زن جوان آفریقایی آمریکایی در حال سر و کار داشتن با مشکلات مالی و قبوض در خانه، نشستن پشت میز آشپزخانه، با لپ تاپ بسته، احساس سردرد، استرس و خستگی
getty به عنوان مربی افراد موفقی که اغلب فاقد استعداد یا ایده هستند، فکر کردن بیش از حد یکی از بزرگترین موانعی است که من می بینم که اکثر افراد را از حرکت به سمت اهدافشان باز می دارد.
در واقع، بیش از حد فکر کردن یک رفتار فرسودگی است – نشانهای از آنچه من «ذهنیت ماشینی» مینامم که انرژی غیرضروری مصرف میکند و میتواند بر احساس خستگی بیفزاید.
افراد موفق اغلب می خواهند به جای یک قدم قبل از شروع، کل راه پله را ببینند. آنها می خواهند بدانند که چگونه کوچکترین هزینه تلاش و انرژی آنها را در مسیر موفقیت بازپرداخت می کند. اما اغلب، عمل ساده انتقال یک ایده به مرحله بعدی می تواند رضایت زیادی را بدون توجه به معیارهای موفقیت دلخواه به دست آورد.
اگر برای ایجاد انگیزه برای پروژه برند شخصی، ایده خلاقانه یا سرمایهگذاری تجاری خود تلاش کردهاید، در اینجا چهار قدم وجود دارد که میتوانید برای توقف بیش از حد ایدههای خود و شروع پیشرفت در سال جدید بردارید.
مرحله اول – یکی از برندهای خاص ProjectBet را در مورد چیزی که می خواهید روی آن کار کنید مشخص کنید. این یک چیز لازم نیست تمام جنبه های مجموعه مهارت شما را در بر گیرد. لزومی ندارد که تک تک علایق شما را جذب کند. اما به خودتان اجازه دهید که روی یک چیز خاص تمرکز کنید که می توانید با آن مقابله کنید تا شتاب ایجاد کنید. برای انجام هر کاری نیاز به ایده خود را کنار بگذارید.
اطلاعات بیشتر برای شما فاش شدن اندروید 15 سامسونگ—خبر بد تقریباً برای همه دارندگان گلکسیSamsung Galaxy S25 Ultra تاریخ انتشار LeaksSamsung Slashes Galaxy Z Fold 6 قیمت در اوایل ژانویه فروش گام دوم – ساختن یک MVP و شروع به آزمایش شروع با پروژه ای که دارید و در نظر می گیرید. فضای شما برای پرداختن به یک هدف. یک نسخه محدود از چیزی که می خواهید به دنیا معرفی کنید ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر ایده ای برای راه اندازی کافه آجری خود دارید، یک MVP می تواند یک استند قهوه پاپ آپ باشد که یک آخر هفته در ماه به آن می پردازید. ایده این است که چیزی ایجاد کنید که نام و نام تجاری شما را با این جهت جدید هماهنگ کند و اطلاعاتی را در مورد آنچه دوست دارید، دوست ندارید، ممکن است به حمایت بیشتری در اطراف نیاز داشته باشید یا جایی که ممکن است نیاز به ایجاد مهارت های بیشتری داشته باشید به شما بدهد.
مرحله سوم – یافتن یک برنامه اجرایی، خود و در نهایت مخاطبان خود را با ساختارمند بودن و سازگاری آموزش دهید، چه در حال انتشار محتوا باشید یا هر روز، هر هفته یا هر ماه در زمان مشخصی روی ایده خود کار کنید. با ثبات قدم به پیشرفت خود متعهد شوید تا مخاطبان شما بدانند در این مسیر جدیدی که در حال ایجاد آن هستید، چه انتظاراتی می توانند از شما داشته باشند.
مرحله چهارم – با پروژههای کپسولی یا سریهای محدود به اتمام برسید. به عنوان مثال، اگر در حال انجام پاپآپ قهوه هستید، حداقل یک مجموعه محدود سه ماهه یا حتی شش ماهه را متعهد شوید تا مردم انتظار داشته باشند که شما ظاهر شوید. اگر همیشه میخواستید یک پادکست راهاندازی کنید، بهجای راهاندازی یک برنامه کاملاً جدید که تا ابد اجرا میشود، به جای آن متعهد شوید که یک کپسول 12 قسمتی را که میتوانید طی سه ماه آینده منتشر کنید، تهیه کنید. ممکن است تصمیم بگیرید که با مجموعه محدود قهوه پاپ آپ یا پادکست کپسولی ادامه دهید، اما چه این کار را انجام دهید و چه نکنید، به اتمام رسیده اید و می توانید احساس خوبی نسبت به موفقیت خود داشته باشید.
این فرآیند همچنین اطلاعات ارزشمندی در مورد آنچه دوست دارید و چه چیزی شما را هدایت می کند به شما می دهد تا بتوانید روند و پروژه خود را به سمت جلو تغییر دهید.
من را در لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. آماندا میلر لیتلجان دنبال می کنم من نویسنده کتاب «انقلاب بقیه: چگونه ریتم خود را بازیابی کنید و فرسودگی شغلی را غلبه کنید وقتی کار بیش از حد معمول شد» هستم (وایلی، 2024) و نبوغ خود را بسته بندی کنید: 5 گام برای ایجاد قدرتمندترین برند شخصی خود (PYGBooks، 20) . من در مورد هدف، فرسودگی شغلی از جمله چگونگی استراحت، رابطه مان با کار، و تعریف مجدد جاه طلبی در دوران پس از همه گیری می نویسم. من یک مربی اجرایی برنده جوایز، استراتژیست برندسازی شخصی، و مربی رهبری فکری مستقر در واشنگتن، دی سی هستم. از طریق بسته آکادمی نابغه شما – یک شرکت آموزشی و مربیگری برای استعدادهای بالقوه بالا و همچنین شرکای افکار آژانس، یک مشاوره رهبری فکری برای مدیران – من کمک میکنم تا سهم شما را در جهان روشن کنیم. ">