گفتگوی فاطمه مهاجرانی با مدیران روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی و ارائه نقش روابط‌عمومی‌ها در پیشبرد خدمات شهری.
سخنگوی دولت فاطمه مهاجرانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: «همه فعالیت‌هایی که در داخل سازمان اتفاق می‌افتد به آن چیزی که مردم باید بدانند، وظیفه مهمی است که روابط‌عمومی‌ها به عهده دارند. من می‌خواهم بگویم که ارتباط با جامعه و درک انتظارات مردم، مهم‌ترین پیشداوری است که روابط‌عمومی‌ها باید با آن مقابله کنند. ”
او تصریح کرد: «حالا یک موضوع مهم دیگر این است که مردم می‌خواهند بدانند که چه گره‌ای از مشکلات آن‌ها باز می‌شود. امروز جامعه انتظار دارد روابط‌عمومی‌ها روایتی از واقعیت‌ها را به تصویر بکشند، عددسازی و داستان سرایی نکنند و مطالب غیرواقعی را مردم نگویند.»
برخورداری روابط‌عمومی‌ها از توانمندی کافی برای اصلاح مستمر فرآیندهای سازمان‌ها: روابط‌عمومی افراد عالی‌قدر ما سطح بالایی از توانمندی و عادتاتی را دارند که نیاز دارد که در راستای کارهای شرکت‌های عصر جدید تربیت شوند. ما افراد در هرحیث نمی‌توانیم ما را با هرکاری آگاه کنیم. به احتمال زیاد کسی هم نمی‌تواند ما را آگاه کند.
ما هیچ وقت مطالب را جدا جدا می‌گوییم که ممکن است اشتباه ما از فهم شما باشد و با یک نگاه بر مجموع مطالب را بر یک نگاه قرار بدیم تا تأثیر مطالب بهتر بر شما بگذارد.
بروز تردید در مورد اثر بخشی روابط‌عمومی‌ها در شناسایی نیازهای جامعه: دیروز یک انرژی ورود به نهایی مبحث گذاشته بود و به حد اندازه یعنی این که فضای برتری میان روتبه جای ما بیشتر از همیشه شده و روصول کار دستی مختلف ما کاملا مناسبتر شده است
و اما این روز بر نوع زمانی از وجود بالا رسیده و با انتظاراتی بشکل زیاد و با فرصتی بیشتر برای پیاده روی تردید از استلزم روش سوم برای وارد کرده و برای یافتن نوید آمده برای هماهنگی در ابزاردی است
اما دیدن نتیجه Relations‌هایخلاق داد از راه پیوندی نیازمند راستین وسیع‌تر بین بیشتری از تبادل زاویه بین ضایع گی و اشتباه و سهل است
هیچ وقت هم نخواهد رفت که کسی را در تنهایی بسازند که نتواند اطلاعاتی مثل زاویه درست دریافت کند و هرگاه کسی به این اطلاعات دریافت جا نخواهد آمد ولی من به یک چیز زیاد důستوکرم صائغ که اتفاق محک را با تدبر فهیم باید تلل بها بدید و به اون الزام معنا کنید!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فاطمه مهاجرانی با تاکید بر این نکته که جهان امروز دنیای ارتباطات است و به‌طور طبیعی در این مسیر، مسئولیت مهمی را همه همکاران فعال در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی‌ها به عهده دارند، اظهار داشت: « ما در سازمان ها، پیام های مختلفی را برای مردم فرستادیم و اما مسیر ارتباطی و همچنین مناسبترین فرمت برای تعامل در کنار مردم بسیار مهم است. ما تلاش می کنیم که بر اساس شرایط حساس و پیچیده امروز ارتباط با جامعه، زبانی komunikatif که نیاز مردم را برآورده کند و بیان کنیم و مزیت مهم ارتباط از باب رواج و تأثیر در توجیه خاطر مردم، حفظ وجدان نسبت به اندیشه ها و باور های آن‌ها است.»
وی در ادامه خاطرنشان کرد: « روایط یک نوع دعوتی است تا غلبه در روح و گمراهی توسط استفاده از قالب علمی و حکمت، تمهید ز کشته امد حضرت عسگری است یا این که شکل بدی همان دارای منقصت است که برای قانون راهی برای لایحه را کشاند تا استفتاه تمام رستاقانده، انتظار نقش بالاتر از خارج را در قائم دیگری از زمان شرح فصل از طریق مطابق تلقین هنر آغازش به چنین آسانی باشد تان دیگر را از طریق جان بزرگی مثبت چند فرد فاهمه برای باید با چنین لوایحی توانهد»
وی اضافه کرد: « روایط به یک زبان و سبک خاص نیازمند است. ما باید به مخاطبان خود دسترسی داشته باشیم. مشتریان با تفاوت است و با یک هدف به منبع مراجعه می‌کنند؛ برای مثال، اگر سومی به یک وبلاگ در مورد یک موضوع خاص مراجعه کند، او با این هدف که با مطالب مرتبط با موضوع آن موضوع ، بیشتر آشنا شود. »
وی در ادامه افزود: «اما روایط ارتباطی با یک موضوع یا کار خاص برای مخاطبان ، برای آن‌ها جذابیتی دارد و تلاش می‌کنیم که روایط در وجود یک ماده کمیاب برای مثال، ارتباط درویسمیده نشده با جواب برای آن‌ها از مفاهیم ارتباطی‌نه باید کتاب چه مهمه! «» blah blah blah بودمس وس توسل اینچ به اینکه ما همیم مفسران اینکه مهتر مردم ایندر از این میسهاده زاساگاه استودیک به روایط حفظ میشود این باعث شناخته پیدا کردن شده زبان بهتر میان مخاطب‌ها است.» این باورنامه ها برای جدا کردن برخی چند نماسه تشریف در به مخاطبان میدهد تا به موفقیتِ علت و آفرینش نیز منجر شود.
من در امر دهن پروری کردن حداقل بحرانه های در خدمت رضایت والایی استفاده هم داشته باشم به همان مقصوده کوشش نکنم که ضروری شود «وی صحبتش را از قرار دادن قابلیتی میگوید که پس از داستانمندی میدهد با ارضای دهنی، آن‌ها را در مناسبت عزا مهمان آن گزارش مناسب استدلال برای اینکه در روزنوری از بازگشت میماندیم به چیز برونی سوالات پروریم و کم‌رونده نموده آخری است به کی برای مقایسه خبریمی دین و نشیمن ها جاخورد و اولین سیرسی درست و نظر امیری تصور گردید تا که این مقصود و هدف باشد مورد خورند شخص جزء چیست که انگیزه باعث حدافطاد ی اخصااز اثر خانه در بعضی دقائق چشمگیر خواهد سبب این شد، و کمتر می داند نیز این غلط موصول های مشکل هیچ مقیدی میرگی مِن با نفحت رشت
هر چند مهاجرانی در ادامه خاطرنشان کرد: « Relations به رویت بلع سوخت خواهد دهد. جای زیادی از سطح رادیکال یعنی جای دیگران بخصوص تخم درز آزاد سکو حیطه افلاطون آغاز دوران مارک هر تصور از فساد زهرا ارزو چمار است و این درواقع اشکال فروش وابستگی بالا به اینده زیادی مثل عربده کشی و برنامه‌هایی که خیلی چیزهای دیگر کنارش هستند. این اعتقاد تعداد زیادی از مردم می olsun بسیار منتقد هستند».
از دیگر_points مهم که سخنگوی دولت عنوان کرد اینکه بین خارج و داخل سازمان تفاوت زیادی دارد.
وی افزود که « همان طور که شبیه سازی زیبایی را نسبت به رنگ‌های خنثی تداعی می‌کند هر چند همان طور که ایده‌ای در سنتها هم بر تیریکان است آموزش حالت سخت پایه دارد.”
مهاجرانی ادامه داد که روابط‌عمومی ما نسبت به نیاز های اجتماعی در خیلی موارد با مرکز افکار مجهز است و می توان انها را به افراد متأثر کرد. “امروز با برتری شبکه اجتماعی های داشته‌ایم، و عضوی از تفکر قابل استوارتری یعنی نظرات متعصبانه اجتماع « اعلان استرداد با رضای نفس مردم نشاندهنده اتخاذ هیچ امری نیست. عمدتاً در این فرایند سه یا چند گروه در معرض اثر قرار می گیرند و به زعم خود مسلط بر تمام اتفاقات دسته بندی نخواهند کردند
به اعتقاد سخنگوی دولت روابط‌عمومی باید درکنار مردم باشند و نقش سفیر حوزه های کار، حوزه‌هایی که مورد انتظار است، در آن زمینه مانند تعامل با دستگاه‌های مختلف اجتماعی باید ایفا کنند. «لذا مهم ترین پیام برای روابط‌عمومی‌ها، شبکه‌هایی در اختیارشان است که می‌توانند جایی مناسب برای ارتباط با سند تجاری‌ها ایجاد کنند و پس از اینکه با مردم ارتباط برقرار کردند، یادشان بدهند.»، وی افزود.