روند های زیبایی پرستی و مطلوبیت کالایی را در جامعه جوان ما مشاهده می کنیم. از одні سو، بسياری از جوانان مبنا و معیار خود را در ارزیابی زیبایی درون جامعه مدرن قرار می دهند و معتقدند که آراستگی به معنای تأمین نیازهای زیبایی خود با استفاده از کالاها و خدمات روزآمد و نوین در میان جوانان است. از سوی دیگر، در بطن همین سیادت گزاری، مبنا و معیار زیبایی بسته به سبک زندگی و مبتنی بر همدلی با دیگران قرار می گیرد.
تابشی که به ما نشان می دهد هرچه احتمال بیشتری برای وابستگی نیازهای زیبایی و آراستگی به وسایل و کالاهای مدرن وجود دارد، جوانان به تعمیق پاسخ به انتظارات همگانی بیشتر تمایل دارند و به هم دلی فردی را به بنبست می رسانند. با نظر به این موضوع می توان دریافت که به دقت توجهی به تعادل بین فردیت و اجتماعیت در طراحی و عرضه کالاهای زیبایی تمرکز شود. به علاوه، با تمرکز بر کیفیت خدمات و محصولات و اِعمال استانداردهای شفاف و حساب شده در ارزیابی اثربخشی آنها، مشتریان را در انتخاب پاسخ به انتظارات نهایی راهنمایی کنید.
این روند های زیبایی پرستی و مطلوبیت کالایی را می توان به خوبی مشاهده کرد. جوانان ما مدام در پی دستیابی به زیباترین و 最ُ مرجَوه ترین کالاها هستند. اما آیا همین عملکرد و مسیری که انتخاب می کنند، و در واقع تمایل به آنچه بهترین هستند، در تضاد با یک مبنا جدید نخواهد بود؟ با در نظر گرفتن این موضوع می توان دریافت که هرچه مصرف کنندگان به تعمیق پاسخ به انتظارات اجتماعی بیشتر تمایل داشته باشند، این آن ها هستند که پاسخگوی انتظارات و معیارهای همدلی به تعزیه می باشند.
دشواری و توازنی که در عرصه زیبایی پرستی وجود دارد، بر نحوه تعامل جوانان با معیارهای به خودی و جهانی تأثیرگذار است. یکی از راه های پیاده سازی این تغییر گرایش ها است کنار گذاشتن فرآیند حمایت از دیدمندی و ثمر پذیری و به جای آن، به استفاده از کیفیت کالا، استحکام و ساختار این کالا و کاربرد آن در تغییر شکل و ترکیب استفاده های زیبایی مطلوب توجه کنید.
این با این حال، می توان گفت که برخی از جوانان در تلاش برای دنبال کردن سبک های جدید آراستگی هستند. این تمایل به پیدا کردن پاسخ های نوین برای زندگی و زیبایی مانند بدل کردن به یک پارچه استفاده نشود. لیکن راه های بسیاری برای ایجاد تعادل و ذائقه های مختلف است. در میان تمام مجموعه ها و موضوعات که می توان درباره آنها بحث کرد، دو موضوع که به استدلال پاسخ امیدوار کننده ای دادند، خطیرو شرکت های داخلی در تولید محصولات زیبایی در حال افزایش است. مشتریان به نوع کار های داخلی و مُعَرَک بعث متنوع تر شده اند. می توانیم انتظار داشته باشیم که در آتیه خطیرو شرکت های داخلی نه تنها شریک اصلی در فرایند تولید باشند، بلکه بتوانند بر ضد اختراعات و فناوری های وابسته به کالاها در حال ارائه بهترین پیشنهادات جذاب و چریکی برای جوانان پاسخگو باشند.