به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کردستان در عصر سومین روز از آبان ماه سال جاری، محسن فتحی نماینده مجلس، حسین رسولی مدیر کل بهزیستی استان کردستان و وحیده باتمانی رییس بهزیستی کامیاران طی دیداری از منزل دو خانواده ی تحت حمایت بازدید به عمل آوردند و از نزدیک در جریان مشکلات و وضعیت معیشت آنان قرار گرفتند.

محسن فتحی نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، خدمت رسانی در بهزیستی را رحمت و موهبت الهی خواند و هدف از این دیدارها را کمک رسانی به جامعه هدف دانست.

حسین رسولی مدیر کل بهزیستی استان کردستان در این دیدار صمیمانه که به منظور بررسی مسائل و مشکلات معلولین و برنامه ریزی جهت رفع چالشهای مددجویان صورت گرفت ، خوشنودی و قدردانی خویش را از رویکرد مثبت و همدلی نماینده مجلس شورای اسلامی به سازمان بهزیستی ابراز نمود و 

 بیان داشت : امید است بتوانیم از دغدغه مندی و دلسوزی مسئولین به ویژه نمایندگان مجلس، در راستای رفاه حال مددجویان و جامعه هدف سازمان بهزیستی پیش از پیش بهره مند گردیم.

شایان ذکر است تامین وسایل ضروری زندگی، تامین هزینه های درمان ، ایاب و ذهاب و اسکان در طول دوره درمان یکی از این مددجویان نیازمند درمان، کمک‌ موردی و…از جمله برکات این بازدید بود.

حضور نماینده ی مجلس و مدیر کل بهزیستی کردستان در کامیاران

حضور نماینده ی مجلس و مدیر کل بهزیستی کردستان در کامیاران

source