به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ مدیرکل بهزیستی استان هدف از برگزاری این جلسه را مرور سیاست های کلی سازمان در راستای اجرای برنامه ها و دستورالعمل های سازمانی جهت توسعه ارائه خدمات به گروه هدف دانست و گفت: رصد و پیگیری امورات مددجویان در دستور کار قرار گیرد و شفافیت در عملکرد، پاکدستی و صداقت را سرلوحه کاری خود قرار دهید و از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی دریغ نکنید.

وی ضمن تاکید بر اجرای دقیق این طرح ها و برنامه ها، افزود: در راستای سیاست های سازمانی، برنامه محوری و استفاده حداکثری از ظرفیت های درون و برون سازمانی برای ارتقای کیفیت زندگی گروه هدف، مدنظر قرار گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان توانمندسازی مددجویان را راهبرد اصلی سازمان بهزیستی عنوان و اظهار داشت: تدارک و اجرای برنامه های فرهنگی یکی از زمینه های توانمندسازی گروه هدف است و در راستای توسعه و تقویت این برنامه ها اهتمام لازم را داشته باشید.

شایان ذکر است مدیرکل بهزیستی استان در این جلسه، اهم موضوعات، اهداف، مباحث، طرح ها و برنامه های مطروحه در نشست علمی کاربردی مدیران سازمان بهزیستی که هفته گذشته با حضور مدیران کل بهزیستی استانها در ستاد سازمان برگزار شد را به تفکیک هر معاونت و حوزه بیان و بر پیگیری و اجرای این مهم تاکید کرد.

در پایان هر یک از اعضا به اقدامات انجام شده در زمینه اجرای طرح ها و برنامه های سازمانی پرداختند و سپس با طرح دیدگاه تخصصی و رصد چالش های موجود، نظرات و پیشنهادات تخصصی خود را برای تصمیم گیری لازم جهت خدمت رسانی ارزشمند و تحقق اهداف عالیه سازمان ارائه نمودند.

source