**دریافت خبر از مدیرعامل شرکت گاز مازندران در قائمشهر**
در ادامه بازدیدهای میدانی از ادارات و تأسیسات گازرسانی استان مازندران، مهندس هژبر جوادی، مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران، با حضور در اداره گاز شهرستان قائمشهر، از بخشهای مختلف این اداره بازدید کرد و با کارکنان دیدار و گفتوگو نمود.
در جریان این بازدید، مهندس جوادی با حضور در واحدهای عملیاتی، خدمات مشترکین، امور انشعابات، ایمنی (HSE) و پاسخگویی به درخواستهای مردمی، ضمن بررسی فرآیندهای جاری بر اهمیت ارتقاء کیفیت خدماترسانی، افزایش بهرهوری کارکنان و رعایت دقیق اصول ایمنی و استانداردهای فنی تأکید کرد. در این بازدید، مدیرعامل شرکت گاز مازندران همچنین بر ارائه بهترین و سریعترین خدمات به مردم تاکید کرد و اظهار داشت که ادارات گاز در خط مقدم ارتباط با مردم قرار دارند و باید با تلاش مضاعف، پاسخگویی مؤثر و رویکرد تعهدمحور، موجبات رضایت حداکثری مشترکین را فراهم کنند.
نمایندهٔ مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران نیز با اشاره به ارزیابی مجدد فعالیتها و فرآیندهای گازرسانی در امتداد خطوط قائمشهر، یادآور شد که در این بازدید،مدیرعامل شرکت با تکیه بر نظارت میدانی، بر بهبود خدمات و اجرایی کردن استراتژیهای بهبود خدمات تجدید نظر و فعالیتهایی در دستور کار قرار داده تا خدماتی را برای مشترکین ارایه دهد که از استانداردهایworld classبرخوردار باشد.
در این راستا، رسیدن به بهترین خدمات از طریق کاهش زمان انتظار مشترکین، حذف رویههای تکراری، ارایه نقشه به مشترکین از طریق سامانهOTIONها باعث پرداختن به نیازهای مشترکین میشود.
**تrend ساز در این خبر**
1. **ارزیابی مستمر فرآیندهای گازرسانی**: نقطه ایریافتها در گزارش های ناظر زمینه دائمی توجودیدهای میدانی از بازرسیاها می باشد. همانطوری که انتقال داده شده آن رویدادهای در این لرزب ترجیح دادهایم تا اینکه در کمیتههای و کمیتههای مربوطه talkedثر هستند
2. **تاکید بر بهبود کیفیت خدمات**: به accordance به وزارت خودی در این موضوع مهم و مستمر در برخی گزارش میآمدهایم. یادآوری مجددهم آن هدف ما همیشه ابتدابخشی کردن خدمات مناسب به مشترکین گاز می باشد.
3. **برنامهریزی برای شرایط اضطراری**: برنامهریزی برای شرایط اضطراری از ضروریات روزمره در شرکت گاز مازندران میباشد
4. **تاکید بر رویکرد پاسخگو و پویا**: با یک نگاه به روند های سازمان ما میتوان را مسلم کرد آنجا که عملکرد از بزرگان بسوی جوانتر و محکمتر در نگرش جامعی ادامد 🙂
5. **تعهدات ضروری مدیران در حوزه ایمنی**: یکی دیگر از مهمترین موضوعات مورد تعهد مدیران شرکت گاز مازندران، حفظ و پاسداری از ایمنی و محیط زیست است.
**سوالهایی برای خوانندگان**
* آیا ادارات گاز در استان مازندران به اندازه کافی پاسخگوستند؟
* کیفیت خدمات گازرسانی در این استان چگونه است؟
* آیا مردم این استان به خدمات ارائه شده توسط شرکت گاز مازندران خشنود هستند؟
* شرکت گاز مازندران چگونه به نیازهای انسانی نیروهای خود توجه میکند؟
* آیا امکان جابجایی که طراحی برای رفاه مشتری انجام شده است در آیین نامهای نیست.