انجمن‌های پزشکان عمومی و مراقبین سلامت استان فارس در نامه‌ای به استاندار جدید، دکتر حسینیلی امیری، خواستار پایان دادن به مشکلات موجود در حوزه سلامت و رسیدگی به مطالبات معوق همکاران خود شدند. در این نامه، به آسیب‌های سه ساله به سلامت مردم فارس و عدم پرداخت حقوق اعضای تیم سلامت اشاره شده و درخواست برگزاری جلسه‌ای برای بررسی مشکلات مطرح شده است.

به گزارش سلامت نیوز در نامه‌ای که به امضای آمنه صفری، رئیس هیئت مدیره انجمن مراقبین سلامت، و دکتر سیامک مختاری، رئیس هیئت مدیره انجمن پزشکان عمومی رسیده، ضمن تبریک به مناسبت انتصاب ایشان، به مشکلات عدیده‌ای که در دوران مدیریت فعلی دانشگاه به تیم سلامت تحمیل شده است، اشاره شده است.

این انجمن‌ها بیان کردند که از ۲۷ ماه پیش، بسیاری از همکارانشان به دلیل عدم پرداخت حقوق با مشکلات مالی جدی مواجه شده‌اند و برای احقاق مطالبات معوق خود، به روش‌های مختلف اعتراضی روی آورده‌اند. در ادامه، آنان از استاندار جدید خواستند تا در اولین فرصت ممکن، جلسه‌ای با حضور ایشان و دیگر مسئولان مرتبط برگزار شود تا مشکلات به صورت دقیق و شفاف مورد بررسی قرار گیرد.

این نامه، با هدف تسریع در حل مشکلات و تأمین سلامت خانواده‌ها در استان فارس ارسال شده و امید به تغییرات مثبت در راستای اجرای راهبردهای رئیس جمهور و دولت سیزدهم را ابراز کرده است.

رونوشت این نامه همچنین به رئیس محترم سازمان نظام پزشکی شیراز و مدیر کل محترم اداره اطلاعات استان فارس ارسال شده است.

گفتنیست  حسینعلی امیری به عنوان استاندار فارس در دولت چهاردهم انتخاب شد.

استاندار جدید فارس، به مشکلات تیم سلامت  فوراً رسیدگی کند

source