بسمه تعالی 

جامعه سالم، سرمایه ارزشمند هر کشور محسوب می شود که می تواند نقش ارزنده ای در توسعه آن داشته باشد و انسان مهم ترین عامل پویایی، منبع تولید و کار در جامعه می باشد که سلامت روان و سلامت جسم او هر دو از اهمیت یکسانی برخوردار است و از همین رو تامین و حفظ بهداشت روان آحاد جامعه بسیار مهم است.

محیط‌های کار ایمن و سالم نقش مهمی در بهبود سلامت روان کارکنان دارند. این محیط‌ها با کاهش استرس، افزایش احساس امنیت و ارتقاء رضایت شغلی، به عنوان یک عامل محافظتی عمل می‌کنند.
امروزه سلامت روان، یکی از حوزه‌هایی است که با توجه به رشد بی‌سابقه مشکلات روحی و روانی در بین انسان‌ها، اهمیت ویژه‌ای یافته و دانستن اصول آن، برای همه ما ضروری است.
سازمان بهزیستی بعنوان متولی سلامت اجتماعی با تاکید بر رویکرد سلامت روح و روان، تدوین شاخص های سلامت روانی اجتماعی و بهبود دانش و شناخت مهارت تخصصی ارائه دهندگان خدمات روانشناسی و مددکاری را بعنوان راهبرد خود در حوزه پیشگیری قرار داده است . 
در همین راستا اداره کل بهزیستی مازندران نیز استفاده از ظرفیت خرد جمعی و همراهی و همکاری تشکل های مردمی، سازمان های غیردولتی و شرکای اجتماعی را فرصتی مغتنم و گرانبها دانسته و استفاده از مداخلات روانشناسی و مشاوره را بیش از پیش مهم می داند.
 اینجانب فرا رسیدن هفته سلامت روان با شعار ” اهمیت سلامت روان در محیط کار” را خدمت متخصصین و کارشناسان این عرصه تبریک عرض نموده و بی‌شک دانش، تجربه و کوشش این عزیزان زمینه ساز بهبود کیفیت زندگی خود و جامعه هدف خواهد بود. از خداوند متعال توفیق روز افزون یکایک عزیزان را مسالت می نمایم.
 فریبا بریمانی
 مدیر کل بهزیستی مازندران

source