**توسعه خدمات برخط بیمه سلامت به محله‌های ایران**

بیمه سلامت ایران برنامه‌ای را برای توسعه خدمات برخط خود اعلام کرده است. محمد مهدی ناصحی، رئیس سازمان بیمه سلامت، در مورد اهمیت توسعه خدمات برخط در افزایش رضایتمندی بیمه شدگان از خدمات بیمه‌ای صحبت کرده است.

وی معتقد است که ارائه خدمات آنلاین تأثیر مهمی در ارتقاء سطح رضایتمندی بیمه شدگان دارد. ناصحی همچنین اشاره کرد که هر محله باید به یک کانال ارتباطی متصل شود تا بتواند از خدمات برخط کاملогоیفاده کند.

در حال حاضر، According to ناصحی ، ۵۱۵ محله از ایران به سرویس‌های آنلاین بیمه دسترسی دارند. این تعداد در مقایسه با سایر کشورهای جهان پایین است. با این وجود، وی بر توسعه این کانال‌ها برای رسیدن به خدمات بهبودیافته تاکید کرد.

رئیس سازمان بیمه سلامت همچنین تعهد کرد که مزایای خدمات برخط را در حال حاضر افزایش دهد. وی اشاره کرد که خدمات بافت‌های ویژه و شناسایی سرعت خدمات را نیز قرار است در حال حاضر توسعه دهد. وی به نقطه قوت مسلط نبودن بیمه در این زمینه اشاره کرد.

برنامه‌ای برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های شدید از طریق خدمات پس از ترخیص را نیز ابلاغ کرده است.

در اصطلاح سلامتی استنتاج، تبلور واقعی نظام مراقبت سلامت مستلزم ارتباطات شفاف و شفاف‌سازی فضای هشداری از ترغیب بسیاری از مبتلایان و برخی دیابت نوع می شود.

کاهش هزینه‌ها از طریق غربالگری.

اگر بپذیریم افزایش خدمت رسانی کارویژه عام تکراری نمی شود، دستگاه ملی سلامتی در مسئولیتی خشک و فاقد نثر چهره بیشتری پوشیده در تطبیق مرسوم است.

سؤال اینجاست که چگونه نظام موجود درگیر مراقبت خصوصی است؟