دکتر سعید خادمی مشاور رئیس سازمان بهزیستی در امور فرابخشی و راهبر روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور در این نشست دو روزه ، روابط عمومیها را به عنوان قلب، گوش و چشم هر سازمان که نقش حیاتی و اساسی در ایجاد ارتباط با مخاطبان و مراجعان دارند برشمرد و گفت: در سازمان بهزیستی، با توجه به نوع ماموریتها و جامعه هدف گستردهای که داریم، اهمیت روابط عمومی صدچندان میشود.
وی افزود: در دوره جدید ریاست سازمان،جایگاه روابط عمومی از یک بخش اطلاعرسانی به یک پایگاه تحلیلی و جامعه مند تبدیل شده است.
دکتر خادمی گفت: این تغییر به ما این امکان را میدهد که به عنوان موتور پیشرفت، ماموریتهای سازمان را مستندسازی و اطلاع رسانی کنیم و در بستر یک شبکهسازی منسجم، جریانسازی اجتماعی را تحقق بخشیم.
مشاور امور فرابخشی و ارتباطات سازمان بهزیستی با بیان اینکه متأسفانه، بهزیستی اغلب با واژه معلولیت مترادف میشود، گفت: در حالی که این سازمان نزدیک به ۱۷۰ ماموریت دارد. اجتماعیسازی، یکی از اولویتهای سازمان است و برای تحقق آن، نیاز به تقویت و گسترش گروهها و شبکههای اجتماعی، به ویژه در فضای مجازی داریم.
وی تشریح کرد: در دنیای امروز که با انفجار اطلاعات مواجهایم، باید حرفی متفاوت و قابل توجه برای گفتن داشته باشیم.ما در تلاشیم تا ارتباط خود را با رسانهها تقویت کنیم و آنها را به سفیران سازمان بهزیستی تبدیل کنیم.
دکتر خادمی افزود: روابط عمومیها باید به ابزارهای روز مجهز شوند و به یکی از پیشروترین سازمانها در استفاده از فناوریهای نوین، از جمله هوش مصنوعی، تبدیل شوند.
وی در ادامه گفت: باید با روحیهای جهادی و تلاش مضاعف، جایگاه روابط عمومیها را در سازمان بهزیستی تقویت کنیم و به معرفی خدمات و ماموریتهای این سازمان بپردازیم.