تولید محتوا
BATH، انگلستان – 01 آگوست: در این تصویر تصویری، لوگوی شبکه‌های اجتماعی آنلاین ایالات متحده و … [+] سایت شبکه اجتماعی «X» (که قبلاً توییتر نامیده می‌شد) به طور مرکزی بر روی صفحه نمایش تلفن هوشمند در کنار Threads نمایش داده می‌شود. L) و اینستاگرام (R) در 01 اوت 2023 در Bath، انگلستان. در ردیف بالا لوگوی اشتراک‌گذاری ویدیوی آنلاین و پلتفرم رسانه‌های اجتماعی یوتیوب در کنار لوگوی Whatsapp و TikTok دیده می‌شود. در امتداد ردیف پایین فیس بوک، Quora و مسنجر نمایش داده می شوند. ایلان ماسک اخیراً لوگوی جدید توییتر را معرفی کرده است که حرف X را به عنوان بخشی از برند جدید این شرکت تشکیل می دهد. (عکس از مت کاردی/گتی ایماژ)
Getty Images فرصت ها و روش های مختلف برای کسب درآمد و ایجاد محتوا در رسانه های اجتماعی در اوج خود هستند. پلتفرم های رسانه های اجتماعی متعددی وجود دارد و برندهای بیشتری از تولیدکنندگان محتوای رسانه های اجتماعی برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کنند. سوال طلایی باقی می ماند، “چگونه می توان به یک تولید کننده محتوای رسانه های اجتماعی موفق تبدیل شد؟” این مقاله پنج مرحله اساسی برای تبدیل شدن به یک سازنده محتوای رسانه های اجتماعی و نکات و ترفندهایی را برای شروعی آرام به اشتراک می گذارد.
در مورد محتوای خود تحقیق کنید
gettyStep 1: تحقیق آیا می توانید جایگاه، نوع محتوا و سبک محتوا را تعیین کنید؟ جایگاه، سبک و نوع محتوای شما همه عواملی هستند که تعیین می کنند کدام پلتفرم رسانه اجتماعی بیشترین موفقیت را برای شما به ارمغان می آورد.
وقتی نوبت به انتخاب جایگاه شما می رسد، بهترین رویکرد این است که چیزی را انتخاب کنید که واقعاً به آن علاقه دارید و می توانید ساعت ها در مورد آن بحث کنید. در این زمینه در رسانه های اجتماعی تحقیق کنید تا متوجه شوید که برندها و سازندگان چه کاری انجام می دهند و کدام پلتفرم را برای محتوای خود ترجیح می دهند.
نوع محتوا را می توان ستون های محتوای شما نیز نامید. چه بخواهید محتوایی ایجاد کنید که سرگرم کننده، آموزشی باشد یا فقط تجربیات خود را به اشتراک بگذارید، محدود کردن ستون های اصلی که می خواهید روی آنها تمرکز کنید برنامه ریزی و ایجاد محتوای شما را سریعتر و کارآمدتر می کند.
بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حساب‌های پس‌انداز پربازده سال 2024ByKevin PayneContributorبهترین حساب‌های پس‌انداز سود 5 درصدی سال 2024 ByCassidy HortonContributor سبک محتوا یکی از مهم‌ترین فاکتورها هنگام تصمیم‌گیری برای انتخاب نوع ایجادکننده و ایجادکننده است. نوشتن محتوا برای X و Threads برای مواردی مانند نرم افزار و فناوری عالی است. محتوای عکاسی در Pinterest، Lemon8 و Instagram خوب است. ویدیوها برای YouTube و TikTok خوب هستند. همچنین، محتوا ممکن است با دوربین، سبک ASMR یا سبک vlog صحبت کند یا نباشد، و چه بخواهید با محصول به نمایش درآیید، می تواند موفق باشد.
هنگامی که طاقچه محتوا، نوع و محتوا مشخص و تحقیق شد، ادامه مراحل بعدی در دسترس تر و کارآمدتر می شود.
برنامه ریزی محتوای رسانه های اجتماعی و تعامل
gettyStep 2: Plan استفاده از پلتفرم یا قالب برنامه ریزی در هنگام ایجاد محتوا بسیار مفید است. ایجاد یک طرح مکتوب خواه ایده باشد، Google Sheets یا حتی قلم و کاغذ، ایجاد محتوا را ساده می‌کند و سازنده زمان کمتری را صرف این می‌کند که بعداً چه محتوایی را انجام دهد.
آیا می توانید بر اساس تحقیقات خود برنامه ریزی کنید که از کدام پلتفرم ها استفاده کنید؟ وقتی سفر خود را شروع می کنید، دو پلتفرم خوب هستند و همیشه می توانید حرکت رو به جلو را اضافه کنید. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی هرگز تضمینی ارائه نمی‌دهند، بنابراین داشتن پلتفرم‌های متعدد فرصت‌های بیشتر و شانس کمتری برای از دست دادن پیشرفت فراهم می‌کند.
برنامه‌ریزی برای مدت زمانی که می‌توان برای محتوا استفاده کرد، نوع محتوا برای هر روز، و زمان تعامل با شرکای بالقوه و دنبال‌کنندگان، همگی باید برای ایجاد استراتژی‌ای برنامه‌ریزی شود که در درازمدت به نفع سازنده باشد.
برپایی
gettyStep 3: راه‌اندازی می‌توانید با استفاده از تحقیقات خود در مورد نحوه بهینه‌سازی نمایه خود برای جذب مخاطبانی که می‌خواهید شما را پیدا کنند، پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی خود را ایجاد کنید. کلمات کلیدی قابل جستجو در نمایه خود، عکس های خوب و پس زمینه برای نمایه خود داشته باشید. نمایه شما باید از جایگاهی که خالق آن است و آنچه بینندگان از محتوای شما انتظار دارند، فریاد بزند. همچنین، پین کردن یک پست معرفی به بالای نمایه به بینندگان کمک می کند تا نمایه شما را پیدا کنند.
۴ تا ۵ ویدیو ضبط کنید که تخصص‌های سازنده را برجسته می‌کند و آن‌ها را برای «راه‌اندازی» سازنده آماده می‌کند. آماده‌سازی ویدیوها از قبل زمان می‌دهد تا کشف کنید چگونه می‌توانید نتایج مطلوب محتوایی را ایجاد کنید، نرم‌افزار ویرایش را یاد بگیرید و شرح‌هایی بنویسید که به نفع سازنده باشد.
علاوه بر نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی، ایجاد یک کیت رسانه با اطلاعات سازنده، ویدیوهای نمونه و نوع محتوای ارائه شده قبل از «راه‌اندازی»، تجربه ویرایش و به‌روزرسانی را در درازمدت قابل کنترل‌تر می‌کند. اگر از گرافیک استفاده می شود، ایجاد یا خرید قالب ها و سازماندهی آنها در پوشه ها برای آماده شدن برای استفاده نیز باعث صرفه جویی در زمان آینده می شود.
آخرین مورد مهم برای راه‌اندازی یک پیوند در بیو با یک وب‌سایت است که می‌تواند به نمایه‌های سازنده اضافه شود. بیو پیوند ورودی باید حاوی اطلاعات تماس، پیوندهایی به دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، اطلاعات کیت رسانه، فرم ثبت‌نام در خبرنامه، و در نهایت، پیوندهای وابسته باشد.
محتوای رسانه های اجتماعی را ضبط کنید
gettyStep 4: شروع به ایجاد زمان “راه اندازی” است! ثبات در محتوا و تعامل به تقویت و رشد سریع جوامع کمک می کند. محتوا باید با کیفیت بالا و مرتبط با هدف صفحه باشد. تعامل با فالوورهای جدید و برندهای مرتبط نیز به رشد حساب کمک می کند. نظر دادن در مورد پست‌های برند مرتبط و سازندگان در یک جایگاه، چه بزرگ‌تر یا کوچک‌تر، الگوریتم و توجه را به نمایه شما جلب می‌کند.
استفاده از تجزیه و تحلیل پلتفرم حداقل به صورت هفتگی برای تعیین اینکه کدام نوع و سبک محتوا موفق ترین است، باید بر استراتژی محتوا در حرکت رو به جلو تأثیر بگذارد. همچنین، توانایی حفظ برنامه محتوا و تعامل کانال باید تعیین شود و این موارد باید در صورت نیاز بررسی و تنظیم شوند.
دو نکته مهم برای شروع هنگام تولید محتوا:

* کیفیت بیش از کمیت – 2 پست با کیفیت بالا عملکرد بهتری نسبت به شش پست متوسط ​​خواهند داشت
* همیشه برندها، بینندگان و سازندگان دیگر را در صورت لزوم تگ کنید. حتی در نظرات، تگ، تگ، تگ!
تعامل با برندهای هدف
gettyStep 5: تعامل با برند هنگامی که زمان‌بندی محتوای بهینه مشخص شد و سازنده به راحتی می‌تواند محتوای ثابت و با کیفیتی ایجاد کند که به مخاطبان هدف برسد، زمان افزایش تعامل با مارک‌های هدف فرا رسیده است. این به معنای ارسال پیامی فوری برای برند برای همکاری نیست. در عوض، از این پنج مرحله برای یک برند موفق استفاده کنید:

* برند را در تمام پلتفرم های رسانه اجتماعی که در آنها حساب دارید دنبال کنید.
* هر روز با پست های برند از طریق نظر دادن، لایک کردن، ارسال مجدد، اشتراک گذاری و غیره تعامل داشته باشید.
* سعی کنید از نام تجاری در نظر خود استفاده کنید و برند را تگ کنید. وقتی بینندگان توصیه می‌کنند، برندی را که توصیه می‌کنید تگ کنید.
* برای برند پیام معرفی بفرستید. سازندگان باید همیشه خود را با برندهایی که می خواهند در آینده نمایندگی کنند معرفی کنند. ارائه مقدمه ای در مورد سازنده، نوع محتوایی که ایجاد می کند، و اینکه چرا سازنده برند را دوست دارد، راهی عالی برای شروع یک رابطه و قرار گرفتن در رادار برند است.
* پس از چند هفته تعامل و معرفی، لطفا ایمیل مسئول بازاریابی شبکه های اجتماعی را بخواهید. بپرسید که آیا آنها پیشنهادات محتوا و کیت های رسانه ای را می پذیرند و چرا سازنده برای کار با آن برند مناسب است.
نتیجه
gettyConclusionنیاز به تولیدکنندگان محتوا برای همیشه در حال افزایش است و اکنون بهترین زمان برای شروع تولید محتوا و استفاده از رسانه های اجتماعی است. پیروی از مراحل بالا راهنمای مبتدی عالی برای تبدیل شدن به یک سازنده محتوای موفق رسانه های اجتماعی است. سازندگان محتوا در آینده، لطفاً این را نیز بدانید که جامعه تولیدکنندگان محتوا قوی و وفادار است. همیشه در صورت نیاز به کمک با ایجادکننده دیگری تماس بگیرید. شروع کنید!
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Nicole SmithFollowing من 12 سال است که در صنعت مراقبت از پوست پرستار هستم. من بیش از 6 سال است که محتوای زیبایی را با تمرکز بر ایجاد جامعه خود و توسعه روابط با مارک ها، سازندگان، و علاقه مندان به زیبایی ایجاد می کنم. تولید محتوا و کار با مارک ها همیشه برای من خوشحال کننده بوده است. من به طور مداوم در هشت پلت فرم رسانه های اجتماعی پست می گذارم، یک خبرنامه هفتگی زیبایی و رسانه های اجتماعی را حفظ می کنم و هفته ای چهار وبلاگ می نویسم. من به عنوان خالق، تحلیلگر و مشاور با برندهای حفظ شده خود کار می کنم. تجربه من در اتاق عمل رویکردی سیستماتیک و تحقیق شده به من داده است. من رویکردهای مبتدی و گام به گام و مطالعات موردی را برای همه چیزهای ایجاد محتوا ارائه می دهم.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط salamatikhabari