به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

در ادامه روند پویش مشق مهر مرحله دوم توزیع پک مدرسه که شامل کیف و نوشت افزار بود بمناسبت بازگشایی مدارس توسط خیّرین موسسه خیریه امیرالمومنین (ع) و اعضای هیات مدیره تهیه و بین دانش آموزان مددجو و توانخواه تحت پوشش بهزیستی شاهین دژ توسط مددکاران موسسه خیریه توزیع گردید.
اسدالله دادخواه مدیرعامل موسسه خیریه امیرالمومنین (ع) گفت : این پویش که به همت اعضای هیئت مدیره و خیّرین موسسه تهیه شده شامل کیف و لوازم التحریر کامل می باشد .
وی افزود ؛ این پک به تعداد ۱۰۰ عدد بوده که به ارزش ریالی هر پک نه میلیون و پانصد هزار ریال بوده که مبلغی بالغ بر ارزش کل پک نهصد و پنجاه میلیون ریال تهیه و توزیع شد .
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ با حضور در محل موسسه خیریه امیرالمومنین (ع) ضمن تقدیر از مدیرعامل و رییس هیئت مدیره موسسه گفت : امروز برای پیشرفت جامعه هدف باید با کمک به دانش آموزان بی بضاعت بتوانیم آنان را به آموزش و ارتقاء سطح علمی سوق دهیم .
ایشان اظهار داشت ؛ ما در مقابل این عزیزان وظیفه بسزایی داریم تا با کمک خیّرین شهرستان و همت موسسات خیریه راه را برای آنان هموار سازیم .
شایان ذکر است پک مذکور توسط مددکاران مرکز مثبت زندگی و موسسه خیریه امیرالمومنین (ع) بین دانش آموزان جامعه هدف بهزیستی شاهین دژ توزیع گردید.

source