به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حامد رضایی عصر امروزدر مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی توان‌یابان در رشته‌های بومی، محلی در اردبیل اظهار داشت: بهزیستی استان برای افزایش نشاط اجتماعی و ارتقای حس خودباوری در معلولان و جامعه هدف خود سعی کرده تا برنامه‌های ورزشی مختلف را در طول سال در نظر بگیرد که همه این برنامه‌ها به استعدادیابی خوب در رشته‌های مختلف ورزشی منجر شده است.

وی تصریح کرد: در رشته‌های ورزشی معلولان و توان‌یابان مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند و ما حتی برای اعزام و تأمین تجهیزات مورد نیاز آنها نظیر ویلچر و سایر نیازمندی‌ها اقدامات مؤثری را در سال‌جاری انجام دادیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: در این رویداد ورزشی ۶۵ ورزشکار توان‌یاب در ۱۰ رشته بومی، محلی از شهرستان‌های مختلف حاضر شدند تا توان خود را در این رشته‌ها به نمایش بگذارند.

رضایی افزود: موضوع مهم برای ما ارتقای نشاط اجتماعی جامعه معلولان و مددجویان است که در این زمینه برنامه‌های متنوع اردویی، ورزشی و همچنین جشن‌های خانوادگی و گروهی در حال برگزاری است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در عرصه ملی و بین‌المللی نیز حضور توان‌یابان را با استعدادهای خاص شاهد هستیم که به کسب موفقیت‌های بهتر و بیشتر ورزشی در عرصه‌های مختلف منجر شده است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل اضافه کرد: در سایه برگزاری این رویدادها تیم‌های مختلف استان در مسابقات کشوری حاضر می‌شوند که از بین تیم ورزشی بازی‌های بومی، محلی نیز ورزشکاران برگزیده در قالب تیم استان عازم مسابقات کشوری بابلسر خواهند شد.

رضایی بیان کرد: همچنان در مناطق مختلف استان تیم‌های ورزشی معلولان و توان‌یابان مورد همراهی و حمایت جدی خواهند بود و ما از منابع و اعتبارات بهزیستی در همراهی هیأت‌های ورزشی مرتبط بهره خواهیم گرفت.

source