ملاقات مدیرکل بهزیستی استان زنجان با جامعه هدف روز سه‌شنبه در ستاد پذیرش و هماهنگی بهزیستی برگزار شد. این ملاقات بخشی از روال ملاقات‌های پس ازهرسه‌شنبه‌ای مدیرکل است که با هدف آشنایی با نیازهای روز جامعه و پاسخگویی به سوالات و نیازهای شهروندان در این ستاد برگزار می‌شود.

برگزاری این ملاقاتها به چه عنوانی باید نام برد؟

یکی از مهم‌ترین مسائل این ملاقات، آموزش و آگاهی شهروندان از خدمات و برنامه‌های ارائه شده توسط بهزیستی است. بهزیستی استان زنجان به عنوان نهادی خدماتی، وظیفه پاسخگویی به نیازهای متنوع شهروندان را بر عهده دارد. این نیازها از خدمات بازتوانی و اعای.Concurrentfor شدن افراد با معلولیت تا ارائه کمک‌های غذایی و خدماتی و حتی اقدامات فرهنگی و هنری، فرسنگ‌هاست.

به نظر می‌رسد این روال ملاقات‌های پس از هر سه‌شنبه، بیش از آنکه وظیفه پاسخگویی به نیازهای شهروندان باشد، فهرستی از خدمات ارائه شده توسط بهزیستی را برای آنان تبیین می‌کند. یعنی ناظر اصلی این روال، رابطه بین ارائه خدمات و نیازهای شهروندان است.

جالب است که xemن این روال چندین بار در توییتر استانی دنبال شود و شمار زیادی از شهروندان در این روال حضور یابند.

همچنین، مواقعی که بهزیستی و دیگر نهادهای دولتی خدمات خاصی را درخصوص نیازهای شهروندان اعلام می‌کنند، به‌اندازه‌ای هم ملاحظه‌نشدنی است. و چرا؟
ین روال‌های ملاقات در درون نهادهای دولتی، بیشتر مسئولین در بیرونی هستند تا صداهای کارکنان عادی در درون نهادها!