بخش مهمی از جشن عید قربان، متون مرفهانه برای نیازمندان بود. این تلاش چشمگیری بود که خیرین در تأمین بخشهای حیاتی این روز برای عزاداران، مانند بستههای گوشت گرم، و فراهم کردن علائم قدردانی از شبکههای اجتماعی نیز مشارکت کردند. این اقدام نشان میدهد که چه مکانیزمهایی نیاز داریم تا این مناسبت را هم برای مرفهان و هم برای نیازمندان پر ثمری و پرنشاط باشد. از طرفی، آیا این تلاشها میتواند یک الهام برای سایر اقشار جامعه برای ایجاد تفاوت در ماه رمضان باشد و به فعالیتهای خیرخواهانه تشویقکنندگان وجود دارد؟