به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

فرزند عزیزم؛ سرکار خانم فاطمه احمدنژاد نوذری

چه زیباست با توکل به الطاف الهی و عزمی راسخ از چشمه سار زلال دانش در مکتب حکمت معلم بهره جستن و برای ساختن فردایی بهتر مهیا شدن.

خبر مسرت‌بخش موفقیت ارزشمند کسب رتبه ۶۷ کشور در کنکور سراسری ۱۴۰۳ و رقابت با داوطلبان گروه آزمایشی علوم انسانی، دیگر بار ارزش و توانمندی‌های علمی جوانان استان خصوصا دانش آموز توانمند دارای معلولیت را که با حمایت های والدین و در سایه تلاش معلمان سخت کوش و متعهد به دست آمده است جلوه‌گر ساخت و موجب خوشحالی و مباهات فراوان اینجانب، خانواده بزرگ بهزیستی مازندران، دانش آموزان و مردم فهیم و شریف استان شد.

بر این باوریم توسعه و بالندگی علمی، پژوهشی و اجتماعی، عزت و اقتدار ایران اسلامی با همت، جدیت و در سایه اندیشه های والا و پویایی فرزندان خوب و شایسته ایران عزیز میسر است.

اینجانب به نوبه خود موفقیت شما فرزند خوبم را که حاصل لطف و عنایت الهی، حمایت‌های بی‌دریغ والدین محترمتان و زحمات دبیران گرانقدر بویژه پشتکار، تلاش و همت مضاعف‌تان بوده را تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم با همراهی و همکاری تمامی دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت، شاهد درخشش بیش از پیش فرزندان مستعد و علاقه مند استان در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی در سطح کشوری و جهانی باشیم.

از ذات لایزال الهی سلامتی، سعادت و توفیق روزافزون تمامی خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستارم و آرزو دارم دختر پرتلاشمان در تمامی مراحل زندگی و طی مدارج علمی، موفق و پیروز باشد.

فریبا بریمانی

مدیرکل بهزیستی مازندران

source