روندساز در سرتاسر متن “ترمیم برنامهها و ارتقای همکاری با اداره آموزش و پرورش استثنایی استان” بهعنوان یک مزیت است که منجر به کیفیتتر خدمات در این حوزه میشود. همچنین “تلاش انجام مسئولین” برای بهبود محیط برای افراد دارای معلولیت، عاملی غیرمستقیم برای افزایش اعتماد به نفس و توانمندسازی معلمان میباشد که منجر به پرهیز بیشتر از نگاه ساده و تخصصی در برابر افراد دارای معلولیت شده است. همچنین “رفتن موضع اقشار خانواده” که میگویند در زمان ابتدا با انها مقابله بود کما اینکه نظام از کودکی الان میکوشد تا انها را رو هم در خانه بهتر تربیت بکند، میتواند عاملی برای تکامل اجتماعی و اجتماعي معلولان در روابط اجتماعي جامعه باشد.