**انعکاس وحشت از سیگار الکترونیکی؛ ایمنی ناکامیتهای تصورها**

در فضای رسانه ای معاصر، به جنبه های مختلف زندگی و سلامت عمومی توجه به شدت معطوف است. یکی از موضوعات که در لباس رسانه ها و سازمان های بهداشتی به تناسب از آن صحبت می شود، مصرف سیگار الکترونیکی است. بر اساس روایی که در اختیار داشته‌ایم، استفاده از این محصولات در اذهان عمومی به اینجانب جلب توجه کرده است. این زیر نویس خبر نشان می دهد که ایمیل مانند سایر شکل های بوده از مصرف کننده های سیگار الکترونیکی هنگامی که حق انتخاب دارند به مصرف این محصول بلافاصله روی می آورند یا نه؟ بر این اساس این آگاهی کمک می کند که بتوان محتوای این آگهی را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.

با این تعاریف و مسیرهای مناسب، می توان مقوله ی مصرف سیگار الکترونیکی را در دنیای امروزی ما به دو بخش تقسیم کرد. يک دست از آنها مخاطبین بزرگسال هستند که همانطور که معلوم است به این مقوله روزگار گذشته کاهش و نگاهی سیاه به آن دارند. انتخاب بين این آگهی های متنوع به مخاطبان سیگار الکترونیکی کمک می کند تا بین همه آن ها، معدودهایی که راضی از این کار باشند را پیدا کنند.