر منصف باشیم، می‌توانید استدلال کنید که می‌تواند از منظر برندسازی به شما کمک کند، اما نه به همان شکلی که ذکر در نیویورک تایمز به شما لینک مستقیم می‌دهد و به شما کمک می‌کند در رتبه بالاتری در گوگل قرار بگیرید.

در مورد نکات اصلی اختلاف اینجاست که کمی سرگرم کننده تر می شود. اولین مورد بودجه است. PPC و SEO به طور کلی در بخش های بازاریابی در شرکت ها قرار می گیرند. البته فرق میکنه این بدان معناست که آنها باید در کنار همه کانال های بازاریابی دیگر برای بودجه با یکدیگر مبارزه کنند. بنابراین، اینجاست که من بزرگترین اختلاف را می بینم. من فکر می‌کنم عموماً مردم می‌دانند که PPC و SEO در تلاش هستند تا همین کار را انجام دهند – افزایش ترافیک. اما PPC هزینه بیشتری در پیش دارد. سئو هزینه بسیار بیشتری را برای انجام این ابتکارات بزرگ در راه است.

مورد بعدی منابع توسعه دهنده است. مسلماً سئو نسبت به PPC بسیار سنگین تر از برنامه توسعه یا منابع توسعه است. شما می توانید از نظر فنی یک کمپین PPC را بدون هیچ توسعه دهنده ای اجرا کنید. اما اگر می خواهید خلاق و فرد بهتری باشید، می توانید سئو را انجام دهید و به کمک توسعه دهندگان نیاز خواهید داشت. با استفاده از منابع بازاریابی، افرادی که نسخه تبلیغاتی را می نویسند و افرادی که برنامه ریزی می کنند کمپین هایی که قرار است انجام شوند، بیشتر از مارکرهای سنتی شما، یعنی بازاریابان برای انجام این کار نیاز دارند. نه نشانگرها با وجود نشانگرها، شما از نشانگرها استفاده می کنید. بنابراین می تواند کار کند. ببین منطقی بود انجام داد.

در نهایت بهترین شیوه های متناقض هستند. در واقع زمانی که من با افراد در SEOmoz کار می‌کنم، اینجا جایی است که ما سر به زیر می‌زنیم. با مواردی مانند، به خصوص در مورد ردیابی، پارامترهای ردیابی، این می تواند یکی از بزرگترین مزایای PPC باشد. اندازه گیری آن واقعاً بسیار آسان است. بخشی از آن پیاده‌سازی چیزهایی است که بهترین روش برای سئو نیستند، چه پارامترهای URL یا قرار دادن محتوای تکراری زیاد، تا بتوانید تعداد زیادی از صفحات فرود مختلف را آزمایش کنید، چه کلمات کلیدی، چه آدم‌خواری کلمات کلیدی. اغلب اوقات شما دقیقاً همان کلماتی را در کمپین های PPC خود هدف قرار می دهید که کمپین های SEO شما. این معمولاً چیز خوبی است، زیرا شما می خواهید بر کل SERP تسلط داشته باشید. اما این همچنین به این معنی است که شما می توانید با مسائل مربوط به آدمخواری کلمات کلیدی روبرو شوید که در آن صفحاتی که لزوماً نمی خواهید به طور ارگانیک رتبه بندی کنید شروع به شروع می کنند. نگران نباشید. من در مورد نحوه کار با برخی از آن چیزها صحبت خواهم کرد.

این ما را به نکاتی برای خوب بازی کردن می رساند. اولین مورد به نظر من شاید مهم ترین باشد. بدانید که هر دوی شما در یک تیم کار می کنید و باید پیام خود را متحد کنید. قبلاً گفتم، این سومین بار من خواهد بود، هر دوی شما در حال تلاش برای هدایت ترافیک هستید. مطمئن شوید که از عبارات مشابهی استفاده می کنید و سعی می کنید هنگام انجام این کار به همان هدف نهایی برسید.

این به خوبی به دیگری تعلق می گیرد، یعنی یادگیری کارهای یکدیگر. من در واقع با تلاش برای درک PPC چیزهای زیادی در مورد SEO یاد گرفتم. همین موضوع برعکس می شود. کسی که چیزهای زیادی در مورد PPC می‌داند، می‌تواند با یادگیری بهترین شیوه‌های اولیه SEO، چیزهای زیادی در مورد بهبود نمره کیفیت خود بیاموزد.

تحقیق را به اشتراک بگذارید و برنده شوید در اینجا دو نکته مهم وجود دارد. تحقیق. اولین موردی که به ذهنم می رسد بیشتر تحقیقاتی که در زمینه سئو کلمات کلیدی انجام می دهم از طریق ابزارهای PPC است. اگر هر دوی شما سعی می کنید کلمات مشابهی را هدف قرار دهید، صرفاً به اشتراک گذاشتن آن داده ها منطقی است. اگر کلماتی را در سئو می‌بینید، مانند فهرست‌های ارگانیک که واقعاً به خوبی تبدیل می‌شوند، احتمالاً باید این را به شخص PPC خود نیز بگویید. این فقط به کل شرکت کمک می کند.

مورد دوم برنده شدن سهم است. بعضی روزها برنده سئو خواهید شد. بعضی روزها برنده های PPC خواهید داشت. مهم این است که بردهای یکدیگر را جشن بگیریم. شما در اینجا برای همان هدف می روید. به علاوه، می توانید بیشتر جشن بگیرید. اگر در SEOmoz هستید، این ممکن است چهارشنبه شامپاین یا چیزی مشابه باشد، درست است؟ هر چه بیشتر بتوانید در دفتر بنوشید، بهتر است. بردهای خود را به اشتراک بگذارید من آن را به شدت توصیه می کنم.

این یکی در اینجا کمپین های طراحی با هم است. لزوماً منظورم این نیست که کپی نوشتن SEO خود را برای کمپین PPC خود داشته باشید. منظورم بحث در مورد اجراست. ساختار این صفحات فرود در سایت چگونه است؟ آنها قرار است چگونه به نظر برسند؟ آیا آنها نوفالو هستند؟ آیا آنها توسط robots.txt مسدود شده اند؟ چه ایده های کلی را می خواهید هدف قرار دهید؟ در مورد سئو هم همینطور. چه پیامی را از طریق این ساختار URL منتقل می کنیم؟ چگونه بر نمره کیفیت تأثیر می گذارد؟ چیزهای مهمی از این دست فقط مطمئن شوید که چندین نفر که در این دو کانال مختلف کار می کنند، هنگام برنامه ریزی این کمپین های مختلف با هم کار می کنند.

شماره پنج درک نقاط قوت و ضعف هر کانال است. بنابراین، برای مثال PPC عالی است زیرا می تواند بسیار موقتی باشد. اگر می‌خواهید امروز تبلیغی دریافت کنید و به نظر رتبه‌بندی برای چیزی برسید، که واقعاً اینطور نیست، می‌توانید این کار را در همان روز انجام دهید. فقط می‌خواهید پول زیادی خرج کنید، می‌توانید با توجه به بودجه‌تان برای هر چیزی که می‌خواهید رتبه اول را کسب کنید. در حالی که SEO، شما نمی توانید این کار را انجام دهید. از طرف دیگر، سئو زمان زیادی از شما می گیرد، اما برای بودجه های نسبتاً کم می توانید برای مدت طولانی رتبه رقابتی داشته باشید. ما می بینیم که استارت آپ های زیادی این کار را انجام می دهند. آنها یک کمپین سئو عالی خواهند داشت. آنها محتوای فوق العاده ای خواهند داشت. آنها شروع به رتبه بندی برای چیزهای رقابتی مضحک می کنند. Mint.com در ابتدا این کار را انجام داد. وبلاگ آنها برای امور مربوط به امور مالی شخصی رتبه بسیار خوبی دارد. آنها کانال‌های بازاریابی بسیار خوبی دارند، اما سئو یکی از آن‌هایی است که واقعاً به آنها کمک کرد و آنها را نجات داد، حداقل من در اینجا فرض می‌کنم، پول زیادی برای آنها پس انداز کرد زیرا مجبور نبودند برای تبلیغات PPC هزینه کنند. ، اگرچه آنها در کنار انجام دادند. اما آنها نیازی به این کار نداشتند. آنها ترافیک زیادی را به صورت ارگانیک هدایت می کنند.

آخرین مورد لیبرال بودن با ربات های rel=canonical و متا است. این بیشتر از منظر SEO است. منظور من rel=canonical است، اگر می‌خواهید پارامترهای URL زیادی داشته باشید که در وبلاگ‌ها برای ردیابی چیزها زیاد نشان داده می‌شوند، در این مورد آزاد باشید. تا جایی که می توانید از آن استفاده کنید. در SEOmoz، ما سعی می‌کنیم آن را در هر صفحه پیاده‌سازی کنیم تا اگر شخصی از طریق URL‌های ما مجموعه‌ای از پارامترها را داشته باشد، همیشه به یک نسخه متعارف برگردد.

بخش دوم این متا روبات ها هستند. موارد بسیار بسیار کمی وجود دارد که شما باید از robots.txt برای مسدود کردن یک صفحه استفاده کنید زیرا فقط یک سیاهچاله در وب سایت خود ایجاد می کنید و لینک ها را هدر می دهید. اما در مورد صفحات فرود برای PPC، ایندکس کردن آنها بسیار منطقی است، بنابراین آنها شروع به رقابت با صفحاتی که مبتنی بر سئو هستند نکنند، اما باید ارزش پیوند را در آنها به اشتراک بگذارید. بنابراین، با استفاده از فالو. یک متا روبات noindex وجود خواهد داشت.

فکر می‌کنم این تنها چیزی است که من به دست آورده‌ام، به غیر از PPCها، هدهای دمدمی بزرگی هستند. من از شما دعوت می کنم که کلیپ های ویدیویی خود را در توضیح دیدگاه دیگر این موضوع به اشتراک بگذارید. قدردان وقت شما هستم. هفته آینده جمعه در تخته سفید می بینمت. متشکرم.
رونویسی ویدیو توسط SpeechPad.com

به روز رسانی کوچک: پیتر سارجنت از سایت simplehealth.co.uk خلاصه ای عالی از مزایا و نقاط ضعف SEO و PPC را گردآوری کرده است که برای توضیح این موضوع برای همکاران کنجکاو بسیار مفید است. می توانید PDF SEO و PPC را از اینجا دانلود کنید.

دنی را در توییتر دنبال کنید! حتی بیشتر به نفع شماست، SEOmoz را دنبال کنید! میدونی چیه؟ خوشحال می شوم اگر شما هم مرا دنبال کنید: آرون ویلر.

اگر نکته یا ترفندی دارید که در این مسیر یاد گرفته اید، مایلیم در نظرات زیر در مورد آن بشنویم. نظر خود را ارسال کنید و شنیده شوید!

توسط salamatikhabari