پایه میکروفون
مدیرعامل No Joke Marketing، آژانس تولید تقاضا بر روی بازگشت سرمایه و نتایج متمرکز شده است. پدر، مدیر سابق بازاریابی چریکی، نویسنده پرفروش.

getty دنیای دیجیتال دائما در حال تغییر است. در واقع، برخی می گویند که شما باید هر شش ماه یک بار استراتژی بازاریابی خود را تغییر دهید وگرنه کارتان تمام شده است. با این حال، روندهای خاصی در طول سال ها پدیدار شده اند که امروزه نیز قابل اجرا هستند و احتمالاً تا فردا نیز ادامه خواهند داشت.
اغلب اوقات، صاحبان مشاغل، کارآفرینان و بازاریابان بهترین چیز بعدی را می خواهند. آنها به سرعت خسته می شوند و آدرنالین بعدی را بالا می خواهند. واقعیت این است که سه گرایشی که آنها باید بر آن مسلط شوند، سال هاست که به آنها خیره شده اند. با هر روند، من یک خروجی اضافی به شما ارائه می کنم تا مطمئن شوید که از منحنی جلوتر خواهید ماند. پیشنهاد من این است که تا زمانی که به طور کامل از روش آزمایش شده و واقعی پیشنهادی بازاریابی دیجیتال استفاده نکنید، روند در حال ظهور را اجرا نکنید.
1. بازاریابی رسانه های اجتماعی
بازاریابی شبکه های اجتماعی یکی از بهترین راه ها برای شناخت کسب و کار شماست. این استراتژی شامل استفاده از سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام و توییتر برای ایجاد سر و صدا در مورد محصولات یا خدمات برای مشاغل است. از نظر رسانه های اجتماعی، فیس بوک همچنان پادشاه است. روزانه بیش از 1 میلیارد کاربر فعال دارد که آن را به ابزاری عالی برای مشاغل تبدیل می کند. نه تنها باید یک صفحه شخصی فعال داشته باشید، بلکه باید یک صفحه تجاری و همچنین یک یا دو گروه داشته باشید که به شما امکان می دهد مخاطبان خود را در یک محیط بسته پرورش دهید. به عنوان مثال، گروه های فیس بوک را در نظر بگیرید. گروه ها به اعضای فعال بی شماری اجازه می دهند تا بر اساس علاقه به جوامع مختلف بپیوندند. گروه ها معمولی و آموزنده هستند و مکانی عالی برای نمایش و رشد برند شما هستند.
روند نوظهور: یکی از آخرین روندهایی که من شاهد آن بوده ام، افزایش محبوبیت Clubhouse است، که یک برنامه شبکه اجتماعی چت صوتی است که بستری را برای افراد فراهم می کند تا در مورد موضوعات تجاری و مالی به شیوه ای جالب بحث کنند که توجه آنها را جلب می کند. من توصیه می کنم دنیس یو را در Clubhouse بررسی کنید. او تنها در مدت زمان کوتاهی بیش از 10000 طرفدار دارد.
بیشتر برای YOUToys «R» Us Ad Generated AI-Generated Ad Contraversy, ExplainedThe 11 Best Matresses 2024, Explained The O.C. Testing «The O.C. ستاره ریچل بیلسون در Throwback2 در دهه 2000، نوستالژی را با تکیلا 21 دانه مخلوط می کند. بازاریابی ویدیویی
ایجاد ویدئو برای بازاریابی محصولات و خدمات بسیار مهم است، زیرا شما را قادر می سازد تا با مخاطبان خود به روشی شخصی ارتباط برقرار کنید. همچنین، افراد و کسب‌وکارها به طور یکسان بیشتر احتمال دارد از کسی که می‌شناسند خرید کنند، و ویدیو می‌تواند به مردم کمک کند احساس کنند شما را می‌شناسند. با توجه به Hubspot، 90٪ از مشتریان می گویند که ویدئو به تاثیر بر تصمیم خرید آنها کمک کرده است.
مطمئن شوید که از ویدیوها در وب سایت خود، حساب های رسانه های اجتماعی و پلتفرم های خود و تبلیغات خود استفاده می کنید. از ویدیو در همه جا استفاده کنید. با همه چیزهایی که در جهان می گذرد، ویدیوی خام به امری عادی تبدیل شده است. روزهای نیاز به یک شرکت یا استودیوی ویدیویی فانتزی مدت هاست به پایان رسیده است. یک آیفون و یک میکروفون (مانند Rode Wireless Go) بردارید و شروع به ضبط کنید.
یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای ایجاد ایده برای ویدیوها این است که به سادگی به سؤالات مشتریان خود نگاه کنید و از هر کدام یک ویدیو بگیرید. به عنوان مثال، اگر صاحب مرکز مراقبت از کودک بودید، مشتریان شما (والدین) ممکن است سوالاتی مانند:
• شهریه چقدر است؟
• چرا مرکز شما بهتر از مرکز دیگر در پایین خیابان است؟
• چند کودک در کلاس درس هستند؟
• پروتکل های Covid-19 شما چیست؟
• امکانات شما چقدر امن است؟
ویدئو فرصتی را برای شما فراهم می کند تا به سوالات داغی که مخاطبان شما می خواهند بپرسند پاسخ دهید.
روند در حال ظهور: TikTok. بله، این می تواند تحت شبکه های اجتماعی نیز قرار گیرد، اما Tiktok یک پلت فرم ویدیویی است. Tiktok بسیار متفاوت از سایر پلتفرم‌های ویدیویی است زیرا روی سازنده تمرکز می‌کند. در واقع، بیشتر ویدیوها تنها چند ثانیه هستند. یک مثال عالی از شرکتی که از TikTok برای برندسازی استفاده می کند، نایک است. از حساب خود به عنوان راهی برای تبلیغ محصولات و ارسال نقل قول های الهام بخش از ورزشکاران مشهور استفاده می کند.
3. اینفلوئنسر مارکتینگ
اینفلوئنسر مارکتینگ یک راه عالی برای بازاریابی کسب و کار شما است زیرا موثر و مقرون به صرفه است. این یک جامعه فشرده بین شما، مشتریان و تأثیرگذاران شما ایجاد می کند. اگر شما یک کسب و کار محلی هستید، در حالی که تعداد اینفلوئنسرها به احتمال زیاد کوچکتر است (مگر اینکه در شهری مانند لس آنجلس باشید که در آن همه افراد تأثیرگذار هستند)، مقدار پولی که برای سرمایه گذاری نیاز دارید نیز کاهش می یابد.
بگذارید برای شما مثالی بزنم. بیایید بگوییم که یک فروشگاه شیرینی در آستانه راه اندازی طعم کره بادام زمینی و ژله جدید خود است، بنابراین می خواهد تلاش کند تا جایی که ممکن است این خبر را منتشر کند. این فروشگاه می‌تواند با اینفلوئنسرهای محلی در منطقه خود تماس بگیرد و در ازای ذکر این محصول جدید در رسانه‌های اجتماعی، آب نبات رایگان به آنها ارائه دهد. به این ترتیب، وقتی مردم می‌بینند که این تأثیرگذاران تصاویری از خود را با یک میان‌وعده خوشمزه به اشتراک می‌گذارند، سایر افراد نیز تمایل بیشتری به خرید آن خواهند داشت.
تصور کنید اگر این کار را پنج بار در هر ماه انجام دهید. این نوع بازاریابی احتمالاً بازدهی بسیار بهتری نسبت به سرمایه گذاری هزاران دلاری در تبلیغات رادیویی یا تلویزیونی به شما می دهد، اما معمولاً به اندازه روش های سنتی هزینه ندارد.
روند در حال ظهور: اینفلوئنسرها دیگر فقط یک شگفتی یک ضربه ای نیستند. هنگامی که یک رابطه کاری با اینفلوئنسرها ایجاد کردید، آنها می توانند بخشی جدایی ناپذیر از موفقیت شرکت شما در آینده باشند. یکی از راه‌های انجام این کار این است که به اینفلوئنسرها در شرکت خود برای ارتقاء و تعامل مستمر سهام بدهید. با گسترش مشارکت خود با اینفلوئنسرها، می‌توانیم جیب همه را بهبود بخشیم و در عین حال کیفیت کار آنها را حفظ کنیم. جزر و مد بالا همه قایق ها را بالا می برد.
این را دارید: رسانه های اجتماعی، بازاریابی ویدئویی و بازاریابی تأثیرگذار سه گرایش بازاریابی دیجیتال هستند که می توانند کسب و کار شما را به ارتفاعات جدیدی برسانند. این سه باید در هسته استراتژی شما به عنوان یک برند بزرگ یا کسب و کار محلی کوچک باشند. فرقی نمی‌کند که پول زیادی برای تبلیغات دارید یا خیر، زیرا این سه رویکرد می‌توانند به رشد شرکت شما با سرمایه‌گذاری کم کمک کنند. به بازاریابی چریکی فکر کنید: از زمان، انرژی و تخیل خود به جای صرف پول برای ایجاد نتایج بازاریابی بهتر استفاده کنید.
شورای آژانس فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق، استراتژی رسانه، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Michael TasnerCEO در No Joke Marketing، آژانس تولید تقاضا بر روی بازگشت سرمایه و نتایج متمرکز شده است. پدر، مدیر سابق بازاریابی چریکی، نویسنده پرفروش. مشخصات اجرایی کامل مایکل تاسنر را اینجا بخوانید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط salamatikhabari