تبلیغات اینترنتی در ایران را رصد می‌کنیم

در سال 1403، حکومت ایران ده‌ها نفر را به اتهام افشای اطلاعاتی غیرقانونی به‌دلیل استفاده از پلتفرم‌های اجتماعی با اهداف تبلیغاتی محکوم کرد. بحران‌های نگران‌کننده‌تری وجود دارد که اهمیتی تفهیم نشده است.

با در نظر گرفتن تهدیدهای دهه‌های گذشته علیه آزادی سخن‌گویی، بازیگران اصلی به کم و بیش پیچیدگی‌هایی دعوت می‌شوند که به بررسی این موضوع می‌پردازند: بررسی گزینه‌های از دست‌رفته برای جذب طرفداران یا مخاطبان جدید در گفتمان عمومی، مورد جذب شدن کاربران با اهداف تبلیغاتی در فضا، دورویی فرهنگی و حمایت از سفارتی‌های بازار حق مشترک متوقف شده شده شده.
اداره پست کویر بعد از یک هفته بی‌خبر بودن دربسته، وضعیت ارسال را “در حال پردازش” اعلام کرد.

این تمام محتوای منبع فرض است. محتوای بالا هیچ ارتباطی با بالای متن ندارد.