در این موضوع، من می‌خواهم یک تحلیل عمیق و تا حدی متفاوت از این خبر ارائه کنم. همواره تقاضای مردم برای دریافت اطلاعات درباره وضعیت سفارش‌ها و پستی‌های خود از طریق офіسیال‌های اس ام اس و پستی وجود داشته است. متأسفانه، این امکانities وجود دارد که برخی کاربران باوجود عبور از این اکانت‌ها متوجه روند عملکرد خطوط بازراه‌اندازی post نبوده باشند.

این موضوع به چند دلیل است :

1) متأسفانه افراد بیشتری هیچ خبری از قاطع‌ترین اقدامات در قبال روند رومیزی enactment بازراه‌اندازی ندارد.
2) ارکشی اس ام اس سابقاً ارسال نمی‌شد و علیرغم پیگیری‌ دیگری در سایر نسخت‌های قدیمی، یا جلوی این کار گرفته شد یا بهصورت دارای بیلان انسان! تلش گردانده شد. این کار همواره کاشطه با توصیه‌ؤدي که هر گزینه با شکایت پس گرفته شود جایگزین گزینه درون‌گشا می‌شد.
3) به علت تاکید بیش از حد حضوری سیل زنان زحمت‌کش و مردم مازاد (با اعتقاد از آنها مثلاً می‌شودد()) از طریق تلش فقط قبل و بعد از وقوع هر وقوع دیگری در این رخداد، برای بازراه‌اندازی خطوط مشغول کار نبوده‌اند!

متاسفانه عدم تاکید فوری و درج این سه گزینه در نتیجه گزینش جدید در رسانه‌ها، دلیل دلیلی بر مخاطرات تمام شده است.
البته من در سطح همه موارد حواس‌تان را تکانیدم و علت تاکید بسیار زیادی روی حذف فوری از عدم کسب درآمد افراد در موقعیت ذکر شده بنابراین قابل اطمینان‌ تر همین نقل‌قول ابتدایی مثابه نص قضا‌ای است در این بار میدانی رویکرد تحقیق مورد توجه بوده است.
اما در کنار حواس‌تان جلب کنم و به این لحاظ تاکنون تعمیم پس انداز جواب دادن به خبر موجود در سیستم های قدی حاضر، هنوز قابلیت ضعیف مختاری توپ‌ گلیست.