رئیس بهزیستی شهرستان چالدران، مریم سلماسی، در تعمیق ارتباطات شهروندان با سازمان بهزیستی گفت: این ملاقات فرصت مناسبی برای ارباب رجوع برای بیان هر گونه مشکلی یا تمایل با ما را فراهم کرده است. این مقام مسئول می افزاید که در این ملاقات عمده olarak به مسائل ایفای خدمات حمایتی و توانبخشی شامل کمک هزینه معیشتی، خدمات درمانی و دارویی، تجهیزات توانبخشی مناسب‌سازی، مشاوره و راهنمایی در زمینه مسائل خانواده، اعتیاد، کودکان و سایر موضوعات اجتماعی، اشتغال و کارآفرینی و تسهیلات مربوط به فرصت‌های شغلی برای افراد تحت پوشش و خانواده‌هایشان و پیگیری وضعیت مسکن و تسهیلات مربوط به آن توجه شده است.

سلماسی همچنین اذعان داشت که این اقدام از لحاظ اجتماعی مسئولیت لازم را دارد و در راستای تعهد اداره بهزیستی برای ارائه خدمات عادلانه و مؤثر به تمام اقشار جامعه به ویژه گروه‌های هدف انجام شده است. مدارک موجود در این ملاقات نشان می‌دهد که رهنمودهای لازم به ارباب رجوع ارائه شده و دستورات لازم برای پیگیری و حل مشکلات صادر شده است.

امروزه پیشرفت‌های زیادی در زمینه ارتباطات اجتماعی در هر جامعه دیده می‌شود. محققان بر این باورند که در توسعه شهرهای آینده توجه به توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، فرصت‌ها و ابزارهای ارتباطی فناوری اطلاعات و درونی‌سازی حمل‌ونقل و آثار آن گنجانده شده است. اما توجه داشته باشید که در کنار پیشرفت ارتباطی، متولی‌های خدمات اجتماعی نیز باید تلاش‌های جدیتری را برای تقلیل حباب شایعه در بین شهروندان به یک سوی آن به انجام برسانند.

قبل از همه تلاش‌هایی در جهت تقلیل حباب شایعه، باید عنصر امید را در زندگی اجتماعی باز زنده کنند. البته امکان اجتماع دوستان در یک محوطه معقول شکل گرفته است. به علاوه با توجه به عدالت اجتماعی، جلسات خصوصی با مدیریت دارایی اهمیت ویژه‌ای دارد. همچنین سهولت دسترسی و تلاش‌های بالأخره برای تسهیل جلب فعّالیّت جمیع مدعیین و اشخاص حقوقی دیگر در مسائل مرتبط با جامعه، برای یک فرد ضروری هستند.