به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی، حسن شرفی مدیرکل بهزیستی استان در این دیدار ضمن ابراز رضایت از اقدامات صورت گرفته توسط معاونت توانبخشی و مجموعه این معاونت طی سالیان اخیر گفت: در حوزه تامین لوازم کمک توانبخشی، اقداماتی انجام شده که بی سابقه بوده است و انجام این مهم نشان از پیگیری مطلوب موضوع از استان و همراهی سازمان بهزیستی کشور با بهزیستی استان دارد.
️رجبی معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان در این جلسه گفت:نحوه استخدام در سنوات بدو تاسیس استان، تشابه اسمی در برخی رشته های تحصیلی و رسته های مورد نیاز دستگاهها، باعث شده در واگذاری امورات تخصصی به کارشناسان تخصصی مرتبط با موضوعات، چالش هایی بوجود بیاید.
️وی ابراز امیدواری کرد با ایجاد تغییر در سیاست های استخدامی و الگو برداری از عملکرد دستگاههای موفق در این حوزه، شاهد ایجاد مرغوبیت در مشاغل دولتی و جذب نیروی انسانی متخصص باشیم.
️شیخانی معاون توانبخشی بهزیستی استان، ضمن تشکر از مدیرکل و معاون پشتیبانی بابت برگزاری این جلسه گفت: این چنین نشست های صمیمی مدیران با نیروهای متخصص، یک فرصت دوطرفه است برای تبادل درخواستها و تجربیات و امیدواریم تداوم داشته باشد.
️در ادامه توانپزشکان شاغل در بهزیستی به ارائه نقطه نظرات، درخواستها و پیشنهادات خود در حوزه توانبخشی‌ بهزیستی استان پرداختند.
️در پایان این برنامه، با اهدای لوح سپاس و هدیه توسط مدیرکل و دیگر مسئولین حاضر در جلسه، از توانپزشکان تقدیر شد.

۱۴۰۳/۰۷/۱۹

source