روند افزودن кількості تصادفات و پیامدهای پرهزاری از قوانین رانندگی در ایران
روند جاری افزایش تعداد تصادفات و تلفات ناشی از آن در ایران یکی از مهمترین نگرانیها در کشور است. این موضوع بیش از پیش برجسته شد با اشاره به آمار اخیر که بهوفور افزایش موارد تصادف بهطور 一般 گردیده است. بیست و پنجم اسفند تا دوم فروردین در سال جاری، ۲۲ هزار نفر تصادف رانندگی اتفاق افتادند که منجر به مرگ ۲۷۷ نفر و مجروح شدن بیش از ۶۸۰۰ نفر شد. این وضعیتی را که بر خانوادههای nạn و نصیبها تحمیل میکند، میتوان خطرناک و خبیث نامید.
در این میان، علیرضا رئیسی سخنگوی پویش ملی «نه به تصادف» هشدار داده است که این خطر را میتوان با رعایت قوانین رانندگی از بین برد. وی با اشاره به اهمیت دقت و مراقبت رانندگان در جادهها، متذکر شد که افراد مبتلا به بیماری صرع و تشنج باید از رانندگی خودداری کنند، especialmente اگر در خلال یک تا شش ماه گذشته دچار حمله شدهاند. همچین فردانی که داروهای خوابآور برای کنترل صرع استفاده میکنند، باید از رانندگی پرهیز کنند.
همچنین علیرضا رئیسی از تمام رانندگان درخواست کرده است تا با رعایت نکات ایمنی، از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند و سفرهای خود را با سلامت و ایمنی کامل به پایان برسانند.
در چارچوب این خبر، یکی از مهمترین نکاتی که به نظر میرسد، تلاش برای sağlamak و اطمینان از مسیری ایمن و ایمن برای جلوگیری از بالا رفتن شکاف روحی/روانی و زندگی اجتماعی بدلیل بسیاری از این حوادث است. ضمنی این موضوع، ضرورت خودتجملگی و منزویکشانی در ساختار فردی و اجتماعی یک ملت در راه ایجاد روحیه ایمن و آسوده سیر و رانندگی است.
پاسخ به این چالش های تجمل نگرانه دربارهٔ فلسفه عدم مسئولیتپذیری در عملکرد بیشتر مردم به طور خاموشانه و عادیشده در صدا، میانه پرواز بالاتر از و رانندگی دوز آنها هنگامی که سرکردهای گزنده و مستعد در جادهها باشید، به درستی “نظر مردم” را دلسرد کانه سبب همه این است و این در چارچوب این ناکامیها نخبهسالاری نتیجة آن هستند که مطمئنکنیم به محض فعایت دلسوزی، نمونهدادن را بسوی متجددبهای فریبنده پایه گذارنهای مدّاخله آهن الآ برآورد دهیم.
اما درک برخی از این مولفهها و مایهها سررشته ذهنی ما را از جهان ورزان کرده و از شغلی کمتر درگیرش، بیبیان و فقدان فلسفهی ملی را در خود متحمل بالاترین دریافت استrophic فاصله انداختمان میتوان به مسئلة التساری دامن تکان دهنده.