خدمات سئو سایت
آتلانتا، GA – 08 ژانویه: ناجی هریس شماره 22 از آلاباما کریمسون تاید توپ را در طول … [+] نیمه دوم در برابر جورجیا بولداگز در مسابقات قهرمانی ملی CFP ارائه شده توسط AT&T در استادیوم مرسدس بنز در 8 ژانویه، 2018 در آتلانتا، جورجیا. (عکس از کوین سی کاکس – ریموت/گتی ایماژ)
Getty Images در محیط کسب و کار امروزی که به سرعت در حال تحول است، به رهبران آموزش داده می شود که استراتژی های محکمی ایجاد کنند و به آنها پایبند باشند. اما از آنجایی که ما با آینده ای روبرو هستیم که با اختلال دائمی شکل گرفته است – از پیشرفت های تکنولوژیکی گرفته تا تغییر شرایط بازار – تأثیرگذارترین رهبران ممکن است کسانی باشند که می توانند وضعیت عدم اطمینان و سازگاری را در آغوش بگیرند، احساس قدرت کنند و چشم انداز دائماً در حال تغییر را کنترل کنند.
مشابهی قابل توجه را می توان در یکی از بزرگترین ورزش های امروز آمریکا یافت: فوتبال کالج. پورتال انتقال NCAA نحوه تعامل بازیکنان و مدارس را متحول کرده است و محیطی پر هرج و مرج و در عین حال پر از فرصت ایجاد کرده است که منعکس کننده چشم انداز کسب و کار امروز است و چند درس برای استفاده از آن ارائه می دهد.
اگر به اندازه نویسنده پرشور طرفدار Sooner خود از نزدیک تماشا نکرده اید، پورتال نقل و انتقالات که در سال 2018 معرفی شد، اساساً دنیای ورزش های دانشگاهی، به ویژه فوتبال را متحول کرده است. این دوران آزادی بی‌سابقه برای ورزشکاران است، که اکنون می‌توانند مدارس را با حداقل موانع تغییر دهند، دقیقاً مانند حرفه‌ای‌هایی که در دنیای شرکت‌ها شرکت‌ها را تغییر می‌دهند. این پورتال چیزی را ایجاد کرده است که بسیاری در فوتبال کالج آن را «آژانس رایگان» می‌نامند، که در آن بازیکنان می‌توانند وارد شوند، تیم‌های جدید را جستجو کنند و هر چند وقت یک‌بار که بخواهند در پنجره‌های خاص این فرآیند را طی کنند. این تغییر پویا نحوه استخدام تیم‌ها، نحوه ایجاد شغل بازیکنان و نحوه مدیریت مدارس برنامه‌های خود را تغییر داده است.
اکنون، برای اینکه با دانشجویان منصف باشم، من کاملاً با پروتکل جدید NIL موافق هستم که به همه ورزشکاران دانشجو اجازه می دهد در یک بازار آزاد و نامحدود کسب درآمد کنند، اما ماهیت آشفته نحوه عملکرد NCAA باعث می شود بسیاری از ورزشکاران باقی بمانند. مدارس، و حتی طرفدارانی که احساس بی‌پیوندی می‌کنند.
بنابراین، این چه ربطی به رهبری کسب و کار در امروز دارد؟ خلاصه همه چیز
بیشتر برای شما جدید Galaxy S25 Ultra Teases برنامه های جاه طلبانه سامسونگ از فصل 3، اپیزود 1 بررسی: بازگشتی وحشتناک به وحشتناک ترین نمایش در TVRaiders، آنتونیو پیرس، نکاتی در مورد تغییرات فهرست پس از باخت تحقیرآمیز خانواده ورزشکار استادیوم در نورمن، اوکلا در چهارشنبه، اکتبر … [+] 17، 2018. حق چاپ عکس © 2018 Alonzo J. Adams.
getty شما می توانید از نحوه سازگاری ورزشکاران و دانشگاه ها با این واقعیت جدید درس های ارزشمندی بگیرید. اکنون دانشجویان ورزشکار آزادی و انعطاف بیشتری در ترسیم مسیرهای خود دارند، و باور کنید یا نه، شما نیز با کسب و کار خود این کار را انجام می دهید. بی بند بودن به معنای یادگیری عملکرد بدون محدود شدن به ساختارهای سنتی است. ما در حال دور شدن از هنجارهای طولانی مدتی هستیم که در آن دوره تصدی و وفاداری بر چشم انداز غالب بود – از کارمندان گرفته تا شرکت ها و مصرف کنندگان تا برندها. این تغییر در طرز فکر برای رهبران امروز بسیار مهم است.
در گذشته، از ورزشکاران و مدیران انتظار می رفت که در یک مکان بمانند، “وقت خود را بگذارند” و راه خود را ادامه دهند. اما منظره مدرن این روایت را بر سر خود تغییر داده است. بسیار شبیه به اقتصاد گیگ در جهان شرکت ها، پورتال انتقال امکان چابکی و آزمایش را فراهم می کند و مسیر جدیدی را برای رشد و تحقق ارائه می دهد. قوانین قدیمی دیگر ورزشکاران را محدود نمی کند. آن‌ها اکنون می‌توانند فرصت‌هایی را در مدارس دنبال کنند که نیازهایشان را بهتر برآورده می‌کند، درست همانطور که کارگران بین مشاغل یا صنایع جهش می‌کنند و زمانی که احساس می‌کنند ارزششان کم است، به دنبال رشد و تحقق هستند.
نسل امروز هزاره ها را در نظر بگیرید. آنها بزرگترین جمعیت آمریکا در سال 2023 را تشکیل می دهند – 21.7٪. گالوپ دریافته است که تنها 29 درصد از هزاره ها مشغول کار هستند، یعنی از هر 10 نفر فقط سه نفر از نظر احساسی و رفتاری با شغل و شرکت خود در ارتباط هستند. 16 درصد دیگر از هزاره ها به طور فعال درگیر هستند، به این معنی که آنها کم و بیش قصد دارند به شرکت خود آسیب وارد کنند. بیشتر هزاره ها (55 درصد) درگیر هستند و همه نسل های دیگر را در این امر رهبری می کنند.
یوجین، اورگان – 23 سپتامبر: دئون سندرز سرمربی کلرادو بوفالوز در زمین بازی راه می‌رود … [+] قبل از بازی آنها مقابل اورگان داکس در استادیوم اوتزن در 23 سپتامبر 2023 در یوجین، اورگان. (عکس از تام هاک/گتی ایماژ)
Getty Images این امکان وجود دارد که بسیاری از هزاره ها نخواهند شغل خود را تغییر دهند، اما شرکت های آنها باید دلایل قانع کننده ای برای ماندن به آنها ارائه دهند. به قول دیون سندرز زمانی که به کلرادو آمد: «بروید، به درگاه بپرید» و فریاد می‌زد که بازیکنان (و کارمندان) همیشه یک انتخاب دارند، کمی روانشناسی یا معکوس، اما نکته یکسان است. انتخاب کنید.
این یک نکته مهم برای رهبران است. مراقب کارمندان خود باشید، اهرم آنها را بشناسید، به نظرات آنها احترام بگذارید و بدانید که شما تنها یک پرتال با خروج تیم خود فاصله دارید. این آگاهی و توجه می تواند رویکرد رهبری حمایت کننده و درک کننده تر را تقویت کند.
Lean Into The Chaos تأثیر پورتال نقل و انتقالات بر فوتبال دانشگاهی بدون بحث نبوده است. منتقدان استدلال می کنند که وفاداری را کاهش داده و فرهنگ تیم را تضعیف کرده است. بازیکنانی که اغلب بین مدارس حرکت می کنند، بی ثباتی ایجاد می کنند، که برخی از مربیان و هواداران استدلال می کنند که یکپارچگی بازی را کمرنگ می کند. با این حال، این هرج و مرج فرصت های جدیدی را نیز به وجود آورده است. تیم‌ها اکنون به روش متفاوتی استخدام می‌کنند و از داده‌ها و فناوری پیشرفته برای ردیابی نیروهای بالقوه استفاده می‌کنند و نشان می‌دهند که چگونه مدرسه‌شان می‌تواند هدایای آن ورزشکار را تقویت کند – مشابه نحوه استفاده کسب‌وکارها از تجزیه و تحلیل برای شناسایی استعدادها در بازار رقابتی امروز.
اندی جاسی، مدیر عامل AWS، در مورد یک ابتکار جدید با NFL بحث می کند که سلامت بازیکنان و … [+] ایمنی را با استفاده از محاسبات ابری در طی AWS re:Invent 2019 در روز پنجشنبه، 5 دسامبر 2019 در لاس وگاس تغییر خواهد داد. (Isaac Brekken/AP Images for NFL)
حق چاپ 2019 آسوشیتدپرس. همه حقوق محفوظ است توانایی پیشرفت در میان هرج و مرج امروز بسیار مهم است. همه ما همه‌گیری را پشت سر گذاشتیم و مجبور بودیم خود را با دورکاری یا به قول مردم «ظهور کار از راه دور» تطبیق دهیم. این تغییر در پویایی کاری، بسیار شبیه پورتال نقل و انتقالات در فوتبال دانشگاهی، شرکت ها را مجبور کرده است تا در استراتژی های خود تجدید نظر کنند و با واقعیت جدید سازگار شوند. کسانی که با موفقیت در چرخش قرار گرفتند – چه با پذیرش فناوری های جدید، چه با تغییر به تجارت الکترونیک یا توسعه راه حل های نوآورانه – قوی تر ظاهر شدند. با این حال، هیئت منصفه هنوز خارج است. برخی از کارمندان نمی‌خواهند پنج روز در هفته در یک اداره باشند و شرکت‌ها اکنون این را می‌طلبند. به آمازون نگاه کنید، با حرکت آنها برای بازگرداندن کارمندان به دفتر پنج روز در هفته. زمان نشان خواهد داد که چگونه این موضوع برای غول تجارت الکترونیک حل خواهد شد. در پایان، مانند فوتبال کالج، مدارسی که در پورتال نقل و انتقالات تسلط پیدا کرده اند و به طور موثر از این استخر استعداد جدید جذب می کنند، برنامه های خود را افزایش داده اند.
پورتال انتقال فوتبال Bend Don’t BreakCollege نیز اهمیت انعطاف پذیری را برجسته می کند، درسی که مستقیماً به تجارت ترجمه می شود. به عنوان مثال، یک ورزشکار کالج که وارد پورتال می شود باید برای این احتمال آماده شود که بلافاصله تیم جدیدی پیدا نکند. اگر زمان بندی به نتیجه نرسید، ممکن است نیاز باشد که شهریه خود را بپردازند یا یک فصل بیرون بنشینند. این سناریو منعکس کننده خطرات ناشی از سازگاری در دنیای تجارت است. رهبرانی که از عدم اطمینان استقبال می کنند باید جنبه های منفی بالقوه را نیز بپذیرند. تصمیماتی که در موقعیت‌های مبهم گرفته می‌شوند همیشه به نتیجه نمی‌رسند، اما توانایی تنظیم و ادامه حرکت رو به جلو، رهبران بزرگ را متمایز می‌کند.
ایوانسویل، در – 30 مارس: یک آرم NCAA روی پایه دروازه قبل از NCAA Division II دیده می شود … [+] بازی بسکتبال قهرمانی ملی بین مینه سوتا استیت ماوریکس و نوا ساوت ایسترن شارکز در 30 مارس 2024، در فورد مرکز در ایوانسویل، ایندیانا. (عکس از Michael Allio/Icon Sportswire از طریق Getty Images)
Icon Sportswire از طریق Getty Images به گفته گلن ریچی، استاد آموزش کسب و کار، مدل «آژانس رایگان» پورتال، مدارس را وادار کرده است که نه تنها در مورد استخدام، بلکه در نحوه مدیریت استراتژی بلندمدت نیز تجدید نظر کنند. به طور مشابه، امروزه شرکت‌ها باید درباره نحوه رویکردشان به مدیریت استعداد، پیشرفت شغلی و حفظ کارکنان در دنیایی که در آن کارگران به طور فزاینده‌ای بی‌تفاوت می‌شوند، تجدید نظر کنند و از نقشی به نقش دیگر یا حتی رشته‌ای به رشته دیگر با فرکانس فزاینده حرکت کنند.

بی‌بند بودن را در آغوش بگیرید وقتی کسب‌وکارها و کل صنایع تکامل می‌یابند، درسی که از پورتال نقل و انتقالات فوتبال کالج گرفته می‌شود، روشن می‌شود: آینده متعلق به آن دسته از افرادی است که با عدم اطمینان در مسیریابی راحت هستند. رهبرانی که به خود اجازه می‌دهند تا جابجا شوند – پذیرای ایده‌های جدید هستند و از تغییر نمی‌ترسند – به احتمال زیاد از فرصت‌هایی استفاده می‌کنند که دیگران از دست می‌دهند. مدل رهبری سنتی و سفت و سخت به سرعت در حال منسوخ شدن است. امروز، با نفوذترین رهبران می توانند از قدرت بی بند و باری استفاده کنند.
مایکل هاوکینز جونیور (9) در برابر تنسی در ربع دوم … [+] یک بازی فوتبال کالج NCAA شنبه، 21 سپتامبر 2024، در نورمن، اوکلا. (AP Photo/Alonzo Adams)
حق چاپ 2024 آسوشیتدپرس. تمامی حقوق محفوظ است. در این عصر تغییرات دائمی، کسب‌وکارها، مانند تیم‌های فوتبال دانشگاهی، باید ذهنیتی را اتخاذ کنند که به چابکی و آزمایش ارزش می‌دهد. خواه ادغام هوش مصنوعی، تطبیق با تقاضاهای جدید بازار، یا تجسم مجدد نحوه انجام کار، کلید موفقیت در پذیرش ناشناخته ها نهفته است. همانطور که گفته می شود، “بخت و اقبال به نفع جسوران است”، در دنیای تجارت امروز، جسورها کسانی هستند که به هرج و مرج و رانش متمایل می شوند – نیاز خود را به کنترل دائمی رها می کنند و مسیری ناشناخته برای آینده پیدا می کنند. و شاید یک QB جدید برای اوکلاهاما سونرز محاصره شده من، امیدوارم کرک هربستریت با نظرات دیشب خود درست باشد.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Erik LoganFollowing من در طول سه دهه فعالیت حرفه ای خود این امتیاز را داشتم که در کنار برخی از بزرگترین برندها و پیشگامان تاریخی زمان ما کار کنم. به عنوان رئیس شبکه اپرا وینفری و هارپو، من به مدت یک دهه مستقیماً به اپرا وینفری گزارش دادم و بر تغییر استراتژیک که OWN را به سمت یک شبکه کابلی برتر سوق داد، نظارت کردم. قبل از آن، من به عنوان رئیس شرکت هارپو و استودیو هارپو، به عنوان نماینده اپرا و هارپو در هیئت مدیره OWN خدمت می کردم. اخیراً، من مدیرعامل لیگ جهانی موج سواری، بازوی حرفه‌ای موج‌سواری بودم، و در رادیو ماهواره‌ای XM و رادیو CBS سمت‌های رهبری ارشدی داشتم. امروز، من شریک موسس چندین شرکت، از جمله شرکت ضبط، بندر نشویل، و شریک شرکت تجارت الکترونیک، OTD، و جایزه بزرگ موسیقی شهر ماشین بزرگ هستم. به‌عنوان یک تهیه‌کننده اجرایی برنده جایزه، تلاقی رهبری، محتوا و فرهنگ علاقه من است.”>

* استانداردهای تحریریه
* جوایز فوربس

توسط salamatikhabari