به گزارش روابط عمومی بهزیستی مهاباد؛
در این جلسه عباسی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت نبی مکرم اسلام گفت: با توجه به اینکه یکی از مهم ترین موضوعات در حوزه حقوق افرادی که دارای معلولیت هستند مناسب سازی است تا افراد معلول نیز بتوانند مانند سایر افراد مستقل زندگی کنند.

محمدی رئیس بهزیستی مهاباد در این جلسه نسبت به مشکلات معلولین مطالبی را ارائه و بررسی مصوبات جلسه قبل مورد بررسی قرار گرفت که از ۴ مصوبه‌ ۳ مصوبه مربوط به شهرداری شهرستان بود و هرسه مصوبه اجرا شده بودند ویک مصوبه مربوط به تخصیص اعتبار توسط ادارات برای اجرای طرح های مناسب سازی اجرا نشده بود پرداختند.

در پایان جلسه پس از بحث و تبادل نظر در مورد طرح های مناسب سازی مقرر شد که ادارات شهرستان نسبت به درخواست اعتبار برای اجرای مصوبات مناسب سازی از فرمانداری شهرستان اقدام کنند.

مرکز ام آر ای نسبت به انجام مناسب سازی اقدام نماید همچنین دهیاری نسبت به اجرای مناسب سازی در روستاها اقدام نمایید و شهرداری نیز نسبت به اجرای مناسب سازی در پارک ها و بوستان‌ها اقدام نمایند.

در پایان این مراسم از آقای آرش صالحیه ریاست تامین اجتماعی شهرستان به خاطر انجام مناسب سازی ساختمان تأمین اجتماعی با اهدای لوح تقدیر از زحمات ایشان قدر بعمل آوردند.

برگزاری دومین جلسه ستاد مناسب سازی شهرستان مهاباد

source