هایکل خفه گی مصمم بر جنبش ملی
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در گزارشی که توسط مهدی برجی تهیه شده است، از مهمترین دغدغههای سازمان و سمت روابط عمومی به عنوان موتور پیشرفت این سازمان گفت که برای تحقق اجتماعیسازی در این سازمان باید به تقویت و گسترش گروهها و شبکههای اجتماعی بپردازیم. همچنین، باید این رابطه به خوبی در فضای مجازی پیاده شود. مدیرکل خراسان در ادامه مطلب با تاکید بر دغدغه عمدة روابط عمومی مبنی بر افزایش ارتباط با رسانهها گفت که ما در تلاشیم ارتباط خود را با رسانهها تقویت کنیم تا آنها را به سفیران سازمان تبدیل کنیم و با این کار میتوانیم به صدور پیام متفاوت و قابل توجه بپردازیم.
وی اماさらに تاکید کرد که روابط عمومیها باید به ابزارهای روز مجهز شوند و با تشکیل شبکههای سراسری با استفاده از فضای مجازی بدنبال فضای تعاملی و گفت و گو محور با مخاطبانمان باشیم. همچنین برجی در ادامه مطرح کرد که آگاهی ذهنی در جامعه، محصول بسیار مهمی به نام مشارکت اجتماعی دارد. اینکه این آگاهی و مشارکت داشته باشیم، نیازمند ماموریت های بهزیستی در پیوند با جامعه، مردم، دولت، بخش عمومی، تشکل ها، اصناف و.. است. همچنین، او در اظهارات خود تاکید کرد که اگر این آگاهی ذهنی وجود نداشته باشد، مشارکت کاسته می شود یا توسعه نمی یابد و کیفیت بخشی به خدمات محقق نمی شود. و در حالی که با آگاهی بخشی میتوانیم منجر به افزایش مشارکت های مردمی باشیم.
حال زمان این است که ما با پاسخ به سوالات زیر، حقایق را در برگیریم و به تفاوتها پی ببریم:
در جامعه ما چه جامعهای با خدمات بهزیستی و کارشناسان فعال در این بخش بیشتری سروکار دارد؟ از مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی چرا به تجربیات خود اشاره میکنید و انتظار چه پاسخی را داریم؟ در این گزارشی از کسی نام برده نشده. مدیرکل کیست؟
این مصاحبه چهตอบی برای نگرانسازهای سازمان ما دارد؟ و در این بخش از کار و روسازی و ارتباط با رسانهها چه موضعی را میتوانیم به نمایش بگذاریم؟