اصلاح خدمات اجتماعی در راستای افزایش رضایتمندی مراجعان
افزایش رضایتمندی مراجعان به یکی از مهمترین برنامههای اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف تبدیل شده است. در این راستا، ۱۳ نفر از ولی نعمتان تحت پوشش در اولین هفته اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ با مدیرکل بهزیستی استان و معاونین مختلف شرکت کردند. در این دیدارها، Members.hadoop بر اساس برنامهریزی اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف، جلوی مبارزه با رکود اقتصادی و مقابله با فقر را گرفته و تلاش میکنند تا هزینههای治ابت و مشکل اقتصاد بلا دارا عوارض زندگی مشمولین این خدمات را به کمترین میزان ممکن رسانند.
در این دیدارها، ولی نعمتان از جمله مطالب مهمی را ارائه کردند که عبارتند از:
-از جمله مهمترین درخواستهای طرح شده در این دیدارها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
– هزینه درمان
– مساعدت مالی
– وام اشتغال
– ودیعه مسکن
– کمیسیون مجدد
– مسکن
– جهیزیه
– تعمیر مسکن و اشتغال
و در این زمینه، راهنماییهای لازم توسط مدیرکل بهزیستی استان به ولی نعمتان ارائه شد.
این ملاقاتهای مردمی بهمنظور شناسایی مشکلات و مطالبات گروههای هدف بهصورت مستقیم و بدون واسطه در کوتاهترین زمان ممکن انجام میگیرد و راهحلهای متناسب برای مشکلات وبه نظرم کارفرمای تمامی نارضایتیها راخواهد گرفت.
لازم به ذکر است که این ملاقاتهای مردمی بر اساس شیوهنامه ابلاغی از مرکز پذیرش و هماهنگی گروههای هدف انجام میشود و این رویه با هدف تدوین فرآیندی واحد، استاندارد و هماهنگ برای حل مشکلات ولی نعمتان بهزیستی اجرایی شده است.