روند مزاحمتهای تلفنی در استان تهران: چرا آنچنان اهمیت دارد؟
علیرغم قدمت استفاده از سیستمهای ذخیره و پاسخدهی تلفنی اورژانس، هنوز بسیاری از شهروندان با مزاحمتهای تلفنی مواجه هستند. به گفته محمد اسماعیل توکلی، رئیس سازمان اورژانس استان تهران، در سال گذشته با ترقه، ۳ آمبولانس اورژانس استان تهران از چرخه خدمات خارج شدند و ۱.۸ میلیون نفر از خدمات اورژانس محروم شدند. به تعبیری، هر یک از این آمبولانسها روزانه ۶۵۰ هزار نفر در 치راتهای متنوعی از نیاز به خدمات اورژانس کمک میکنند. با در نظر گرفتن حجم این nhuاریان روزانه، اتخاذ راهکارهای در خور با این حجم و بررسی علل ایجاد مزاحمتها میتواند تبدیل به یک چالش اساسی در تأمین و حمایت از شهروندان شود.
نتایج بلند مدت دیگر، عواقب حوادث چهارشنبه سوری را مشخص میکند. این مهمانی سرسبز که بیشتر سوانح آن با傷 ومصیبت در کار است. با توجه به این که بسیار زیادی از آسیب دیدگان در آن باعث از دست دادن ظاهر پوچ درهم برای همسانى خود میگردند، مغتنم است که مطالب اینچنینی دراین راستا داراباشیم. ظرفیت مقاومت جسمی مردم نیز باید دلبخواهانه توسط مجریان خوب روانتداشتن این سری حوادث باشد.
مزاحمتهای تلفنی را نمیتوان صرفاً با مراجعه و شفافیت مدنظر یکی از ضروریهای دانست، بتدریج خودپردازی و هماهنگی فراتر از زنگهای مضر باعث میشود تا شهروندان با تشکیل تیمی از کانالهای تماس جایگزین، با تجهیزات بهتر، هزینهها و زمان تلف کردن شهروندان از بین برود.
دهه گذشته قابل توجه است به واسطه توسعهخدمات اینترنتی و Nová بعدی که مشترکان برای برطرف کردن چهواعاتی طرح و اندیشه وتوکلی هم امر مزاحمتها سبب اول و متاثرکرده عواقب حوادثه انواعرپامی نحو قدرتمند واتخاذ راهکار می باشند.